RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki

31 posts, 2 pages, 14,401 views

dj upi

Posts: 1,835

#22 • • dj upi

Replying to RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki:

Vteich, 22.1.2010 17:16:
---
RENEGADE, 22.1.2010 16:16:
- tapahtuma siirtyy uuteen tilaan, Korjaamolle (Vaunuhalli) Töölönkatu 51 B
www.korjaamo.fi
- uuden tilan rajallisen kapasiteetin johdosta ennakko on 35€ sis bf

---


Voi jeesus. Kenen ajattelitte maksavan sisään 35 e Korjaamolle? Yleensä näissä on kyllä tehty toisinpäin, että pienempään tilaan vaihtaessa lippukin halpenee. No miten vaan, mulla on early bird -ennakko (joka tosin sekin tuntuu vähän hintavalta Korjaamolle) ollut jo pitkään hallussa, mutta eihän tonne todellakaan tarvitse yrittää enää ketään frendiä saada mukaan noilla hinnoilla. Valitettavaa, että Sedu teki taas oharit (ylläri tämäkin, pitäisiköhän joku kerta menneistä oppia ja olla luottamatta enää mihinkään SK:hon liittyvään), mutta ei se nyt varmaan kuluttajien vika voi olla.



No mieluummin 35€ KORJAAMOLLE ku SEDULAAN :D
noemi

Posts: 535

#23 • • Edited noemi
HUOMIO!HUOMIO!HUOMIO!

Myyn ennakkolipun tapahtumaan hintaan 29 €.

Soita 050-3275509/Meri
...tai jätä yhteydenottopyyntö profiilikommentteihini.

Vaihdan lipun käteiseen Stadissa, sovitaan tarkempi vaihtopaikka ja -aika puhelimitse!

--
Oikeutta koneille!

RENEGADE

Posts: 684

#24 • • RENEGADE
2 MANY DJ'S pe 12.2. Korjaamolla!

Tickets from the door 35€
After 01:00, 10€

Timetable:

20:00 Fat&Ez with guest
21:30 Boner Brigade
22:15 Villa Nah LIVE
23:00 2 Many dj's
01:00 Misf*ts
02:00 Tv Off LIVE
02:45 Huoratron LIVE

Welcome!
Lyra

Posts: 666

#25 • • Lyra
Loistavaa :D oon ihan fiiliksis, kahdet bileet tänä iltana ja kummatkin ihan nappiin. Korjaamo toimi tosi nätisti tälle, setti kuulosti virkistävän erilaiselta mihin oon tottunut noin yleensä.

Täytyy sanoa että en ole varmaan ikinä nähnyt jengiä noin fiiliksissä, siis ihan kirjaimellisesti onnesta sekaisin. Yks tyyppi hakkas täpinöissään päätä lavaan :D
Oli mainiota nähdä jengi puoleen saliin asti moshaavan kädet ilmassa samaantahtiin!
Kuisma

Posts: 220

#26 • • Kuisma
Valitettavasti en ajoissa paikalle kerennyt mutta sisään tullessani herrojen Gossip remixi sai heti hymyn huulille. Mahtavaa menoa, musaa ja Korjaamokin toimi.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#28 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki:

Kuisma, 17.2.2010 14:27:
Valitettavasti en ajoissa paikalle kerennyt mutta sisään tullessani herrojen Gossip remixi sai heti hymyn huulille. Mahtavaa menoa, musaa ja Korjaamokin toimi.



Toimi ja toimi. Muuten kyllä, mutta äänentoisto oli taas kerran luokatonta PSKAA. Tukkoisemmat ja kolkommat soundit oli vain viime keväänä Aéroplanen keikalla Korjaamon pikkupuolella, joten edistystä oikeaan suuntaan oli sentään havaittavissa.

