DJ HERO, Mitä mieltä olette kyseisestä pelistä

32 posts, 2 pages, 10,283 views

djlate

#1 • • djlate
Elikkä pian ku ei enään Guitar Hero riitä niin ulos tulee myös Wannabe tiskijukille DJ hero. Jonka jälkee varmaan tulee se ilmiö että roikutaan baareis dj vieress tuumaten että " kyl mä ainakin paremmi soitan ku sä" Mul onki DJ hero... XD

Pelinä saattaa olla ihan huvittava kylmiin yksinäisiin iltoihin mut näe ja koe...

Mielipiteitä tarvitaan..
xl8r

#2 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Itse en pidä edes Guitar Herosta, joten olen varmaan aika jäävi kommentoimaan tätä sinänsä, mutta kommetoin silti:

paska versio vielä paremmasta ja puhkikulutetusta peli-ideasta. Ei vois vähempää kiinnostaa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

J Raninen

#3 • • J Raninen
Pitäs päästä kokeilee, jotta vois muodostaa kunnon mielipiteen.

Näin äkkiseltään tuntuu, että ei se DJ-homma teknisenä suorituksena niin kovin monimutkasta ole verrattuna tuon pelin sohlaukseen, etteikö sitä voisi samoin tein vääntää oikeillakin laitteilla jos homma yhtään kiinnostaa.
dj upi

#4 • • Edited dj upi
Olin tosi skeptinen noita kaikkia Heroja kohtaan mut eilen pääsin testaamaan sitä Beatles-versiota Rock Bandista ja hitto et oli kyl hauskaa :D

Dj Hero tuskin on niin yheisöllinen kuin se mitä kokonaisen bändin monipelaaminen aiheuttaa joten en sit tiä..... Toivottavasti pidemmällä aikavälillä tekee alaa tunnetuksi ja arvostetummaksi. Pitäis koklaa :P

EDIT: Tän videon jälkeen ei vaikuttanu yhtään hullummalta. Kyl deejiin jutuista saa vaikeita jos vaan haluaa. Kyse on mielikuvituksesta. Se on taas sit asia erikseen miks suurimmalla osalla soittajista ei sitä tunnu olevan...

EDIT2: Enkä nyt sit tarkoita et kaikesta PITÄIS tehdä monimutkaisempaa.
ezzy

#5 • • ezzy Droid-pappa

Replying to DJ HERO, Mitä mieltä olette kyseisestä pelistä:

xl8r, 12.10.2009 15:51:
Itse en pidä edes Guitar Herosta, joten olen varmaan aika jäävi kommentoimaan tätä sinänsä, mutta kommetoin silti:

paska versio vielä paremmasta ja puhkikulutetusta peli-ideasta. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Aika pitkälti sama.
Onhan se tosin jees, että erilaisen musiikin pariin pääsee sellaisiakin jotka eivät sinne muuten eksyisivät. Eli kyllä tällä varmaan levymyyntiäkin saadaan ylöspäin. Itse en noita muka-soittamisia oikein jaksa tukea. Ihan kiva niitä on seurata bileissä jne tosin. Samoin kuin tanssipelejäkin.
Hirveetä yksinkertaistamistahan toi on toki kaikissa muodoissaan.
Syntse

#6 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Vaikuttaa ihan hauskalta peliltä... tosiaankin peliltä.

Sitten kun siihen lisää vielä sen dj-guitar mahdollisuuden niin varmaan tulee hauskoi hetkiä kotioloissa kun taistellaan paremmuudesta.

Kyllä tuo enemmän houkuttaa kuin guitar hero.
murrinalle

#7 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
Minun mielipiteeni noista rockband, guitar hero, yms.-peleistä on se että ne on tehty ihmisiä varten jotka eivät jaksa nähdä vaivaa harjoitella soittamaan oikeilla soittimilla. Mukavaa ajanvietettä varmasti vaikkakaan itse en saanut kiksejä irti.
Kolera

#8 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kaipa tuo random skräbäilystä menis vaikken sen suurempi vani olekkaan. Ainaki hituc halvempi vaihtoehto ku ostaa soittimet ja vielä levyjä kulutettavaks =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ober

#9 • • Edited Ober Dog shit taco

murrinalle, 12.10.2009 22:32:
Minun mielipiteeni noista rockband, guitar hero, yms.-peleistä on se että ne on tehty ihmisiä varten jotka eivät jaksa nähdä vaivaa harjoitella soittamaan oikeilla soittimilla.

