Tunemasterz Presents: Next Dimensional World

79 posts, 4 pages, 21,105 views

Dj Phenoxy

Posts: 73

#21 • • Dj Phenoxy Phenoxy
Moikka Moikka!!!!! Se on biisin nimi mutta kuhan tapahtumaa ei oo järjestetty sillä.....
Combo

Posts: 128

#22 • • Edited Combo Tunemasterz

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

ohgreat, 15.9.2009 23:56:
Noh eipä toi teidän uuskaan nimi nyt ihan käyttämätön oo...mistä lie sitte keksitty.

http://www.youtube.com/watch?v=W1-q4MbAQbk



ONHAN TÄMÄKIN BIISIN NIMI KÄYTÖSSÄ...



Suomessa on järjestetty lukuisia tapahtumia vuosien varrella, jotka ovat olleet jonkun artistin biisin nimenä, joten tästä aiheesta voi jatkaa keskustelua vaikka kuinka pitkään. Mieluummin tekee siitä sitten oman keskusteluaiheen forumissa.

Luulen, että ihmisiä kiinnostaa kumminkin paljon enemmän yleensä tapahtuman sisältö kuin itse sen nimi.

Tämä alue on tarkoitettu vain yllä mainitun tulevan tapahtuman keskustelun aiheeksi, joten jatketaan sitä tästä eteenpäin.

KIITOS!!!
MRC

Posts: 1,346

#23 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
QLIMAX - Next Dimensional World oli kyl myös kyseisen vuoden tapahtuman nimi. Ei vaan anthemin :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Syntse

Posts: 1,652

#24 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

MRC, 16.9.2009 08:44:
QLIMAX - Next Dimensional World oli kyl myös kyseisen vuoden tapahtuman nimi. Ei vaan anthemin :)



Nooh tuskin qlimax pistää pahakseen jos pojat järjestää itä helsingissä samalla nimellä menevän tapahtuman. Tuleehan noita päällekkäisyyksiä nimissä väkisinkin, ei se oo nii justiinsa.
Dj Phenoxy

Posts: 73

#25 • • Dj Phenoxy Phenoxy

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

Syntse, 16.9.2009 09:35:
---
MRC, 16.9.2009 08:44:
QLIMAX - Next Dimensional World oli kyl myös kyseisen vuoden tapahtuman nimi. Ei vaan anthemin :)

---


Nooh tuskin qlimax pistää pahakseen jos pojat järjestää itä helsingissä samalla nimellä menevän tapahtuman. Tuleehan noita päällekkäisyyksiä nimissä väkisinkin, ei se oo nii justiinsa.

'




- Se on kyllä totta.!
Sapphire Promotions

Posts: 11

#26 • • Edited Sapphire Promotions
Hei kaikille!

Elikäs.... En nyt oikein tiedä miten tätä asiaa kommentoisin, mutta.....

Jos nimi EI OLE rekisteröity sitä voi käyttää. Tottakai poikkeuksia voidaan tehdä jos jotkut järjestävät samalla nimellä bileitä esim. vuodesta toiseen.... Tässä tilanteessa mielestäni on kuitenkin hölmöä olla rekisteröimättä, jos bileitä aikoo jatkaa. Rekisteröinti vaikka oman yrityksen aputoiminimeksi ei paljoa maksa.

Kaikki ns. "hyvät" nimet on jo käytetty jossain päin maailmaa...

Tästä nimiasiasta on mielestäni turha nostaa meteliä, koska puhutaan kuitenkin meidän (tunemasterz & sapphire promotions) järjestämistä pienistä yksittäisistä tapahtumista. Jos jollakin jäi vielä jotain sanottavaa tai mielipiteitä tästä asiasta tai muista asioista, niin toivon heidän ottavan suoraan yhteyttä minuun. 040-845 3795

Kiitos!

