Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki

423 posts, 22 pages, 169,481 views

alphamagic

Posts: 3,628

#141 • • alphamagic
kohta se ois vuodenvaihde jee *ökkö* *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Sneaky Legs

Posts: 13

#142 • • Sneaky Legs
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. *hihu* Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla? *pepsodent*

--
Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone.

Alchemiist

Posts: 134

#143 • • Alchemiist SPEAKAFREAK

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. *hihu* Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla? *pepsodent*



Ruuasta en tiedä, mutta kuulin huhuja että ihan omat alkoholi/mehuvarannot saa ottaa mukaan. Varmuutta ei kai kyllä ole? Anyone? *whaat*

--
SUOMIPOLKKA!<3

freddy

Posts: 20

#144 • • freddy
kyllä paikkan sijanti jo tiedos... =)
AleksiT

Posts: 96

#145 • • AleksiT

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

Alchemiist, 26.12.2009 14:07:
---
Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. *hihu* Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla? *pepsodent*

---


Ruuasta en tiedä, mutta kuulin huhuja että ihan omat alkoholi/mehuvarannot saa ottaa mukaan. Varmuutta ei kai kyllä ole? Anyone? *whaat*



sama kysymys täällä.

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.

Tapi

Posts: 1,437

#147 • • Tapi Dreamstate

Replying to Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki:

Omicron, 26.12.2009 21:56:
---
Alchemiist, 26.12.2009 14:07:
---
Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. *hihu* Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla? *pepsodent*

---


Ruuasta en tiedä, mutta kuulin huhuja että ihan omat alkoholi/mehuvarannot saa ottaa mukaan. Varmuutta ei kai kyllä ole? Anyone? *whaat*

---


sama kysymys täällä.


Alkoholin myyminen on tarkoin säädeltyä ja vaatii aina luvat. Joku vuosi sitten eräs toinen UG-bileitä järkkäävä organisaatio jäi kiinni luvattomasta alkoholin myynnistä tapahtumassaan ja asiasta tuli sen verran mittavat seuraamukset, että tuskin kukaan haluaa yrittää vastaavaa toiste.

En tiedä miten tässä tapahtumassa asiat ollaan järjestetty, mutta UG-bileissä on yleensä tapana tuoda mukanaan omat alkoholijuomat mielellään muovipulloihin pakattuina, jottei järjestäjät joudu siivoamaan lasinsiruja. Kun kyse on näin suuresta tapahtumasta, niin eiköhän paikan päältä voi ostaa alkoholittomia juomia ja ehkä jotain syötävääkin.

En ole ollut ikinä UG-bileissä, jossa meininki olisi jotain muuta kuin rentoa, vapautunutta ja ystävällistä, joten ei kannata spennata turhia.
Riku

Posts: 3,187

#148 • • Riku The Little Prince
Tapi puhuu fiksuja.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

MenoMeeri

Posts: 52

#149 • • MenoMeeri
Olisko kellään vielä kutsuja ?:) Laita viestiä mulle jos on, kiiitoksiaa :)
Higo

Posts: 2

#151 • • Higo
Olisko kutsuja vielä jaossa? Mielellään tultais juhlistaa UV:ta sinne, voi pistää viestiä vapaasti, kiitos =D
sweetas

Posts: 5

#152 • • sweetas
joo jos jollain kutsuja niin ullekin voisi laittaa viestiä :)
voeparseparse

Posts: 8

#153 • • voeparseparse
Äh, kutsut hukassa täältäkin. Jos kellään on jäljellä, niin haen mielelläni pois Helsingin alueelta omin pikku töppösin. Yksikin riittää, tarjoan bisset ystävälliselle kanssaihmiselle :)
keisha

Posts: 1,394

#154 • • keisha bullet with butterfly wings
Kutsun saamiseksi kannattaa käyttää kaikkia keinoja kieroilun, oveluuden, viekkauden, penkomisen ja viidakkorummun väliltä. Kysyvä tieltä eksyy ;)
Tämäkin tyttö joutuu puhdistamaan tamppaustossut pölystä ja tulee koittamaan onneaan tanssilattian valtiatteren kruunusta kisatessa, c u there or b square!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Claquesous

Posts: 3,206

#155 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mul on 1 ylimääräne kutsu.

--
32. of December

Punkeer

Posts: 78

#156 • • Punkeer
Kutsuja ?? 2 kpl (me&mygirl) täällä kiinnostusta erittäin paljon lähteä ja kokea uusi vuosi näissä merkeissä..
awerbly

Posts: 39

#158 • • awerbly
Ohhoh, Aikamoista!
Hmmm... Käykö tänne 'alkuperäiset' 10-vuotta vanhat kutsut? Ois meinaan muutama vielä jemmassa *plur*
Euphoria

Posts: 542

#159 • • Euphoria 4 everyone
Täytyypä tulla katsastaa menot tänne..*hymy*
Prime Number

Posts: 2,705

#160 • • Prime Number UG-///
Jos ette ole vielä onnistuneet saamaan kutsua tapahtumaan, lukekaa tämä.

Torstaina 31.12 klo 18.30 kampin keskustan täplä. (Se pyöreä pallo maassa).

Minä olen siinä silloin n. 5 minuutin ajan, mukanani varmasti riittävä määrä kutsuja.
Jos haluatte tapahtumaan, ettekä ole siihen mennessä saaneet kutsua, suosittelen saapumaan paikalle ja hakemaan omanne.

--
Repikää siitä