Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 15,391 views

Cosmic City Survivor

#1 • • Cosmic City Survivor
Redrum presents 4.12.2009

Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania
Lil Tony, Running Back, Innervisions, Versatile, Mood Music

raresh.jpg
Raresh on ylivoimaisesti kuumin nimi heti Ricardo Villaloboksen, Lucianon ja Sven Väthin jälkeen minimal/house scenessä. Vasta 25 vuotias Raresh on ehtinyt touhuta vaikka mitä. Romanialaisen kultti labelin [a:rpia:r] pomo, Cocoonin vakio kasvo, Circo Locon residentti, usein Ricardon kanssa B2B settejä isoimmilla areenoilla mitä maailmalta löytyy, huomaa että Ricardo ja Raresh ovat kuin paita ja perse. Katso soitto tyyli.

Maailmalla puhutaan `Those Romanians`Eli nimenomaan [a:rpia:r] label kolmikko Raresh, Pedro ja Rhadoo. Todellakin tsekkaamisen arvoinen kasvo. Ne jotka on viihtynyt kesällä euroopassa varsinkin Ibizalla ei ole voinneet välttyä kuulemasta Rareshin settejä. Raresh on soittanut suurinpiirtein kaikissa parhaimissa klubeissa ja tapahtumissa mitä voi tältä planeetalta kaivaa esiin, paitsi Redrumissa :)

Netti on pullollaan Rareshin video pätkiä ja live settejä. Kannattaa tutustua. Henkilökohtaisesti yksi mielenkiintoisimpia djtä. Hurjia liksoja keräävä kaveri on ollut vaikee säätää suomeen koska Raresh ei ole Suomessa mikään Villalobos vaikka maailmalla onkin älytömän iso nimi. Tästä tulee kova ilta.
JR Ewing

#2 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
circo loco in finland. I like this. It's not dc10 though ;)
Miquél

#9 • • Miquél
Todella jees! Olenkin jo odotellut, että milloin tänne saadaan joku romanian arpiar miehistä. Itse olen nähnyt noista ainoastaan petre "pedro" inspirescun pari kertaa ja hyvä on se ollut. Rareshilta on tullut ladattua noita settejä, jotka on kyllä kuullostaneet hyviltä.
Cosmic City Survivor

#10 • • Cosmic City Survivor

Replying to Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki:

Miquél, 18.9.2009 17:55:
Todella jees! Olenkin jo odotellut, että milloin tänne saadaan joku romanian arpiar miehistä. Itse olen nähnyt noista ainoastaan petre "pedro" inspirescun pari kertaa ja hyvä on se ollut. Rareshilta on tullut ladattua noita settejä, jotka on kyllä kuullostaneet hyviltä.

Onneksi jengi tuntee Suomessa näitä miehiä, koska ne on kyl kovia koko jengi. Ja parhaita labeleita aikoihin. Ne oli koko airpiar porukka samaa aikaa Frankfurtissa keikalla ja vaikee sanoa kuka on kovin. Ehkä Rhadoo tai Pedro mun makuun, mutta Raresh on viihdyttävin.
Hiekka

#11 • • Hiekka
Johan nyt rupee putoamaan aika mielenkiintosia buukauksia. Tänne todellakin.
tvf

#12 • • tvf
Tätä on odoteltu, kiitän!
Cosmic City Survivor

#13 • • Cosmic City Survivor
Raresh @ love parade 2007. Aika päräyttävää settiä

&feature=related
Hiekka

#15 • • Edited Hiekka
Toinen haastattelu:

&feature=related
terraluna

#18 • • terraluna Agentti
Kiinnostaa kyl! Hyvä ilta odotettavissa :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Cosmic City Survivor

#19 • • Cosmic City Survivor

Replying to Cosmic city presents Raresh [a:rpia:r], Cocoon, Circo Loco, Romania 4.12.2009 @ Helsinki:

konstantin, 18.10.2009 14:56:
---
Lil Tony, 18.10.2009 08:55:
NEXTLEVEL

&feature=related

---

Ei ole rareshin biisi. Sen ainoa oma biisi on dry tool arpiar ykkösellä :

Fiilistelyä...

näin mäkin kelasin koska sen ainut oma biisi tosiaan on kyl aivan eri maailmasta eikä Discogsissakaan muita julkaisuja ole. Keneköhän toi kyseinen träkki on, vois olla jotain Ranska kamaa hyvinkin. Ei kyl mitään hajua mikä se on, mut ihan ookoon kuuloinen
thomas

#20 • • thomas
onpahan penteleen hyvää housea tossa ekassa youtube-klipissä