FURY pres: DJ X LAB-4 5.2.2010 @ Helsinki

72 posts, 4 pages, 24,793 views

genki

#41 • • Edited genki
gonna be biggg!!!

--
crop circles in the carpet

Syntse

#43 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Tuli juotuu ja biletettyä... oikein mukavat furyt ja musatarjontakin oli omaan mieleen. Kyllähän sitä moniin tuttuihin tuli törmättyä. Ei kyllä tupaten täynnä mesta ollu, lieneekö tipaton sitten vieny ihmisten rahat tai jatkuuko huikattomalla helmikuulla.
Camomilli

#44 • • Camomilli
Furyissa on kyllä aina ihan kivointa. Seuraavia ootellessa *tirsk*
#45 • • Muussika Guest
Kaksi sanaa: GENKI ja JEI !

GENKI JEI GENKI JEI!

Olipahan maukasta settiä, ei malttanut pitää oikeen taukoa joraamisessa! Kannatti tulla!

Ihmisiäkin oli kiva nähä!

PLUR!

<3
xl8r

#46 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Olipahan ilta. Anteeksi humalatila :D Musiikki putosi kyllä läpi illan vallan loistavasti, Galravin setti sytytti ehkä inasen muita enemmän.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

aivomassa

#47 • • Edited aivomassa are you ready to lose control ?
musa oli hyvää , ihmiset oli onnellisia ja minä olin taaaaaaas ihan liian liiiiiiiian seis ja poks..voisko joku ampua minua :D en pystynyt pysymään paikallaan + hiljaa , musiikin ja meiningin takia :) phyh , onpahan jotkut saanut huvittua takiani >.< kiitos ja anteeksi. tajusin et näytän nätimmälle ja et olen kivempi selvinpäin. :D

--
Dont expect us to be quiet !

Hendryk

#48 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
No hitsipulla! Harvoin on ollut noin hupaisaa hotellin yökerhossa. Hesaria on tullut vähän karsastettua, kun se on näitä postimerkkiklubeja (viittaan tanssilattian kokoon), mutta hyvien ihmisten juhlassa sopu antaa kummasti tilaa: Aina pääsi baaripiipahduksen jälkeen takaisin "omalle" paikalleen. Hard house -yhteisö on Suomen kunniapilkku!!!! Ja viidakkoväki solahti saumattomasti sekaan. (Itse tuli vain piipahdettua Fisulla yläkerran rumpubassohuoneessa, mutta hubaa näkyi olevan sielläkin.) Kaikille soittajille kiitos ja thanks tasapuolisesti, ja papukaijamerkki Galraville, kun soitti heti alkupuolella Lady Lisaa. (Lisa Lashes: "What can you do 4 me")

Kaiken parhauden lisäksi oheismateriaalikin oli kuosissaan - hotellivieraatkin olivat hengessä mukana, etenkin se yksi harmajahapsinen hyväntuulinen raitapaitainen papparainen jäi mieleen (se en siis ollut minä, minulla ei ole hapsia) samoin kuin eräät aikaskin solakat japanilaiset (?) sääret siellä vähän peremmällä lattiaa. (Oikeastaan toivon, etteivät ne olleet hotellista vaan paikalliset.) Ja yöbussiinkin istui viereen immeinen, jonka mielestä Vicar on suunnilleen parasta mitä Aku Ankalle on tapahtunut Karl Barksin jälkeen. Eihän kaikesta tällaisesta voi tulla kuin iloiselle mielelle!

Mutta että sitä voi ihminen möhlätä onnensa huumassa... Portilla olisi ollut myynnissä Furyn cd-levy, ENKÄ MINÄ MUISTANUT KYSYÄ SITÄ LÄHTIESSÄ!

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Pakastemelba

#49 • • Edited Pakastemelba Läskipää.
Oli kyllä mahtavat kekkerit jälleen kerran! *jiihaa*

Kiitokset kaikille ihanille ihmisille joiden ansiosta ilta oli erittäin onnistunut :) *hali*

Ja sitten kun joku uppii kuvia niin linkkiä ihmeessä tänne :>
Pakastemelba

#52 • • Pakastemelba Läskipää.
Jaa juu niin joo. Olinpa tyhmä.*toktok*
alphamagic

#53 • • alphamagic
ihan mielettömän paras ilta *plur*

vanhoja ja uusia tuttuja, tuhti humala ja fiilis vaan katossa koko illan! galravin setti oli oikein maistuvaa kyl, tuli tanssittuu oikein antaumuksella <3 muistaa taas miks polkkabileet on ne parhaat bileet, se yhteishenki ja hymyily on vaan jotain niin parhautta :)
minä kiitän ja kumarran ja poistun sänkyyn potemaan vuosituhannen krapulaa :D

näitä lisää, plur!!! *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

#54 • • alphamagic

Replying to FURY pres: DJ X LAB-4 5.2.2010 @ Helsinki:

Hendryk, 6.2.2010 13:24:
Kaiken parhauden lisäksi oheismateriaalikin oli kuosissaan - hotellivieraatkin olivat hengessä mukana, etenkin se yksi harmajahapsinen hyväntuulinen raitapaitainen papparainen jäi mieleen

se oli ihan paras *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

SESSIONS2

#56 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Unleash your Fury

It has been too long since the last event with my camera. It took few minutes to figure out that I was holding it upside down and every tiny setting was totally f*ced. haha.. Well finally everything started to work and my mind and body got some balance and I could really start taking some serious shots. :D

Few weeks ago I bought a HD video camera to have more excitement for my hobbies. I should have taken it with me also to Fury but unfortunately the bigger battery was bought too late and I didn't have time to charge it for the night. And you know it is impossible to shoot video if you don't have enough power with you ;)

Well.. Let's cut the crap and here are the pics.. Enjoy!

- Timo

DSC_0039.jpg
genki

#57 • • genki
jei!

kiitos genkiroomiin osallistuneille! ottaen huomioon että yläkerran soundista oli puolet pimeänä ja valot kokonaan rikki, oli homma tällä kertaa astetta haastavampi. huonoa tsägää, muuten must oikein mallikkaasti hoidetut kemut ja jengillä tuntui olevan hemmetin hauskaa!

iso bigup-pushup myös jatkojengin suuntaan, criss & co!

seuraavaan kertaan! :]]

--
crop circles in the carpet

SmILE

#58 • • SmILE Esanssi mössöö
Joo'o kerranki ku pääsee hyviin bileisiin niin pitää olla ympäripäissään! mutta jos muistikuvat yhtään kohtaa niin lystiä oli vaikka muille jakaa!!!!

Kotimatkalla tai jossain tuli hukattua eka puhelin ja sit vielä huomata et lompakkokin kadonnu.... molemmat löyty koska Helsingistä löytyy vielä rehellisiä ihmisiä!!*enkeli*

kiitoksia kivoista kinkereistä ja seuraavia odotellaan!*tanssittel*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Neonia

#59 • • Neonia BassFreak
Oli mahtia!!*plur* musa oli jo alkuillasta ihan helkkarin hyvää! melkein parempaa kuin mitä sitten myöh oli *hih* eniveis, kiitos tästä! pitkästä aikaa oli musiikillisesti aikas kivat Furyt!*vink*

Ja illan kruunasi:

Captain Hollywood vs 3 steps ahead - Flying high vs drop it *aplodit**jiihaa*