John O’Callaghan 19.12.2009 @ Turku

48 posts, 3 pages, 12,872 views

mardis

Posts: 334

#1 • • mardis Humppa-Hannele
Wohoo! John O'Callaghan!*sydän**jiihaa* Joutuu ehkä harkitsemaan reissua Turkuun..*nauru*

--
~Dancers have happy feet~

Avatar
#2 • • kettu kiu Guest
oih, vaikuttaa niin hyvältä..! *sydän* taidankin aloittaa joululomani täältä.. *hihu*
Esa L

Posts: 131

#5 • • Esa L FACTION
oho... John O'Callaghan turkuun? Siistiä... pahasti vaan samana iltana ku choonit... täytyy miettiä kumpaan kallistun, voi olla hyvinkin tämä. hmm...

--
Nyt elämä...

xalexandros

Posts: 12

#6 • • xalexandros

Replying to John O’Callaghan 19.12.2009 @ Turku:

Solidé, 12.11.2009 16:01:
... pahasti vaan samana iltana ku choonit...



2nd that!

Siis hienoa kun järjestetään näitä, mut onko tosiaan ihan pakko olla kummatkin samaan aikaan?
Molemmat illat on varmaan monelle aika "must go" esiintyjien ja järjestäjien maineen tuntien.
Nyt ne syövät toisiltaan kävijoitä.
Noh, tietty pääesiintyjän aikataulut painaa aika paljon täs...
tattistus

Posts: 278

#7 • • tattistus Xperience Nights
MÄ RUPEEN ITKEE!!! kuka teki tän MULLE? mä en KESTÄ.. oon just viime ajat kuunnellu Johnia ja ajatellu et kui VI*UN siistii olis päästä sen musisointii kuuntelee ja eilen sanoin just et vitsi, en oo choon!ei missannu (en oo ihan varma olisinko yhtäkään ollu pois, korjatkoon se ken muistaa) enkä missaa nytkään.. MÄ ITKEN *nyyh**toktok*
TÄs ei oo nyt mitään järkee, molemmat kumminki musiikillisesti kivat pippalot ja nyt mä tiiän et mä en chooneihin sit mee jos nää on (riippuu mihin aika O'Callaghan soittaa) mut EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

TÄTÄ EN AIJO PUREMATTA NIELLÄ!

tiiän et nää tilanteet ei oo toistensa kiusaks tehty (et järjestäjät vittuilis toisillee) mut silti. ja noin "iso" kaveri ku tulee johonki TURKUUN (?) ni on jo itsessään iso juttu.

MUl oli muutenki suht paska ilta ja nyt tuli viel tää!!!!! KRAAH!!!
tinke82

Posts: 90

#8 • • tinke82
nää on kyllä ihan super must bileet!!!!!mut harmi ku samaan aikaan ku choonit mut john o´callaghanii en kyllä haluu missata!!!!!
Lunatic Grejpi

Posts: 17

#9 • • Lunatic Grejpi
Joo totta turisette harmillista että kivat joulujuhlat menee sivusuun... Ja päällekkäin buukkaus tapahtui vain siitä syystä että inside aikataulut eivät olleet tavoittaneet suurta Johnin fania :( Eikä tuota tilaisuutta juuri muulle päivälle olisi voinut korjata.
No pääasia että John pääse arvoiselleen estraadille missä akustiikka on rakennettu rakkaudella musiikkia kohtaan. Sykkeeseen rantautuu paljon tänne ennennäkemättömiä kansainvälisiä ideoita.
EricaSYKE

Posts: 24

#10 • • EricaSYKE
En kyllä itse suostuisi mistään hinnasta missaamaan John O'Callaghania, aivan mieletön dj eikä ole Suomessa juuri vieraillut... Kyllä tulee otettua tanssitossut jalkaan, vaikka töissä olenkin samalla.*jiihaa*
muutenkin suosittelen katsomaan ja seuraamaan tapahtumia osoitteesta www.clubsyke.fi
stewie

Posts: 54

#11 • • stewie cloud-9
John O'Callaghan! Turkuun! Propsit sille.... Taitaa mun tanssijalat sykkiä sykkeessä tästä lähtien.....
Leonides

Posts: 110

#12 • • Leonides
Odotan kyllä todella paljon tätä iltaa, huomenna jo sitten kattelemaan millainen paikka tämä Syke oikein on .. :)
Nomify^

Posts: 66

#13 • • Edited Nomify^ aye!
Turku? JOC:n sivuilla lukee että Helsinki? http://johnocallaghan.net/

E: Kai se sit Turussa on, kun tiketissä ja feissarissa niin lukee..
tattistus

Posts: 278

#15 • • Edited tattistus Xperience Nights
Mihinköhän aikaan BIG herra soittaaa..? öh.. ei sillä etten olis paikalla ajoissa mut silti olis megakiva tietää :) MÄ OOTAN JO NIIIIIIIIN TÄTÄ.. en kestä... päässä ei muuta viime aikoin ookkaan ollu ku nää bileet...
Ilmeisesti ennakkolippui saa tiketist? vai oonko vääril jäljil?

1muokkaus: joo, saahan niit.. huomenna meen hakeee sellasen tai pari.. :)))))))) OON niin happy, ihan totta kukaan ei uskois,, oon niin et räjähdän varmaan ku näen sen ja KUUlen.. en kestäää AAAAA,,,...
2 muokkaus: lippu hankittu..
EricaSYKE

Posts: 24

#16 • • EricaSYKE
Eli John kyllä tulee Turkuun, ilmeisesti vaan käynyt pieni ajatusvirhe hänen sivuillaan...:)
John esiintyy siis n.01.30 eli illan viimeinen artisti.:) Sitäkin ennen kyllä kannattaa tulla paikan päälle sillä ennen esiintyvät mm.loistava Anton Sonin sekä meidän oma resident dj Olli Hultin.:)
Kipin kapin paikan päälle!:D
Alora

Posts: 69

#17 • • Alora
Joo olin lauantaiseksi jo tota Choonia suunnitellut, mutta kyl nyt muuttu suunnitelmat täysin.! TÄNNE!!
EricaSYKE

Posts: 24

#18 • • EricaSYKE
Tänään on se päivä, jolloin meillä on ilo ja kunnia saada John O'Callaghan tänne!:D Nyt on hyvä aika lyödä lukkoon illan suunnitelmat ja suunnata Dance Club Syke:eseen Turkuun!:) :)
Alora

Posts: 69

#19 • • Alora
Kylläää liput tilattu. Upeeta nähdä nyt myös vielä herra Callaghan! Loistavaa!
Leonides

Posts: 110

#20 • • Leonides
Iltaa odotellessa...Ihan täpinöissä jo =)