IMPULSE - New Year Celebration! 31.12.2009 @ Lahti

60 posts, 3 pages, 22,500 views

villelope

Posts: 2,846

#41 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Meikäläisen levylaukusta löytyy taas tuttuun tyyliin ihan helvetillinen määrä uutta musiikkia, joita palan halusta päästä testaamaan tanssilattialla. Joukossa promoja maailmalta, Subtraxxin tulevaa materiaalia sekä tietenkin omaa tuotantoa.

Omaan tuotantoon pääset näppärästi tutustumaan täältä täyspitkän miksauksen muodossa, setti sisältää vaan mun omia biisejä ja remiksejä, joten pari tänäänkin kuultavaa raitaa on bongattavissa. Jos ehdit kuuntelemaan, niin haluan ehdottomasti kuulla sun mielipiteesi, palautethread löytyy täältä.

Klo 23 alkaen luvassa siis trancempaa vääntöä groovaavien bassolinjojen ryydittämänä. Skippaa raketit ja pistetään lapaset kohti Cumuluksen kattoa vielä kerran.
DJ Rx

Posts: 2,527

#42 • • DJ Rx FINRG Recordings
Meikäläiseltä luvassa tuttuun tapaan tiukkaa tykitystä laajalla skaalalla viime kertaiseen tapaan! Etkomusiikit tapahtumaan siivittää allekirjoittaneen tänään julkaistu single johon voit tutustua täällä

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

serotonot

Posts: 3,137

#43 • • Edited serotonot Paul Easy


terveisin helppo pauli ja fysiikka-glenn
bates

Posts: 707

#44 • • bates Tirehtööri
Aika höysteisen näkösen valo- ja äänisetin on kyl Sami taikonu Nightlifeen! Headeja on ainakin riittävästi :) Levyt reilaan ja sit mestoille!

--
The best way to predict the future is to invent it.

iBOU

Posts: 555

#45 • • iBOU marX escobar
Harmi ku jää nyt Impulset väliin muiden kiireiden takia :(. No seuraaval kerral taas!
Fintek

Posts: 75

#46 • • Edited Fintek random raver
Hienot bileet, hyvät uudet vuodet kaikille.

Tais olla vikat nightlife bileet? Kiitos nightlifelle. Humala quittaa, out mo o
Kurnauh

Posts: 29

#47 • • Kurnauh Justiina täti
Hmm. Minun makuuni ei niin kivat pippalot. Ehkä johtu drum'n'bass painoisesta musiikista. Vähä oli porukkaa mut iha mukava kiva yleisfiilis ^^Kiitos cumppa, hyviä muistoja. Kiitos.

--
One of the things you learn after years of dealing with drug people,
is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a
drug.

TemeZ

Posts: 486

#49 • • TemeZ
Hep! Toimi, oikeen paljon kiitos kaikille! piste
hemuz

Posts: 2,178

#50 • • hemuz kätevä emäntä
no taisin vetää hengen hätääni sit siiterii... hyvää oli.
Juhgu

Posts: 7,921

#53 • • Juhgu Virnistelijä
Asianmukainen lopetus sille mestalle. :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

duzz

Posts: 53

#54 • • duzz
Kiitti kemuist,en vaan muista ku et paikalle tulin :S:D perkele !
duzz

Posts: 53

#56 • • duzz
perkele:D
phear

Posts: 804

#57 • • phear <X>
Ajattelin kirjoittaa pitkän stoorin Cumuluksen ja Impulsen merkityksestä kavereihin tutustumisessa ja Lahteen sopeutumisesssa, mutten mä jaksa.

Todetaan vaan, että kiitos. Hyvä oli.

Patsasta ei tosin kotia saanut.
Raver71

Posts: 3,605

villelope

Posts: 2,846

#59 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Oli kyl hemmetin siisti päästä soittamaan Lahdessa ja Impulsessa.

Mun vinkkelistä katsottuna Night Life sai arvoisensa kuoppajaiset. Harmi että kyytipoliittisista ratkaisuista johtuen en voinut olla viettämässä näitä hilpeitä hautajaisia loppuun saakka.

Mulla on hemmetin hauskaa dekkien takana, toivottavasti jengiin upposi myös meininki, ainakin tanssilattialla tuntui olevan kivasti liikehdintää :)

Jos joku raita jäi mietityttämään, voi sen bongailla näppärästi tracklistista.


Impulsen järjestävälle poppoolle viellä kiitos ja kumarrus, sekä nöyrä toive: uudestaan :)
Physics

Posts: 831

#60 • • Physics Radio - suckers never play me!
Impulsen järjestävälle poppoolle viellä kiitos ja kumarrus, sekä nöyrä toive: uudestaan :)

x2 mun puolesta. ilo soittaa tapahtumassa mis hommat hoituu pro:sti!