No ompas tyhmästi sanottu. Tai siis tietty saat mielipiteesi pitää mutta itse näkisin et nää pelit on tehty vaa skabailun ja ennen kaikkee hauskan pitämistä varten.

edit. rock band ylitti meikän odotukset ainaki niin moninkertasesti etten uskalla tästä dj-herosta veikkailla mitään, ois kiva päästä vähä tyyppailee
Syntse

#10 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Hah joo mä haluunki nähdä ne ryyppyiltajaiset missä kaivetaan kaapista esiin basso ja kitara ja ruvetaan ottaa mittaa toisesta ihan oikeilla soittimilla :)

Ei siinä kyllä varmasti olisi bileiden piristystä sekin että kaivetaan ne teknarit kaapista ja se kitara ja sit aletaan raaputtelee ja sooloileen skital, sellasta yhteistä jammailua.

Mjoo ei sille voi mitään et ollaan nykyään tällästä pullamössö sukupolvee et meistä on helpompaa ja hauskempaa laittaa levy konsoliin ja nappasta ohjaimet käteen ja pelailla kavereiden kesken kun ei jakseta opetella oikeilla soittimilla.

Sen verran hyvän kuulosia miksauksia tossa dj herossakin että sehän voisi vallan mainiosti kyllä korvata djt tuolla baareissa ja ravintoloissa. Laittaa vielä tykillä screenille niin on sitten visuaalitkin valmiina.
akir0

#12 • • akir0 idleRPG champion 2009
En tuomitse tai hyväksy ennen testaamista.
#13 • • opmdevil Guest
Minkä vuoksi joku, joka on kiinnostunut kitaran soitosta, ei ota kitaraa käteen ja soita kitaraa oikeasti. Tai sitten hanki oikeasti jotain perus dj-settiä ja soita sitten sillä. Kitaar-hiroa kerran kokeilleena niin en oikein ymmärrä koko juttua ja sitten niitä samoja biisejä veivaa ja veivaa. DJherossa varmaan sama juttu. Että kuinka monta kertaa jaksaa peräjälkeen kuulla saman biisin. Mutta ihan miten vaan, miksi pelata lentosimulaattoria kun voi ottaa lentotunteja ja lentää oikeasti.

No, kaikki pelaaminen on hyvästä jos se aika on teeveen katselusta ja radionkuuntelusta pois. Näin minä ajattelen.
J Raninen

#14 • • J Raninen

Syntse, 13.10.2009 09:06:
Hah joo mä haluunki nähdä ne ryyppyiltajaiset missä kaivetaan kaapista esiin basso ja kitara ja ruvetaan ottaa mittaa toisesta ihan oikeilla soittimilla :)

Ei siinä kyllä varmasti olisi bileiden piristystä sekin että kaivetaan ne teknarit kaapista ja se kitara ja sit aletaan raaputtelee ja sooloileen skital, sellasta yhteistä jammailua.

No ite asiassa tällaisia bileitä/jami-iltoja läpi käyneenä voin kertoo, että on ihan törkeen hauskaa. Joka torpassa ei tosin katsota hyvällä kyseistä metelöintiä, mutta sitä varten voi varata vaikka mökin keskeltä metsää.
Haemaeraemies

#15 • • Haemaeraemies
What? kunnollista järjenköyhyyttä nillittää pelaamisen ja todellisuuden eroista.. Ehkä kaikilla ihmisillä ei kiinnosta kitaran soitto sen vertaa, että sitä jaksaisi oikeasti harjoitella, vaan mielumin ottaa helppoa battlea kavereiden kanssa. Ja aika hienot jamit tulee kun kukaan ei osaa soittaa valmiiksi..

Menkää sotimaan oikeasti sitten sinne Irakiin tai Afganistaniin jos kerta virtuaalitodellisuudessa toimiminen on surkeaa huijausta.

PS: odotan mielenkiinnolla kyseistä tuotetta.
ezzy

#16 • • ezzy Droid-pappa

opmdevil, 13.10.2009 09:51:
Minkä vuoksi joku, joka on kiinnostunut kitaran soitosta, ei ota kitaraa käteen ja soita kitaraa oikeasti. Tai sitten hanki oikeasti jotain perus dj-settiä ja soita sitten sillä. Kitaar-hiroa kerran kokeilleena niin en oikein ymmärrä koko juttua ja sitten niitä samoja biisejä veivaa ja veivaa. DJherossa varmaan sama juttu. Että kuinka monta kertaa jaksaa peräjälkeen kuulla saman biisin. Mutta ihan miten vaan, miksi pelata lentosimulaattoria kun voi ottaa lentotunteja ja lentää oikeasti.

No, kaikki pelaaminen on hyvästä jos se aika on teeveen katselusta ja radionkuuntelusta pois. Näin minä ajattelen.

