Ihanin/Kauhein hallu mitä oot nähny?

47 posts, 3 pages, 16,355 views

mniittymaki

Posts: 1,641

#21 • • mniittymaki
Pari viikkoa sitten Essentialen aamuissa Woldella oli mukamas silmälasit.. ja se näytti muutenki ihan oudolta :)

.m
¡ Previous post about a year ago !
DaJaque

Posts: 73

#22 • • DaJaque
Näköjään ei oo ollut tää keskustelu hengissä vähään aikaan, mutta menkööt..
Oma kokemukseni olemattomien asioiden näkemisestä liittyy myös inttiin. Ensimmäinen ja viimeinen sissileiri oli kyseessä. käveltiin mettässä keskellä talvea ja oltiin jo koko porukka nukuttu parina edellisenä yönä vain pari tuntia. Itse olin jo siinä tilassa, että hyvä kun hereillä pysyin ja kävellessäkin nukahtelin välillä. siinä sitten kun jonossa mentiin, niin torkuin vähän väliä ja lähdin välillä omille poluilleni, joita näin puoliunessa. heräsin pari kertaa lumihangesta. Toistuva näky oli sellainen, jossa kaverini kantoivat sänkyä. Johtui varmaan siitä että todellakin teki mieli nukkua. Moni kertoi myös nähneensä naisia *blush*
remotion

Posts: 5,283

#23 • • remotion nostatus guru
en oo nähny halluja paitsi muutaman kerran erittäin kovassa kuumeessa, mutta en muista niistä mitään.
John

Posts: 1,384

#24 • • Edited John Lauma
Pari vuotta sitten kun olin vanhempieni luona käymässä, heräsin kesken yötä siihen että nallekarkit marssivat jonossa makuukuoneen lattian yli ja lauloivat lastenlauluja. Tiedä sitten olliko todellisen tuntuinen uni, valveuni, vai mikä, mutta aika hassulta se ainakin tuntui. *nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

mandalafreak

Posts: 82

#25 • • mandalafreak
Lapsena kuumeessa koettuja:

-Makaan vanhempieni välissä sängyssä, katson katon rajas olevaan kaappiin josta hyppää pelottavan oloinen tyyppi sänkyyn...hui.
-Katson lakanaan ja siellä pyörii hyörii ziljoonittain matoja... yök
-Mummoni mummolassa näytti aivan joltain kaamealta otukselta/zombielta... maton väleissä matoja...

Valveuni:
-Makaan maassa lattialla ja näen huoneen silmien ollessa kiinni...
Rosah

Posts: 107

#26 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Istuin junassa ja mun edes istu mies..Kun katsoin häntä, siitä nous savua ja sitä rupes tulee joka paikasta,joka reiästä kaikkialta..*hikoil**ding**iihhih*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#27 • • Aziz Combat Fighter
Intissä alokasleirillä poterossa istuessani olin ihan varma et puun latvoissa istuu miehiä. Se oli aika friikkaavaa. Sanomattakin selvää, et oli tullut hieman valvottua. Siel ne vaan kökötti, perkeleet.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#28 • • Jusuplussa UG-///
Intissä loppusodassa tuli nähtyy kaikkee:

- sotilas hirttäytyny puuhun
- puussa riehu sellanen 3m pitkä mörkö
- kaks kertaa sinkoryhmä eteni mua kohti ja sit ne hävis tostanoinvaa (tuli johonkin 3m päähän)
- jne.

*hikoil*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#29 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Vitti kun nää forumkirjotukset riittäis perusteeks kotietsinnöille. *vink*
Apo

Posts: 1,574

#30 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Huonosti nukutun yön jälkeen pyöräillessä töihin huomasin menninkäisen tien vieressä. Pirulainen oli ehtiny pakoon kun ehdin takaisin paikalle.
Apo

Posts: 1,574

#31 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

mandalafreak:
-Katson lakanaan ja siellä pyörii hyörii ziljoonittain matoja... yök



Menee vähän OT kun tämä tapahtui oikeassa elämässä, mutta heräsin joskus parin tuhannen petopunkin seurasta. Olivat tulleet faijan ullakkohuoneen ikkunasta sisään ja vallanneet vierassängyn jossa nukuin yön. Tuli vietettyy suht pitkä aika suihkussa sinä aamuna *eiei*
Avatar
#32 • • Equalizer Guest

Rosah:
Istuin junassa ja mun edes istu mies..Kun katsoin häntä, siitä nous savua ja sitä rupes tulee joka paikasta,joka reiästä kaikkialta..*hikoil**ding**iihhih*



Se kävi tietty niin kuumana ku katoit sitä*muhaha**nauru*
Mikko

Posts: 136

#33 • • Mikko team spoon

yusu:
Intissä loppusodassa tuli nähtyy kaikkee:

- sotilas hirttäytyny puuhun
- puussa riehu sellanen 3m pitkä mörkö
- kaks kertaa sinkoryhmä eteni mua kohti ja sit ne hävis tostanoinvaa (tuli johonkin 3m päähän)
- jne.

*hikoil*



Yusu mitä vittu!! nyt on kyllä ollu intin tädeillä kovemmat sopat teijän loppusodassa *vink* *nauru*

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Aethron

Posts: 91

#34 • • Aethron Translusidinen olento
Pienenä olin tosi kovassa kuumeessa, ja mulle tuli hoitotäti kotiin, kun en voinu tietty mennä mihinkään.. Se oli ihan kiva ja kaikkee, mutta sit jossain vaiheessa kun katoin sitä, ni sillä oli korpin pää. Se 'hallu' kesti vaan hetken, mut sen jälkeen pelkäsin sitä tätiä aikalailla.
Mä kuulen kans musaa bileitten jälkeen auton moottorin hyrinässä jne*justjoo*
sapeli

Posts: 11,768

#35 • • sapeli jokukukamikä?
Aika läheltä liippaa http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=8;sivu=1*hymy*

En kyllä itse ainakaan myönnä mitään halluja nähneeni tai kokeneeni, tai sitten ne ovat olleet jonkinlaisia elämyksiä unen rajamailla - ja niistä onkin sitten enemmän tuolla toisessa topikissa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Marjo

Posts: 1,796

#36 • • Marjo pupuTupuna
Siis toi unihalvaus juttu...been there many times....arghhhhhh vähäx se on hirvee fiilis. Sen jälkeen ei meinaa uskaltaa nukkua ollenkaan. Onko joku muu kokenut?!*igor*
[/quote]


Olen todellakin kokenut... Heräsin kesken painajaisen, mutta silmät olivat edelleen kiinni, en pystynyt liikkumaan, en huutamaan, vain tajuamaan, että olen hereillä kykenemättä pienimpäänkään eleseen. Ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen sain riuhtaistua jalkani liikahtamaan ja huudahtamaan apua. Sen jälkeen tilanne normalisoitui, mutta olin melkein hengästynyt ja tuntui kuin sydän olisi lyönyt tuhatta ja sataa... huh huh...
keisha

Posts: 1,394

#37 • • keisha bullet with butterfly wings
Mä olen kokenut unihalvauksen pari kertaa. Siihen liittyy uskomattoman ahdistava kuolemanpelko ja se tuntuu hyvin todelliselta. Viimeksi näin jonkun tumman hahmon kumartuneena vuoteen yläpuolelle, ja tunsin sanoinkuvaamatonta pelkoa. Ruumis tuntuu kivettyneen paikalleen, ja ainut keino millä pystyin herättämään vieressä nukkuneen kumppanin, oli yrittää hengittää niin äänekkäästi, että tämä heräsi. En tiedä kauanko vietin aikaa jähmettyneenä, mutta pitkältä se tuntui.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Marjo

Posts: 1,796

#39 • • Marjo pupuTupuna

keisha:
Mä olen kokenut unihalvauksen pari kertaa. Siihen liittyy uskomattoman ahdistava kuolemanpelko ja se tuntuu hyvin todelliselta. Viimeksi näin jonkun tumman hahmon kumartuneena vuoteen yläpuolelle, ja tunsin sanoinkuvaamatonta pelkoa.



Mulla siihen painajaiseen liittyi tuo alakerran herra... ja oli kyllä sellanen olo, että "mä kuolen"...
Displacer

Posts: 1,828

#40 • • Displacer

Ana-5000:
Intissä alokasleirillä poterossa istuessani olin ihan varma et puun latvoissa istuu miehiä. Se oli aika friikkaavaa. Sanomattakin selvää, et oli tullut hieman valvottua. Siel ne vaan kökötti, perkeleet.



Jos ne oli sissejä teitä vakoilemassa *muhaha*