44 posts, 3 pages, 8,875 views
Replying to LIL TONY presents DARKROOM # 2 22.1.2010 @ Helsinki:
pimeys, 23.1.2010 08:00:
Tässä on Helsingin klubi-iltojen kirkas ykkönen.
Kuukunen, 23.1.2010 12:15:
Harmi ettei Tonilla vaan ollut Bellsejä mukana, se olisi kyllä sekoittanut päät lopullisesti...
Lil Tony,
Ps. Jengi jotka tulee Darkroomin tanssilattialle näpyttelemään kännykkällä tekstareita häiritsee. Ekaksi siitä tulee liikaa valoa ja ei kauhean kohteliasta.
raveIt, 23.1.2010 12:57:
---
Lil Tony,
Ps. Jengi jotka tulee Darkroomin tanssilattialle näpyttelemään kännykkällä tekstareita häiritsee. Ekaksi siitä tulee liikaa valoa ja ei kauhean kohteliasta.
---
Ihan helvetisti! Pari kertaa joutui lähteen käveleen.
Muutoin -kiitti =)
Gnizhak, 23.1.2010 13:16:
Aivan mahtava klubikonsepti, koko illan toimivaa soundia ja muutenkin miellyttävä tunnelma koko tilassa. Valitettavasti syyllistyin itse jossain vaiheessa jumittumaan alueelle jossa oli valoa, josta seurasi törmääminen tuttuihin ja, noh.. oma meno muuttui "perushengailuksi" - se olikin hyvä merkki mennä lepäämään.
PA tosiaan käväs vähän turhan kovalla, kuten Toni itsekin myönsi, mutta myös skidisti kirpee yläpää ja jokseenkin puhditon alapää vaivas sitä setuppia. Ekan kerran missanneena ja hehkutukset kuulleena odotin ehkä ihmeitä, mutta tasapainoista soundi tällä kertaa ei ollut. Mut ei se menoa haitannu, enpä muista hetkeen tanssineeni noin pitkään klubilla, lisää tätä. Pitkästä aikaa kutoselle oli klubiin saatu sama fiilis ku diskon tulevaisuuksissa aikaa sitten. Ja kutonen kun on kuitenkin kaupungin paras venue - noin meikäläisen näkökulmasta.
Lil Tony, 23.1.2010 13:39:
Siis bassoa ois ollut niin paljon, että ois baari vaihtanut paikkaa. Ehkä ongelma oli enemmänkin siinä että koppiin kertyi liikaa bassoa ja en löytänyt balanssia PAn kanssa. Mulla meinas tulla rytmihäiriöitä bassosta:) Yleensä tykkään kiinteistä set upeista että se saadaan säädettyä balanssiin PA pidemällä aika jänteellä. Tässä konseptissa se ei ole mahollista. Talon äänimies oli mestoilla, ehkä turhan laiskana sitten. Ens kerralla haetaan täydelistä soundia. Meinaan olla itse tanssilattialla.
Gnizhak, 23.1.2010 14:01:
---
Lil Tony, 23.1.2010 13:39:
Siis bassoa ois ollut niin paljon, että ois baari vaihtanut paikkaa. Ehkä ongelma oli enemmänkin siinä että koppiin kertyi liikaa bassoa ja en löytänyt balanssia PAn kanssa. Mulla meinas tulla rytmihäiriöitä bassosta:) Yleensä tykkään kiinteistä set upeista että se saadaan säädettyä balanssiin PA pidemällä aika jänteellä. Tässä konseptissa se ei ole mahollista. Talon äänimies oli mestoilla, ehkä turhan laiskana sitten. Ens kerralla haetaan täydelistä soundia. Meinaan olla itse tanssilattialla.
---
Joo, enemmän ehkä tarkotin puhdittomalla sitä että koin sen bassopuolen olevan jotenkin "laiska" ihan kun se ois laahannu perässä. Määrässä ei ollut mitään vikaa. Juurikin se kokonaispaketin balanssi siitä oli siis hieman kateissa, mutta ens kerralla paremmin.. aion tähdätä mestoille :)
Lil Tony, 23.1.2010 12:23:
KIITOS YLEISÖLLE !
Harvoin pääsee soittamaan 7 h settiä Suomessa noin hyvälle yleisölle. Tanssit alkoi 21.30 ja päättyi 03.55...
daffy, 23.1.2010 19:36:
... nitkuun...