79 posts, 4 pages, 30,999 views
Replying to Windows 7:
SamHard, 31.5.2010 20:10:
Useampi ostettu softasyna menee myyntiin, kun ei tue 7kaa.
Replying to Windows 7:
Jussi Soro, 31.5.2010 20:13:
---
SamHard, 31.5.2010 20:10:
Useampi ostettu softasyna menee myyntiin, kun ei tue 7kaa.
---
Tota, onks tää jotenkin win 7 riippuvainen? Eiks VST = VST ja jos joku toimii ni kaikki toimii? Siis VST:tä on kai käytössä 2.3 ja 2.4, eiks nää toimi ihan yleisesti? Vai oonks mä jotenkin aivan hukassa?
edit: jaahas, "NOTE: right now not compatible with Windows7 and OS-X 10.6". Vitut mitään upgreidata.
Replying to Windows 7:
Jussi Soro, 31.5.2010 19:17:
---
golem, 7.5.2010 21:01:
Ja itseasiassa veikkaan (tai toivon), et se kasiongelma on konfikti mun äänikortin ajureiden ja Abletonin välillä, eikä käyttiksen välillä.
---
Missä ongelma oli?
Mietin just et pitäiskö upgreidata kone Win 7:n, musasoftana olis Ableton 8, Reason ja äänikorttina M-Audio Fast Track Pro. Onko jollain kokemuksia edes jostain noista ja win7:sta?
Replying to Windows 7:
Jimmyfi, 1.6.2010 08:49:
hmm yhelläkän VST plugilla itselläni ei ole ollut niin mitään ongelmia win7 kanssa.. versiot on suht vanhoikin.. Z3ta, vanguard, nexus jnejnejne että nii...toimii sekä abletonis että fruittaris ok
Replying to Windows 7:
AUttakaas WIN7 noobia.
Olisi aika siirtyä jo 64 bit käyttikseen että sais muisteista kaiken irti.
Olen kuitenkin aika varautunut uuden käyttiksen asentamisesta, koska kaikki toimii muuten hyvin ja kovo täynnä kaikkii ohjelmia, joiden asennusmediat ties missä.
onko siis mahdollista ostaa uusi kovo john asennan WIN7 64 ja käyttää olemassaolevan vista 32 kovon pelejä ja musantekoohjelmia kuitenkin WIN 7 "puolelta", vai pitääkö pelit ja ohjelmat asentaa uudelleen myös win 7 puolelle?
TAI
voinko tehdä jonkun sovellus "imagen" nykyisestä vistasta ja palauttaa sen 7 puolelle?
Replying to Windows 7:
Nyt olis uusi läppäri, jee mutta ihan pikku ongelmaa olisi. Ääniasetukset jotka on säätänyt ääniasetuksista&Realtek HD-asetuksista nollaantuu joka kerta kun käynnistää koneen uudelleen. Not so funny. Eli jottai vissii tarttis tehrä mut mitä?
Replying to Windows 7:
---
Oonk hiffannu oikein, et jos xp32pro:sta jos haluu win7 64bittiseen, niin pitää välissä asentaa visva?
---
Eipä tarvi. Windows 7 64-bit upgrade kyllä asentuu 32bit xp:n päällekin. Käytännössä se kuitenkin unohtaa koko xp-asennuksen ja asentaa puhtaalta pöydältä ton Windows 7:n.
Mutta noin muutenkin suosittelisin, että kannattaa vetää nyky-ympäristö käyttöjärjestelmän osalta puhtaaksi ja asentaa Windows 7 ilman mitään xp/vista -roippeita.
Replying to Windows 7:
SP1 tulossa 22.2.2011
http://www.tietokone.fi/uutiset/windows_7_sp1_valmis_jakelu_alkaa_tuossa_tuokiossa
Replying to Windows 7:
---
SP1 tulossa 22.2.2011
http://www.tietokone.fi/uutiset/windows_7_sp1_valmis_jakelu_alkaa_tuossa_tuokiossa
---
Joo, tossa se näyttäis olevan päivityslistalla. Olen tosin lukenut niin paljon erilaisia tarinoita miten on käynyt kun porukka on sitä asennellut, että hiukan pelottaa. =D