Kysyisin nyt, että miten soundien teossa pääsee alkuun?
Mitä kaikkea oikeen tarvitsee tietää?
Minä kun en ole töissä enkä koulussa, niin minulla on koko vuosi aikaa tehdä musiikkia. Olisi tosi hienoa jos siinä pääsisi jotenkin alkuun!
15 posts, 1 page, 4,827 views
Replying to Soundien tekemisesstä:
Aki Antila, 26.8.2009 20:38:
Alan tekee musiikkia joko Reasonilla tai FL:llä.
Olen kuulluut, että Reason on varmaan parempi, mutta FL on helppokäyttöisempi. Olen käyttäbyt FL:n demoa ja yrittänyt saada jotain ääntä ts 404:stä ja 3xoscista. Musiikki josta diggailen on tehty ehkä enemmänkin Reasonilla, ainakin sellainen, mitä aluksi kuuntelin näitä amatöörituottajien biisejä. Mutta tiedän kuitenkin yhden ammattilaisartistinkin, joka käyttää FL:ÄÄ.
remotion, 28.8.2009 12:54:
Voin myös suositella sitä että jos ei oikeasti ole säveltäjä tyyppiä niin jättää koko leikin alkuunsa.
remotion, 28.8.2009 12:54:
Voin myös suositella sitä että jos ei oikeasti ole säveltäjä tyyppiä niin jättää koko leikin alkuunsa.
Musiikin teko ei ole mitään matonkudontaa jonka voisi plagioida tutoriaalista, jos ei oo mitään omaa annettavaa ni jätä se muille.
astaroth, 28.8.2009 13:39:
et varmaan itsekään luopunut soittamisesta sen vuoksi, ettet beatmixannut täydellisesti parin tunnin harjoittelun jälkeen?
"Aki Antila, 26.8.200 9 20:38:
Alan tekee musiikkia joko Reasonilla tai FL:llä. "
astaroth, 26.8.2009 14:25:
itse tuottamisestahan oppii niin kauan, kun musiikkia vaan jaksaa tehdä.
hrdkvr, 31.8.2009 14:36:
jos mä ymmärsin oikein niin remotion tässä koitti antaa neuvoa siitä että kannattaa mielummin hankkia oma tuottaja tai joku musaa tekevä kaveri omien sävellysten tuottamiseen, kun siinä kuitenkin vierähtää jokunen vuosi että oman tuotantotaidon saa sille tasolle että päässä soivat soundit saa koneelta ulos...vai?