Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 15,552 views

Lil Tony

#41 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki:

phAntominE, 29.11.2009 18:22:

Artistitoiveita: Reboot (LIVE), Shed (LIVE), Move D, Ribn LIVE (Manuel Tur & Langenberg), Cobblestone Jazz (LIVE), Magda, Fabrizio Maurizi, Akufen (LIVE/DJ)

Reboot on listalla samoin Shedin live jonka toivoisin ehkä Samulin tuovan Kutoselle, täytyy puhua se on kyl tod kova, Cobblestone Jazz liian kallis klubiin, Magda on musta surkea dj vaikkakin huippu tyyppi ja onhan hän Detroitista siksi sen vois ehkä tuodakkin, kyl se kai on petrannut soittamistaan en oo 2teen vuoteen kuullut. Berliiniin muutto tehnyt kuulemma hyvää, Akufen on kyl kova mut ei kauheen ajankohtainen.

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

#43 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki:

stelmo, 26.11.2009 14:51:
Kova setti Raresh Live @ California Dreamin Goa Fabrik Madrid - 12-07-2009

Joo tuli kuultua toi setti osittain, olin samaan aikaan keikalla tuolla. aika super stara Madridissa. Tais lentää rintaliivit dj koppiin :)

--
Jazz Is a Teacher

blackpeka

#45 • • blackpeka
Leger live @ Cream, Amnesia oli kyl hullun kermasta jytkyy :D
dj upi

#46 • • dj upi

Lil Tony, 29.11.2009 19:43:
---
dj upi, 29.11.2009 18:40:
En tiä hinnoista mut Daso ja Agoria

---

Dason kanssa soitin Weekendissä Berliinissä se oli livenä, ei mikään kummoinen mun mielestä mutta moni tykkäsi, olihan se Playgroundissa joku aika sitten. Agorian live tyhjensi Essenissä lattian ennen mun settiä :)

Damn. Ehkä sit täytyy tyytyä kotikuunteluun :(
Kon-tiki

#47 • • Kon-tiki The Unsinkable

Lil´Tony, 28.11.2009 12:28:
Laittakaa nimiä kehiin mitkä olisi kiinostavia nähdä, ja mielellään että on joku kokemus djstä.

Maailman paras dj olis kiva saada Suomeenkin eli Tobi Neumann (mielipiteenmuodostus kahden v. 2008 keikan perusteella). Ja vaikka Flow'hun Sonarin 2009 paras live eli Moderat. Näiden hinnoista ei mulla ole aavistustakaan ja pelkään siksi pahinta *ding* ja Mandyn toiselle puoliskolle todellakin herzlich Willkommen jo etukäteen.
Paperino

#48 • • Paperino Sam-El

Laittakaa nimiä kehiin mitkä olisi kiinostavia nähdä, ja mielellään että on joku kokemus djstä.

Jokin Thinner Label Night kiinnostais kovasti. Helmikuussa olin Cocoonissa kuuntelemassa, silloin olivat soittamassa muistaakseni Marko Führstenberg, Gabriel Le Mar ja Sensual Physics. Klockin lauantainen setti pääs aika lähelle sitä nirvanaa :)
Lil Tony

#51 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Dirt, 2.12.2009 17:30:
---
---

yksi yli muiden; Surgeon. oon lataillut jokaikisen setin mitä on löytynyt ja oon ihan myyty.

Surgeon on rankkaa. Soitin Tresorin 6 v synttäreillä Surgeonin jälkeen, meinas tulla äitiä ikävä, mutta taisin tipauttaa 20 bpm biittiä ja tresor räjähti ekan kerran 12 h tuntiin, mesta oli silloin 72 h putkeen auki... tresor never sleeps. Sairaan kova dj mut liian TECHNO mun iltoihin, ehkä vois sopia kutoselle...

