Pelinä saattaa olla ihan huvittava kylmiin yksinäisiin iltoihin mut näe ja koe...
Mielipiteitä tarvitaan..
32 posts, 2 pages, 10,269 views
Replying to DJ HERO, Mitä mieltä olette kyseisestä pelistä:
xl8r, 12.10.2009 15:51:
Itse en pidä edes Guitar Herosta, joten olen varmaan aika jäävi kommentoimaan tätä sinänsä, mutta kommetoin silti:
paska versio vielä paremmasta ja puhkikulutetusta peli-ideasta. Ei vois vähempää kiinnostaa.
murrinalle, 12.10.2009 22:32:
Minun mielipiteeni noista rockband, guitar hero, yms.-peleistä on se että ne on tehty ihmisiä varten jotka eivät jaksa nähdä vaivaa harjoitella soittamaan oikeilla soittimilla.
Syntse, 13.10.2009 09:06:
Hah joo mä haluunki nähdä ne ryyppyiltajaiset missä kaivetaan kaapista esiin basso ja kitara ja ruvetaan ottaa mittaa toisesta ihan oikeilla soittimilla :)
Ei siinä kyllä varmasti olisi bileiden piristystä sekin että kaivetaan ne teknarit kaapista ja se kitara ja sit aletaan raaputtelee ja sooloileen skital, sellasta yhteistä jammailua.
opmdevil, 13.10.2009 09:51:
Minkä vuoksi joku, joka on kiinnostunut kitaran soitosta, ei ota kitaraa käteen ja soita kitaraa oikeasti. Tai sitten hanki oikeasti jotain perus dj-settiä ja soita sitten sillä. Kitaar-hiroa kerran kokeilleena niin en oikein ymmärrä koko juttua ja sitten niitä samoja biisejä veivaa ja veivaa. DJherossa varmaan sama juttu. Että kuinka monta kertaa jaksaa peräjälkeen kuulla saman biisin. Mutta ihan miten vaan, miksi pelata lentosimulaattoria kun voi ottaa lentotunteja ja lentää oikeasti.
No, kaikki pelaaminen on hyvästä jos se aika on teeveen katselusta ja radionkuuntelusta pois. Näin minä ajattelen.
ezzy, 13.10.2009 10:16:
---
opmdevil, 13.10.2009 09:51:
Minkä vuoksi joku, joka on kiinnostunut kitaran soitosta, ei ota kitaraa käteen ja soita kitaraa oikeasti. Tai sitten hanki oikeasti jotain perus dj-settiä ja soita sitten sillä. Kitaar-hiroa kerran kokeilleena niin en oikein ymmärrä koko juttua ja sitten niitä samoja biisejä veivaa ja veivaa. DJherossa varmaan sama juttu. Että kuinka monta kertaa jaksaa peräjälkeen kuulla saman biisin. Mutta ihan miten vaan, miksi pelata lentosimulaattoria kun voi ottaa lentotunteja ja lentää oikeasti.
No, kaikki pelaaminen on hyvästä jos se aika on teeveen katselusta ja radionkuuntelusta pois. Näin minä ajattelen.
---
Noihin vois vastata yhdellä sanalla: Kustannukset. Vertaa niitä, niin huomaa miks noita "aitoja" juttuja ei tee teinit tai monet tavikset muutenkaan :)
Moni tuntuu jaksavan tehdä toistavia asioita eri peleissä tunteja/kuukausia putkeen. Itse en kyllä oikeen lämpene moiselle grindaamiselle.
Squeeky, 13.10.2009 11:45:
Vaikka peliohjainpeleistä pidänkin (rallisimut +g25, guitar herot muoviskeballa ja leikkirummuilla, tanssimattoilut, valopistoolit ym.), Dj Hero ei oikein lämmittänyt. Pelin esittelyvideoissa soiteltiin aika pitkälle jotain hiphoppia ja konemusapuoli jäi kovin vähälle. Ei siinä, etteikö musiikki nappaisi, mutta enemmän kiinnostaisi joku polkka-dj:n rooli tuossa pelissä... Saattaa toki olla, että pelin hankin jossain vaiheessa, mutta ei mitään kovin suuria odotuksia ole peliä kohtaan.
Squeeky, 13.10.2009 11:45:
Ei siinä, etteikö musiikki nappaisi, mutta enemmän kiinnostaisi joku polkka-dj:n rooli tuossa pelissä...