Replying to Open Source vs Closed Source CMS:
ezzy, 31.1.2010 13:30:
---
mark hamilton, 30.1.2010 19:04:
---
Ei vaan jos kirjoitan tähän ja vastaus on aina "minua pelottaa".. niin alan ihmetellä että miksi ja mitä ks. asialla mahdetaan tarkoittaa. Kun kiltisti kysyn että mitä hä? Niin vastausta ei anneta, ja joudun käymään asian takia priiva keskustelun että saisin ees jonkin vasatauksen asiaan ja sitten uhataan että jos jatkan keskustelua niin saan syytteen härinnästä polisitutkinnan kautta.
Eli aloin vain arvailla syitä miksi tyypit pelkää ja mistä aikovat ehkä minua syyttää.. vedin arvaalla et olisikohan NDA... ei ollut. Siis eikä tän tiimoilta ole sellaista kirjoitettukaan ees.
Miksi te kiertelette ja kaarelette ja käännätte sanomisiani jopa törkeisiin syytöksiin. Miksi ei voi sanoa heti suoraan miten asia on vaan pitää laittaa joku epäselkeä lause "minua peolottaa".. Mulla ei meinaan pääkestä jos ei olla asiallisia ja suorapuheisia ja sanota asiaa niin kuin se oikeesti on. Kuten esim. LinkedIn-foorumeilla ja ExtJS LLC:n foorumeilla.
---
Ollaan kyllä sanottu sulle jo suoraan niin monta kertaa, mutta ei vaan mene jakeluun. Ja toi sun parin päivän takainen sekava avautuminen mulle privaan oli vähän liikaa ja täysin puskista (en ole sulle kommentoinut mihinkään tyyliin kuukausiin) ja siks uhkasin poliisilla kun et tajunnut lopettaa. Sä et tajua minkäänlaista puhetta, niin helpompaa on vaan pistää ignoreen.
Eipäs sinun väitteesi minusta ovat vääriä. Ja monet muut väitteet. Ehkä sinä vaan et ymmärrä mitä minä yritän sinulle sanoa ja mitä sanomisillani väittää.
Tosin sinä olet syytön. Turha mun on selle mun naisongelmista puhua kun siihen et syyllinen ole enkä niin ole väittänyt. Eikä ne asiat sulle kuulu.
Olet väärässä seuraavissa väitteissä:
NDA juttuihini ei kukaan usko. Klubituksella ehkä ei kukaan usko mutta eräällä toisella foorumilla kyllä.
Toisekseen juttuni eivät ole sellaisia joita _kukaan ei ymmärrä_ Esim. kokeneet IT-alan johtajat esittävät minulle listan kysymyksiä. Mitä tarkoitan sanalla A ja mitä sanalla B ja lista voiolla pitkä ja sitten se päättelee mitä tarkoitin. Ja niillä on myös palkattu psykoloogi auttamassa.
Uhoamiseni on ehkä korkeintaan vain väärä tapa argumantoida asioita.
Näitä juttuja analysoi minun kavarit ja psykoloogit ja siksi en teitä usko.
Sillä ei ole mitään väliä että olen muista ihmisistä poikeava vaan paljonko osaamiseni tekee yrittäjälle rahaa. Eli teidän kykenne ei riitä minun juttujen ymmärtämiseen ja teillä siihen ei ole pätevyyttä.
Lisäisin vielä että näitä analysoi myös Koluluni opettajat ja monet muut jotka ovat yleensä minun kanssa samaa miletä että mistä oikeasti on kyse näissä foorumijutuissa mitenkään tarkentamatta että mikä se juttu on noin niin kun.
Sitten kannattaa lukea myös tämä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kunnianloukkaus
Mieti siitä jos oikeus katsoo että olen oikeassa ja sinä väärässä.
Pahoittelen että priiva viestini voi olla härintää jos se jatkuu liian pitkälle enkä tajua lopettaa.
Mutta muutama viesti ei ole jossa yritän vakuuttaa sinulle että käsitteesi minusta kuten että olen paska jätkä on väärä.. jne. Minä en ole anonyymi kuten monet teistä ja vain harvan henkilöllisyyden pystyn Googlettamlla paljastamaan mutta sitä en viitsi tänne julkisesti laittaa.. sattuneista syistä.