--
Jazz Is a Teacher

daffy

#53 • • daffy duck and cover
Huomenna sit =)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Lil Tony

#54 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Tänään

Tää on jälleen yksi niistä illoista mitä ei kannata missata. Uuden koulun kasvatteja. Tuoretta soundia Romaniasta. Parhautta. Käy vetää Puropommissa pohjat ja tuu sulattaa mämmit Redrumiin. Jos diggaat Ricardo Villalobosta, tätä lähemmäksi et tänään pääse, kuin kaksois olento...

--
Jazz Is a Teacher

dj upi

#56 • • dj upi
Aaaghh!

Hirmuset talonkuuntelufiilikset :P

Onks soittoajoista tietoo?
Kon-tiki

#57 • • Kon-tiki The Unsinkable

raveIt, 2.12.2009 13:16:
---
Kon-tiki, 2.12.2009 11:30:

Maailman paras dj olis kiva saada Suomeenkin eli Tobi Neumann (mielipiteenmuodostus kahden v. 2008 keikan perusteella).

---

Siistii et muutkin on samaa mieltä, joko olet tutustunut Green & Blue miksauksiin? Tämä yksi syy mihin perustin omani mielipiteeni =) helmimiksaus!

Enköhän mä lähipäivinä niihin tutustu. Tietotekniset taidot estää mua hankkimasta niit miksauksia mulle heti nyt *hymy* Oma mielipiteeni siis perustuu yhteen heinäkuun 2008 Ibizan Cocooniin, jossa Neumann mun ja useamman kaverinikin mielestä soitti suohon Villaloboksen, Guy Gerber liven, Andre Galluzzin ja kaikki muutkin illan ukot, joita enää en edes muista. Saman vuoden syyskuussa jälleen loistokeikka Berliinissä Weekendissä.

topicin otsikkoon liittyen totean vielä, että eiköhän se Rareshikin kelpaa tänä veronpalautusiltana.
Lil Tony

#58 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Tobi Neumann voi helposti soittaa Galluzzin ja Gerberin live suohon. En allekirjoita kumpaakaan henk koht kauheen mielenkiintoisina. Plus Galluzzi täys idiootti, viimeksi soitin sen kanssa Panorama baarissa ja se seiso levy kädessä puol tuontia iholla kun se 8 h setti oli alkamassa ja halusi tulla jo aikaisemmin kehiin, lopuksi sen ei auttanut kuin potkaista koppia pari kertaa et mun levy hyppi, teki mieli sanoa pari valittua sanaa mutta katsoin parhaaksi lähteä baarin puoleen :).

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

#59 • • GERTY

Kon-tiki, 4.12.2009 13:21:
---
raveIt, 2.12.2009 13:16:
---
Kon-tiki, 2.12.2009 11:30:

Maailman paras dj olis kiva saada Suomeenkin eli Tobi Neumann (mielipiteenmuodostus kahden v. 2008 keikan perusteella).

---

Siistii et muutkin on samaa mieltä, joko olet tutustunut Green & Blue miksauksiin? Tämä yksi syy mihin perustin omani mielipiteeni =) helmimiksaus!

---

Enköhän mä lähipäivinä niihin tutustu. Tietotekniset taidot estää mua hankkimasta niit miksauksia mulle heti nyt *hymy* Oma mielipiteeni siis perustuu yhteen heinäkuun 2008 Ibizan Cocooniin, jossa Neumann mun ja useamman kaverinikin mielestä soitti suohon Villaloboksen, Guy Gerber liven, Andre Galluzzin ja kaikki muutkin illan ukot, joita enää en edes muista. Saman vuoden syyskuussa jälleen loistokeikka Berliinissä Weekendissä.

topicin otsikkoon liittyen totean vielä, että eiköhän se Rareshikin kelpaa tänä veronpalautusiltana.

tosiaan hitusen aiheen vierestä mennään, mutta jos tykkäät beatporttia käyttää niin sieltä lähtee vajaalla 11 eur:lla =) (pieni asia virhe mulla siitä, on miksannut niistä vain toisen levyn pardon me)

Mulla on jo nyt ilo katossa, mitäs sitten kun pari drinkkiä saa =D ruumiista irtautuminen tai jotain