Ja kuten aloittaja sanoi, jengi oli niin liekeissä että harvoin. Pakkohan siihen oli tempautua mukaan *hymy* joten kiitos kulttuuriteosta kaikille paitsi SK-ravintoloille.
Laiska Jaakko

Posts: 184

#29 • • Laiska Jaakko
itse joudun ihmettelemään, että miksi pääesiintyjä aloittaa niin aikaisin ja minne ne ihmiset jotka nauttivat 2 many dj'sin soittelusta niin katoavat heti keikan jälkeen....meno latistui aikalailla kun Misfitsin kaverit aloitti, enkä puhu musiikin annista, koska se oli hyvää koko illan vaikkakin suomalaiset soittivat paremmin kuin ulkomaalaiset (siis teknillisesti)....en jaksa oikein enempää avautua, kun se ei kannata...ääni ei ollut edes mielestäni paskaa, vaikeahan klubi saundia saada halliin et hajoo vaan ;)

todellakin tällasia bileitä lisää mut mielestäni voisi soittoaikatauluja hieman miettiä kuluttaja ystävällisemmin...

ps. pieni darra aamu kysees...
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#30 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Replying to RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki:

Laiska Jaakko, 18.2.2010 17:22:
itse joudun ihmettelemään, että miksi pääesiintyjä aloittaa niin aikaisin ja minne ne ihmiset jotka nauttivat 2 many dj'sin soittelusta niin katoavat heti keikan jälkeen....meno latistui aikalailla kun Misfitsin kaverit aloitti...


Minua taas perheellisenä ei hirveästi kiinnostaisi kukkua joka kerta yön pikkutunneille ja aamuyöhön, että näkisi jonkun mielenkiintoisen ulkomaanvieraan. Muksut herää 7/365 klo 6-7, eikä armoa tosiaan tunneta edes pyhinä. Mun mielestä olisi vain ja ainoastaan hienoa jos illan kaava menis aina tyyliin: lämppäri - pääesiintyjä - jälkilöylyttäjä (klo 21 - 23 - 01). Eikö se olisi ravintoiloillekin parempi, että jengi valuis mestoille aikaisemmin jos pääesiintyjäkin aloittais pari tuntia nykyistä aiemmin? Luulisin kuitenkin, että suurempi osa jää vielä keikan jälkeen fiilistelemään sitä jälkilöylyttäjää kuin mitä nykyään valuu siinä klo 21-23 välillä.

Itsellä monet keikat jääny väliin ihan vain sen takia, että pääesiintyjä aloittaa melkeinpä poikkeuksetta puolen yön jälkeen. Sit sitä on kotona hyvällä tuurilla viideltä, kuten viime viikonlopun Josh Winkin keikan jälkeen (ja lähdin sieltä jo ennen loppua), ja vielä maanantainakin on ihan kuollut unien jäätyä vähäisiksi/päivällä torkkumiseksi. Ei vaan jaksa.
jjkobsson

Posts: 959

#31 • • Edited jjkobsson

Replying to RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki:

De Souza, 18.2.2010 19:24:

Minua taas perheellisenä ei hirveästi kiinnostaisi kukkua joka kerta yön pikkutunneille ja aamuyöhön, että näkisi jonkun mielenkiintoisen ulkomaanvieraan. Muksut herää 7/365 klo 6-7, eikä armoa tosiaan tunneta edes pyhinä. Mun mielestä olisi vain ja ainoastaan hienoa jos illan kaava menis aina tyyliin: lämppäri - pääesiintyjä - jälkilöylyttäjä (klo 21 - 23 - 01). Eikö se olisi ravintoiloillekin parempi, että jengi valuis mestoille aikaisemmin jos pääesiintyjäkin aloittais pari tuntia nykyistä aiemmin? Luulisin kuitenkin, että suurempi osa jää vielä keikan jälkeen fiilistelemään sitä jälkilöylyttäjää kuin mitä nykyään valuu siinä klo 21-23 välillä.

Itsellä monet keikat jääny väliin ihan vain sen takia, että pääesiintyjä aloittaa melkeinpä poikkeuksetta puolen yön jälkeen. Sit sitä on kotona hyvällä tuurilla viideltä, kuten viime viikonlopun Josh Winkin keikan jälkeen (ja lähdin sieltä jo ennen loppua), ja vielä maanantainakin on ihan kuollut unien jäätyä vähäisiksi/päivällä torkkumiseksi. Ei vaan jaksa.



Word! Vaikkea lapsia olekaan ei sitä jaksaisi roikkua puoli kolmeen mestoilla ja maksaa sitten itseään kipeäksi taksista. Lisäksi seuraavina päivinä ei olisi ihan niin kuollut olo.

--
||jjkobsson||