FURY pres: DJ X LAB-4 5.2.2010 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 24,874 views

Zebir

#22 • • Zebir
DJ X listaa näemmä uusimmassa (2/2010) City-lehdessä top3 biisinsä, whuu jee!

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

unoha

#24 • • unoha Lti-/UG Collective
kovat kinkerit kyllä varmasti tulossa, ei voi olla missaamatta...

--
Never Quit !

Club Fury

#26 • • Club Fury
pieni_14374_23674.jpg

GENKI - Haastattelu

Galrav & Genki 27.1.2010

Kuinka meni sun viime vuosi?

Jos ihan suoraan puhutaan, niin oli aika kaoottinen vuosi! Tajusin aika pitkälti kuinka suossa olen kaikkien eri musatyylien kanssa mitä samaan aikaan seuraan, ja kuinka unelmani yhdistää ne kaikki yhteen, seikkailevaan dj-settiin on loppujenlopuksi suhteellisen mahdoton ajatus. Ymmärsin, että näissä asioissa on olemassa tiettyjä lainalaisuuksia ja niitä tuli sitten tutkisteltua tarkemmin 2009 aikana. Voisin sanoa että viime vuosi oli mun suurin kriisivuosi dj -urallani, enkä oikein tiennyt mihin suuntaan pitäis lähteä löytääkseeni sen selkeän polun taas.

Mitä voidaan odottaa Mr. Genkiltä tämän vuoden aikana?

Selkeämpää visiota siitä mitä oikeasti soitan, ja mistä oikeasti pidän. Parempaa käsitystä siitä, mitkä musatyylit oikeasti sopii yhteen sellaisissa seikkailevimmissa seteissä. Nää asiat yhdistettynä uudenlaiseen, realistiseen itseluottamukseen omista kyvyistä tulee poikimaan parhaita settejä mitä olen ikinä soittanut. Koen ehdottomasti olevani ihan uudella lailla valmis nousemaan dekkien taakse tänä vuonna.

Aloitat meidän uuden konseptin, jossa yksi dj houstaa yläkerran huonetta ja soittaa siellä koko illan.
Olen tosi kiitollinen, että pääsit tulemaan ja odotan innolla keikkaasi!

No hei kiitos itsellenne kutsusta!

Minkälaista settiä sulta voidaa odottaa? Olet kuitenkin viimeisimpien vuosien aikana seilannut chillin, housen, breaksin, dnb:n,
psyken ja dubin välivaiheilla. Mikä siis oikein on Genki roomin nykytila?

Niin kuin aiemmin tuossa puntaroin, alan pikkuhiljaa löytämään ne reitit dubstepin, minimaaliteknon, junkan, crackhousen ja muiden mun seuraamien genrejen välillä, joita voi huoletta kulkea ilman että tulee järjetöntä sillisalaattia. Enemmän kuin joku premeditoitu hittikimara, genkiroom on interaktiivinen kohtauspaikka joka tarjoaa syvän vuorovaikutuksen yleisön ja dj:n välillä, niin ettei kukaan oikeasti tiedä etukäteen mitä musiikkia on tarkalleen ottaen tulossa.

Mikä on sun suhde hard danceen? Oletko esim. koskaan keikoilla soittanut "polkkaa"?

Mulla on hyvä suhde hard danceen, oon aina tykännyt siinä olevista soundeista ja teemoista. Itse olen vaan kokenut sen niin, että mun tyyli niitä soundeja soitellessa on enemmänkin junkka ja breiksi, joista löytyy todella paljon samoja elementtejä kuin hard dancesta yleensä, mutta se rytmiikka on vaan erilainen. Pidän siitä dramatiikasta mikä hardiksessa on, sellasesta elämää suuremmasta tunnelmasta.

Itse 'polkan' soittamisen koen olevan niiden homma jotka rakastavat just sitä soundia, ja Suomessa on sen verran kovia tyyppejä sitä tekemässä että turha mun on siihen lähteä pakkaa sekoittamaan. Yks porukka mikä pitää mainita tosta hard dance meiningistä on Lahden kahelit eli Carbon Based, joiden villistä menosta ja monipuolisesta sounditarjonnasta nautin tosi paljon. Oon monesti soittanut niiden kans samoissa bileissä ja aina on ollut ihan ässä meininki. Tuntuu siltä että hard dance -piireissä osataan nauttia menosta ilman turhaa skeneilyä!

Olet ollut meillä Furyssa soittamassa kolme kertaa ja parhaiten itse muistan sun ja Kriss Kylvenin rumpu/dj session Lahdessa.
Mitkä on sun omat fiilikset Club Furysta?

Furyt on aina olleet mulle todella hauskoja ja hyvin järkättyjä bileitä, ja teillä on sellaista tuoretta energiaa mikä näkyy, tuntuu ja kuuluu. Viime vuosien aikana ootte mun mielestä löytäneet oman suuntanne, ja ns. tyhjät on lauottu pois alta, mikä mahdollistaa oleelliseen keskittymisen. Odotan suuria Furyltä seuraavien vuosien aikana!

