Replying to RENEGADE & LIVENATION present 2 MANY DJ'S 12.2.2010 @ Helsinki:
Kuisma, 5.12.2009 00:39:
Liput taskussa ja tyttöystävä kyljessä, rock on!
Nyt on hotellikin läheltä varattuna, ja tätä ennen ois vielä DM:n keikkakin.
31 posts, 2 pages, 15,298 views
Kuisma, 5.12.2009 00:39:
Liput taskussa ja tyttöystävä kyljessä, rock on!
Vteich, 22.1.2010 17:16:
---
RENEGADE, 22.1.2010 16:16:
- tapahtuma siirtyy uuteen tilaan, Korjaamolle (Vaunuhalli) Töölönkatu 51 B
www.korjaamo.fi
- uuden tilan rajallisen kapasiteetin johdosta ennakko on 35 sis bf
---
Voi jeesus. Kenen ajattelitte maksavan sisään 35 e Korjaamolle? Yleensä näissä on kyllä tehty toisinpäin, että pienempään tilaan vaihtaessa lippukin halpenee. No miten vaan, mulla on early bird -ennakko (joka tosin sekin tuntuu vähän hintavalta Korjaamolle) ollut jo pitkään hallussa, mutta eihän tonne todellakaan tarvitse yrittää enää ketään frendiä saada mukaan noilla hinnoilla. Valitettavaa, että Sedu teki taas oharit (ylläri tämäkin, pitäisiköhän joku kerta menneistä oppia ja olla luottamatta enää mihinkään SK:hon liittyvään), mutta ei se nyt varmaan kuluttajien vika voi olla.
Lyra, 13.2.2010 03:35:
Oli mainiota nähdä jengi puoleen saliin asti moshaavan kädet ilmassa samaantahtiin!
Kuisma, 17.2.2010 14:27:
Valitettavasti en ajoissa paikalle kerennyt mutta sisään tullessani herrojen Gossip remixi sai heti hymyn huulille. Mahtavaa menoa, musaa ja Korjaamokin toimi.
Laiska Jaakko, 18.2.2010 17:22:
itse joudun ihmettelemään, että miksi pääesiintyjä aloittaa niin aikaisin ja minne ne ihmiset jotka nauttivat 2 many dj'sin soittelusta niin katoavat heti keikan jälkeen....meno latistui aikalailla kun Misfitsin kaverit aloitti...
De Souza, 18.2.2010 19:24:
Minua taas perheellisenä ei hirveästi kiinnostaisi kukkua joka kerta yön pikkutunneille ja aamuyöhön, että näkisi jonkun mielenkiintoisen ulkomaanvieraan. Muksut herää 7/365 klo 6-7, eikä armoa tosiaan tunneta edes pyhinä. Mun mielestä olisi vain ja ainoastaan hienoa jos illan kaava menis aina tyyliin: lämppäri - pääesiintyjä - jälkilöylyttäjä (klo 21 - 23 - 01). Eikö se olisi ravintoiloillekin parempi, että jengi valuis mestoille aikaisemmin jos pääesiintyjäkin aloittais pari tuntia nykyistä aiemmin? Luulisin kuitenkin, että suurempi osa jää vielä keikan jälkeen fiilistelemään sitä jälkilöylyttäjää kuin mitä nykyään valuu siinä klo 21-23 välillä.
Itsellä monet keikat jääny väliin ihan vain sen takia, että pääesiintyjä aloittaa melkeinpä poikkeuksetta puolen yön jälkeen. Sit sitä on kotona hyvällä tuurilla viideltä, kuten viime viikonlopun Josh Winkin keikan jälkeen (ja lähdin sieltä jo ennen loppua), ja vielä maanantainakin on ihan kuollut unien jäätyä vähäisiksi/päivällä torkkumiseksi. Ei vaan jaksa.