Noihin vois vastata yhdellä sanalla: Kustannukset. Vertaa niitä, niin huomaa miks noita "aitoja" juttuja ei tee teinit tai monet tavikset muutenkaan :)

Moni tuntuu jaksavan tehdä toistavia asioita eri peleissä tunteja/kuukausia putkeen. Itse en kyllä oikeen lämpene moiselle grindaamiselle.
Lost-Soul

#17 • • Lost-Soul los pallos

ezzy, 13.10.2009 10:16:
---
opmdevil, 13.10.2009 09:51:

---

Noihin vois vastata yhdellä sanalla: Kustannukset. Vertaa niitä, niin huomaa miks noita "aitoja" juttuja ei tee teinit tai monet tavikset muutenkaan :)

Moni tuntuu jaksavan tehdä toistavia asioita eri peleissä tunteja/kuukausia putkeen. Itse en kyllä oikeen lämpene moiselle grindaamiselle.

Ja vielä kun guitarhero eroaa täysin oikean kitaran soittamisesta. Eihän tossa oikeastaan ole muuta yhteistä kitaran soittamisen kanssa, kuin ohjaimen jokseenkin muistuttava muoto. Peli on kuitenkin helposti lähestyttävä ja porukalla on ollut hauskaa pelailla sitä, jote tuo toimii yllättävän hyvin illanistujaisissa.
Ja kyl itse mieluummin seuraan guitarheron pelaamista, kun jonkun kännipäälikön ilmakitaraveivauksia.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

mrvain

#18 • • Edited mrvain What can you do?
Vaikka peliohjainpeleistä pidänkin (rallisimut +g25, guitar herot muoviskeballa ja leikkirummuilla, tanssimattoilut, valopistoolit ym.), Dj Hero ei oikein lämmittänyt. Pelin esittelyvideoissa soiteltiin aika pitkälle jotain hiphoppia ja konemusapuoli jäi kovin vähälle. Ei siinä, etteikö musiikki nappaisi, mutta enemmän kiinnostaisi joku polkka-dj:n rooli tuossa pelissä... Saattaa toki olla, että pelin hankin jossain vaiheessa, mutta ei mitään kovin suuria odotuksia ole peliä kohtaan.

Guitar herot, ja varsinkin GH:WT rummuilla, ovat ylittäneet odotukseni :). Ehkä leikkirummuilla rummuttelu voi luoda kipinän ja pohjustaa oikealla rummuilla paukutteluun... Eivät nuo pelit ole tietenkään yhtään sama asia, kuin oikean soittimen kanssa näppäily, mutta ei sen pidä mielestäni sitä ollakaan. Hauskaa ajanvietettä ja omien rajojensa ylittämistä. Baarissakin tuli vedettyä skabaa muutaman hassun kuukauden GH:ta treenanneena ja hauskaa oli, vaikken oikein pärjännytkään useampia vuosia samoja biisejä veivanneille henkilöille :P

Joo, ja ettenkö olisi harkinnut oikeidenkin soittimien hommaamista (jo ennen peliohjainpelien hankkimista) ja soittamisen opettelua olisi syvästi harkinnut, mutta kun köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa jne. Kun vanhemmat eivät ole missään välissä sponssanneet soittimia, niin se on sitten jäänyt, eikä opiskelijalla varaa kunnon soittimiin ole :).
ezzy

#19 • • ezzy Droid-pappa

Squeeky, 13.10.2009 11:45:
Vaikka peliohjainpeleistä pidänkin (rallisimut +g25, guitar herot muoviskeballa ja leikkirummuilla, tanssimattoilut, valopistoolit ym.), Dj Hero ei oikein lämmittänyt. Pelin esittelyvideoissa soiteltiin aika pitkälle jotain hiphoppia ja konemusapuoli jäi kovin vähälle. Ei siinä, etteikö musiikki nappaisi, mutta enemmän kiinnostaisi joku polkka-dj:n rooli tuossa pelissä... Saattaa toki olla, että pelin hankin jossain vaiheessa, mutta ei mitään kovin suuria odotuksia ole peliä kohtaan.

DJ Hero Proteus edition. Sitä odotellessa :)
polly

#20 • • polly Herra

Squeeky, 13.10.2009 11:45:
Ei siinä, etteikö musiikki nappaisi, mutta enemmän kiinnostaisi joku polkka-dj:n rooli tuossa pelissä...

se vasta olisikin mielenkiintoinen peli.

1. painetaan playta
2. sohitaan pikkaisen kiekkoa et saadaan beatit kohilleen
3. x-faderilla vaihto
4. virtuaali rööki huuleen ja katotaan 4 minuuttia kun virtuaali urpot reivaa ja sit palataan kohtaan 1