Kerro vielä sun tämän hetken top-3 biisit.

Joo no kiva.. Kolme.. Niitä on kuitenkin koko ajan mielessä niiiiiin monta... :D Hmmmmm…. Otetaas vaikka kolmesta mun eniten kuuntelemasta genrestä yhdet edustajat jokaisesta.

Dubstep -maailmassa on todella tiukkaa tavaraa ulkona nyt koko ajan, lähtien Jokerin viileistä hoppivingutuksista päätyen Broken Noten hulvattomaan industrial -mättöön. Yks biisi viime ajoilta joka meinas ekalla kuuntelulla tiputtaa pöksyt jalasta on Downlink - 'Gamma Ray'.

DNB -osastolta eniten omassa kuuntelussa on ollut sellainen kipale, jota en ainakaan vielä ole uskaltanut soittaa keikoilla, eli Limewax - 'Jupiter'. Kuunnelkaa niin ymmärrätte miksi. Jo kokeilluista keikkabiiseistä koviten on tippunut ehkäpä BYOB - 'Best Shoes' (The Qemists RMX), jossa on just tiukka indierock -viba.

Crackhouse (tykkään tosta määritelmästä, monet kutsuu myös elektro-, fidget- yms.) -osastolta on kyllä tosi vaikea valita, monta hyvää bailurallia mitä on tullut soitettua.. Ehkä mainitsen vanhan suosikkini Elite Forcen tekemään uuden biisin Meat Katien kanssa, eli raita nimeltä 'Non-Believer'. Silkkaa kovuutta!
wiwwu

#28 • • wiwwu
Jeij, kohta PARTY *jiihaa* and friends!! *tanssittel*
alphamagic

#29 • • alphamagic
huomenna järähtää *ökkö*
vois kipasta lipun ja uuden paidan viel tänään et on sit vimpan päälle pelit ja rensselit kunnossa *iloinen*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

xl8r

#30 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Whii, huomenna :)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

#31 • • Edited Muussika Guest
Työt häirittee vittumaisesti vapaa-aikaa piste com *igor*

Emmääkaissit tuukaan. Prkl.

Hyvii pibaloi!
Club Fury

#33 • • Club Fury
Nyt loppui tipaton

Dj X saapui äskettäin Suomen kamaralle ja kovasti kauhisteli lumen määrää.
Miehen piti heti ottaa valokuva lumen peittämistä autoista :) Ei kuulemma läheskään tämmöstä at the UK.

Tässä vielä bileiden soittoajat:

22.00 - 23.00 Kriss G vs. Fierce
23.00 - 00.00 Surreal vs. Friik a.k.a Villein back to back with v-tyyli
00.00 - 01.00 Galrav
01.00 - 02.30 DJ X LAB4
02.30 - 03.30 Proteus

23.00 - 03.30 Genki @ Genki-room

Eli heti alussa tsekkaamaan Kriss G:n ja Fiercen tiukat hard houset.

Alle kirjoittaneen uusin mixaus myynnissä lipunmyynnissä.
Tämä ei ole ainakaan pitkään aikaan tulossa jakoon eli poista omasi!

cd_kansi.jpg

Huomiseen!
Syntse

#34 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Ai nää on 2 päiväset kun hesarissa luki että Furyt 6.2.

Ei vaineskaan... mestoille kyl tulos ja ihan oikeena päivä.
Jinkso

#35 • • Jinkso FINRG
Mahti fiilis päästä pitkästä aikaa Furyihin, tänään pärisee!
kinderi

#36 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to FURY pres: DJ X LAB-4 5.2.2010 @ Helsinki:

Syntse, 5.2.2010 08:30:
Ai nää on 2 päiväset kun hesarissa luki että Furyt 6.2.

Selkeesti yritetään hämätä turisteja!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

#37 • • Muussika Guest

Replying to FURY pres: DJ X LAB-4 5.2.2010 @ Helsinki:

Vampyrella, 4.2.2010 22:19:
Työt häirittee vittumaisesti vapaa-aikaa piste com *igor*

Emmääkaissit tuukaan. Prkl.

Hyvii pibaloi!

Eiku ehkä tuunkin. FARKUISSA. Ilman sotamaskeja. Tämäkin vanhuuden päivä on kohta kenties koettu. OMG. Kello tikittää. Tiktok.
Ro||e

#39 • • Ro||e
vitutus on suuri, näitä on odetettu ja nyt ollaan sitte kipeinä >=/

--
TOS YHES KOHAS ON SÄRÖBASSO NII TÄÄ EI OO MTN TUNNELIHARDCORE KYRPÄJYRÄÄ VAAN TUNNELBAANAHARDCORE ANUS SALVAA

Lost-Soul

#40 • • Lost-Soul los pallos
Ja kohta jo keskustaan päin pitää lähtee valumaan...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis