Ihanin/Kauhein hallu mitä oot nähny?

47 posts, 3 pages, 16,310 views

PsyTranceFormer

Posts: 752

#1 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Onhan sitä syöty näkymättömiä leipiä ja juotu olemattomia juomia... Katujen mainoksetkin on joskus herännyt joskus henkiin ja verhoja on syttynyt palamaan..
Minkälaisia halluja sä olet nähnyt? Kerro ne muille, ne voivat olla ERITTÄIN hauskoja tai sitten ne voi olla ERITTÄIN pelottavia...

[muokattu 7.5.2003 17:01]
2000

Posts: 420

#2 • • 2000 Opetuslapsi
Koska täällä on niin hiljaista, niin ehkäpä mä avaan pelin...

Hiljaisella hiekkatiellä espoon friisilässä epämääräisessä olotilassa näin metsässä kymmeniä pieniä, erittäin söpöjä kääpiöitä/menninkäisiä, jotka kaikki vilkuttelivat minulla ja hymyilivät leveästi.
Menninkäiset juoksivat pitkin metsää samaa vauhtia kun minä kävelin tietä ja hyppelivät todella hauskan näköisesti.
Koska fiilis oli muutenkin sekavuudestaan huolimatta sitä luokkaa, että puita teki mieli halailla, niin menninkäisien näkeminen metsässä hymyilemässä oli jotain... Niin no, tämä osasto on niitä, "pitää itse kokea" juttuja, mutta että mulle ne menninkäiset on ovat olleet kaikkein upein hallu, nauroin niille varmaan viikon, mikä meni muutenkin olon tasoitteluun...

Siellä taisi olla sadun Vilkas myös joukossa kirmaamassa *vink*

--
2 nasty 4 U

Akrobaatti

Posts: 330

#3 • • Akrobaatti
Hmm, niinno varmaan se että näin vitun ison salaman pimeällä taivaalla. Olin juonut muutaman enemmän kun yhen liikaa *täh*

--
Hip Hop For Life

PsyTranceFormer

Posts: 752

#4 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
J-Tone:


Taisi olla sellainen, että huomasin näiden huumeaiheisten topikkien loppuneen ja kadonneen Klubituksesta ja Klubituksen muuttuneen taas piirun verran asiallisemmaksi foorumiksi.




Eihän tämä ole huumeaiheinen topic vaan tässä kysellään onko ihmiset nähneet halluja... Hallusinaatioita eli valveunia voi nähdä periaatteessa koska vaan ilman että on minkään huumausaineen vaikutuksen alaisena..

Tässä tieotoa halluista...
Valveunet ovat hallusinaatioita, jotka esiintyvät joko vaivuttaessa uneen (hypnagogiset hallusinaatiot) tai unesta herättäessä (hypnopompiset hallusinaatiot). Hallusinaatiot voivat olla näköhavaintoja kuolleista sukulaisista, hirviöistä, enkeleistä tai avaruusolennoista. Ne voivat myös olla ääniä, hajuja tai kosketuksia. Valveunien yhteydessä voi esiintyä unihalvaus (engl. sleep paralysis), eli henkilö ei pysty liikuttamaan kuin ehkä vain silmiään.
super-enkuli

Posts: 1,521

#5 • • super-enkuli
Hatec:

J-Tone:
Taisi olla sellainen, että huomasin näiden huumeaiheisten topikkien loppuneen ja kadonneen Klubituksesta ja Klubituksen muuttuneen taas piirun verran asiallisemmaksi foorumiksi.


Eihän tämä ole huumeaiheinen topic vaan tässä kysellään onko ihmiset nähneet halluja... Hallusinaatioita eli valveunia voi nähdä periaatteessa koska vaan ilman että on minkään huumausaineen vaikutuksen alaisena..

Tässä tieotoa halluista...
Valveunet ovat hallusinaatioita, jotka esiintyvät joko vaivuttaessa uneen (hypnagogiset hallusinaatiot) tai unesta herättäessä (hypnopompiset hallusinaatiot). Hallusinaatiot voivat olla näköhavaintoja kuolleista sukulaisista, hirviöistä, enkeleistä tai avaruusolennoista. Ne voivat myös olla ääniä, hajuja tai kosketuksia. Valveunien yhteydessä voi esiintyä unihalvaus (engl. sleep paralysis), eli henkilö ei pysty liikuttamaan kuin ehkä vain silmiään.



Itse näen halluja välillä normaalia pidemmän juomaputken jälkeen ja ne eivät ole kovin kivoja yleensä. Tosi moni muukin tuttu näkee halluja, vaikka eivät kans käytä muuta, kuin alkoholia eli ei suoranaisesti kyseistä asiaa voi mielestäni liittää huumeisiin. Alan myöskin nähdä halluja siinä vaiheessa, jos on paljon univelkaa.

yksi kerta olin aivan varma, että takapenkillä kaverini vieressä istui joku tuntematon, riehuin aika paljon siitä sitten...ei siel ketään istunut... =( silloin hyppäs varmaan kaikkein pahiten sydän kurkkuun...ei kuskikaan kamalasti musta pitänyt sen jälkeen.

*super**enkeli*

[muokattu 7.5.2003 17:20]

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

seollaQ77

Posts: 299

#6 • • seollaQ77 sauvasekoitin
eräs hallu tuli nähtyä toissa talvena ku ajelin autolla lappiin takan oli 13h ajoa ulkona oli 37c astetta pakkasta ja revontulia näkyi eli aivan pilkkopimeää ajoin aika jyrkkää mäkeä ylöspäin ja huomasin yhtäkkiä ajavani isoon laavuun sisään, si oli pakko pysähtyä ja työntää pää lumihankeen virkisti vähäks aikaa ja si jatkettiin matkaa.
eli en ollut nauttinut huumeita.*nukkuu*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#7 • • Lost-Soul los pallos
Varmaan paras hallu tähän mennessä on tullu koettuu Tilkassa... Itse en kyl tiedä mitä oon nähnyt mutta oon kuulemman nauranu noin 1.5h putkeen kiinni olevalle televisiolle. Ja se nauraminen ei oo vaan ollu sellasta heh heh juttuu vaan ihan kunnon repeäminen...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

keijukainen

Posts: 1,599

#8 • • keijukainen kiksumurmeli
Mun kaunein hallu oli viime syksynä ihan kotona kouvolassa samana yönä kun mun vaari kuoli...oli jo loppu syksyy ja aika kylmä ilma...mä menin keinuu istumaa ja katoin taivaalle...koko taivas oli täynnä revontulia, jotka vaihto koko aika värii...Se oli tosi upeennäköstä,menin aika hiljaseks sillon *sydän* enkä ollu ottanu mitää ainakaa omasta mielestäni...

--
*seepla*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
enpäs tiedä, onko tää nyt sitten hallusinaatio, mutta joskus pitkän biletyksen jälkeen kuulen musiikkia bussin hurinassa... *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Cress

Posts: 405

#10 • • Cress
se tais olla joskus pari vuotta sitten ku mul hemoton kuume*nuha*pöydällä oli semmonen
valkonen liina.Sitä ku aloin tarkemmin kattoo nii se meni ryppyy ja avautu.ryppyyn ja avautu..mä muistan viel et mä hoin just jotai Kiinni/Auki Kiinni/Auki....

Mul on vaa semmonen tunne et täs verhomaas mis me eletään vaa tapahtu virhe josta johtu tämä ihmeellinen tapahtuma...*poks*
Late

Posts: 3,441

#11 • • Late team Lasse
Mun ainoa hallu kävi intissä.

Oltiin vikalla leirillä (IMPA) ja siellä ei tietenkään saanut juurikaan nukkua. Olin joskus yöllä vartiossa ja väsytti aivan saatanasti. Olin näkevinäni ihmisen n.50 100m päässä maassa, ajattelin että ”äh mä nään harjoja ja se on vaan joku kuusen taimi”.. Mutta kun katsoin taas uudestaan näin 3 tyyppiä tetsaamassa vähän lähempänä. Vaikea selittää tilannetta näin kirjottamalla. Mutta lopulta nämä ”hallut” oli jo niin todentuntuiset että avasin tulen kohti sissejä.
Kaikki tottakai juoksi variopaikalleni kukkulalla, ja tutkittuamme alue havaittiin että siellä oli ainoastaan omat jalanjälet. *ding*


Toisin kuin silloin niin nyt tämä homma naurattaa, oli tosi jännä kokemus tajuta että näki ihan mitä sattuu.
-Mä tosiaankin näin mielestäni siellä jengiä.

[muokattu 5.6.2003 23:38]
kisumisu

Posts: 532

#12 • • kisumisu

-Mä tosiaankin näin mielestäni siellä jengiä.



Valonvahvistimella intissä löysi metsästä helposti sissejä, jotka osoittautui aina kiviksi tai kannoiksi *iloinen* Siitä vehkeestä oli varmasti enemmän haittaa kuin hyötyä!
Susu

Posts: 1,077

#13 • • Susu The Nasu

Hyzenthlay:
enpäs tiedä, onko tää nyt sitten hallusinaatio, mutta joskus pitkän biletyksen jälkeen kuulen musiikkia bussin hurinassa... *täh*



Tärykalvot sanoo sopimusta irti liian kovasta musiikista..kuuntele tarkkaan ni voit erottaa soivan biisinkin *vink*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Susu

Posts: 1,077

#14 • • Susu The Nasu

DJhatec:


Tässä tieotoa halluista...
Valveunet ovat hallusinaatioita, jotka esiintyvät joko vaivuttaessa uneen (hypnagogiset hallusinaatiot) tai unesta herättäessä (hypnopompiset hallusinaatiot). Hallusinaatiot voivat olla näköhavaintoja kuolleista sukulaisista, hirviöistä, enkeleistä tai avaruusolennoista. Ne voivat myös olla ääniä, hajuja tai kosketuksia. Valveunien yhteydessä voi esiintyä unihalvaus (engl. sleep paralysis), eli henkilö ei pysty liikuttamaan kuin ehkä vain silmiään.



Siis toi unihalvaus juttu...been there many times....arghhhhhh vähäx se on hirvee fiilis. Sen jälkeen ei meinaa uskaltaa nukkua ollenkaan. Onko joku muu kokenut?!*igor*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Winde

Posts: 336

#15 • • Winde Tuuli
En saanut illalla millään unta ja seuraavana päivänä piti olla virkeässä kunnossa, joten turvauduin ottamaan yhden stilnoctin(unilääkkeen). No olin jo nukkunut noin tunnin verran kun yhtäkkiä heräsin. Katsoin vieressä olevaa isoa nalle puh-pehmolelua ja se liikutteli päätään ja huoneessa oleva kasvini lehdet liikkuivat edestakasin. Tajusin ettei se ollut totta mutta silmissäni vain vilisi ja olo oli utopistinen..

Nousin ylös ja saman tien kaaduin maahan. Hetken päästä puhelimeeni tuli tekstiviesti enkä nähnyt ruudussa mitään. Jouduin siristelemään varmaan 15 minuuttia ennenkuin sain selvää mitä siinä luki.

En olekaan sen jälkeen vähän aikaan turvautunut unilääkkeisiin. *ding*
ANONYM

Posts: 731

#16 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
tää on sit omituinen juttu!?kaverini ja minä saimme jonkun ihmeen sortin”hallut”n.5v sittten.olin lähdössä itse baariin ja kaverini jäi kotiinsa missä olin käynyt nauttimassa ihan tavallista kahvia kupillisen aikaisemmin illalla.noin 3h päästä kun olin baarissa alkoi tapahtua....paikka oli aika tyhjä siinä vaiheessa mutta aloin kuvitella ihmisiä ympärilläni.tuolit alko vaihtaa paikkaa ympäriinsä ja kaikkee muuta tosi skitsoo...olin ottanu pohjiakin vain n.5 kaljaa että ei se kyllä siitä voinu johtua.ajattelin et nyt oon tulossa ihan hullux ja meinasin lähteä kohti hesperiaa(siis hoitoa).yötä myöten olo alko jo helpottaa kun pääs kotia päin.aamulla en kehdannu sanoa kaverilleni mitään mutta tämä päräytti mulle sen lisko disco yöstänsä...sekin oli heränny kesken yötä, herättäny muijansa ja alkanu itkemään että se tulee hullux ja halus et se viedään hoitoon..ja kaveri ei ottanut kaljaakaan edellisenä päivänä!ainoa mitä oltiin juotu samaa ainetta oli se kahvi!?oiskohan columbian kartellilla menny lähetykset sekasin?ei tähän päiväänkää mennessä olla keksitty että mistä se nuppi niin sekasin meni....kertokaahan te viisaammat.ei ollu kyllä se mikään kiva trippi*eiei*
ezzy

Posts: 8,060

#17 • • ezzy Droid-pappa
luulin suuren kivenjärkäleen vierivän huoneeni ohi joskus skidinä, kun olin kuumeessa. se oli kohtis pelottavaa *uuh*
Howdy

Posts: 7,955

#18 • • Howdy Oldie
Joskus aikanaan meni älli niin että pariin tuntiin en ymmärtänyt edes omia ajatuksia ... kuulosti kaikki sian saksalta ... oli vähän hukassa kun ei löytänyt vessaa vaikka se oli 2 metrin päässä ... että sellasta .. meinas mennä paniikkiin mutta onnex oli yks hyvä ihminen paikalla mikä osas rauhottaa .... (ei koskaan enään moista)

--
Käpy vailla vertaa

Roger Roger

Posts: 3,372

#19 • • Roger Roger Kentti
Ihanin:
Näin sydämmiä, jotka leijaili musan tahdissa. Pystyin melkein koskettamaan niitä, tai ainakin luulin niin.

Kauhein:
Ei ole tullut vastaan...

-mitään en ole ottanut-

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

hrdkvr

Posts: 3,929

#20 • • hrdkvr KURGO
niin no emmä tiiä oliks tää hallu vai oliko se vaan mielen temppu

elikkä kasteen bileet fiskarsin tehtailla...
polkkahuoneessa tais proteus soittaa.. kauheesti en ollu juonu mutta..
paikka tuli savua täyteen ja strobo hakkas.. savun hälvettyä strobo ei enään hakannu niin ahkerasti että kyseessä olisi illuusio mutta kun kehiin tuli ihan ykkös veisu niin koko paikka pysähty... mä olin n i i n fiiliksissä siitä biisistä että yht äkkiä säikähdin että oonko ainut joka tässä pomppii... myöhemmin kaveri ihmetteli että kylläpäs jätkä rihaantu että pompit ku joku raivopää...


huumeita ei otettu ja viinaakin vasta vähän.. noo mene ja tiedä





toinen juttu ei ole hallu mutta se koskee unia... aina stressaavan baarityöillan jälkeen näin unia jossa tiesin nukkuvani ja hoin että voisko noi asiakkaat lähtee kun pitää kohta nousta taas duuniin... weird

--
-keep it hard-