T: Sebastian
scold

Posts: 471

#27 • • scold Therapist (Distortion)
Jos nyt puhutaan Qlimaxista niin ei kyseessä ole mitkään kovinkaan pienet kekkerit ;)
ohgreat

Posts: 361

#28 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Ensinäkin...ei ollut tarkotus mitenkää hyökätä bileitä vastaan tai sen järjestäjiä. Laitoin vaan merkille että on aika outo veto vaihtaa bileiden nimi siitä syystä että aikasempi on jo käytetty ja päätyä uuteen nimeen joka sekin on jo käytetty. "Next Dimensional World" kun kuitenkin on vähän erikoisempi virke ja nimenomaa noiden viimevuoden Qlimaxien nimi ja teema.

Hauskaa on myös miten toisaalla todetaan että ei haittaa että käyttää samaa nimeä, mutta sitten kuitenkin nimi piti vaihtaa...miksi turhaan vaiva?

Mutta edelleen, mulla ei oo mitään näitä bileitä vastaan ja varmaan tulee ihan kivat hipat. *piis**hymy*
Sjel

Posts: 371

#29 • • Edited Sjel Apprentice.

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

Sapphire Promotions, 12.9.2009 03:29:
Moikka vaan kaikille..

Elikäs...

Olen tuntenut Tunemasterzin perustajat jo pidemmän aikaa ja innostuin todella, kun he lähtivät järjestämään näitä bileitä. He kysyivät minulta kerran, että onko minulla mitään paikkoja missä juhlia voisi järjestää ja hoidin asian. Jos nämä bileet onnistuvat, niin sitten ruvetaankin miettimään isompia ja parempia paikkoja, joita minulla on. Myös suunnitelmissa on tuoda ulkomailta artisteja.

Eli kaikki ovat enemmän kuin lämpimästi tervetulleita...

Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri.


T: Sebastian



Aikamoista leijutusta. Saako kysyä millaisia "isompia ja parempia" paikkoja löytyy, lähinnä mistäpäin?
Myös tuo "minulta löytyy" on helposti käsitettävissä niin, että omistat ravintolaketjun?

--
Will work for bandwith. :)

scold

Posts: 471

#30 • • scold Therapist (Distortion)

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

Sjel, 16.9.2009 16:57:
---
Sapphire Promotions, 12.9.2009 03:29:
Moikka vaan kaikille..

Elikäs...

Olen tuntenut Tunemasterzin perustajat jo pidemmän aikaa ja innostuin todella, kun he lähtivät järjestämään näitä bileitä. He kysyivät minulta kerran, että onko minulla mitään paikkoja missä juhlia voisi järjestää ja hoidin asian. Jos nämä bileet onnistuvat, niin sitten ruvetaankin miettimään isompia ja parempia paikkoja, joita minulla on. Myös suunnitelmissa on tuoda ulkomailta artisteja.

Eli kaikki ovat enemmän kuin lämpimästi tervetulleita...

Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri.


T: Sebastian

---


Aikamoista leijutusta. Saako kysyä millaisia "isompia ja parempia" paikkoja löytyy, lähinnä mistäpäin?



Itellä kävi vähän sama mielessä.. et mikäköhän ton viestin idea loppupeleissä edes oli? *nauru*
tättähäärä

Posts: 103

#31 • • tättähäärä
Oli miten oli mutta näin on *nauru*. Tänne olis tarkoitus tulla tanssahtelemaan, kunhan vain osaan suunnistaa paikalle, ei tuo Itä-Helsinki ole sitä kaikkein tutuinta seutua.

Mutta onko niin, että lippu ostetaan ovelta, vai myydäänkö jossain ennakkoon?

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

m1kk3

Posts: 5,560

#32 • • m1kk3 no-life

kabuu, 16.9.2009 19:04:
"Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri."


Eikös se rakennettu jo 90-luvulla..? *vink*


*lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Combo

Posts: 128

#33 • • Combo Tunemasterz

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

tättähäärä, 16.9.2009 21:50:
Oli miten oli mutta näin on *nauru*. Tänne olis tarkoitus tulla tanssahtelemaan, kunhan vain osaan suunnistaa paikalle, ei tuo Itä-Helsinki ole sitä kaikkein tutuinta seutua.

Mutta onko niin, että lippu ostetaan ovelta, vai myydäänkö jossain ennakkoon?



Lippuja voi ostaa vain ovelta.*hymy*
tws

Posts: 512

#34 • • tws
Tässä ku melkein naapurissa asuu ni pakkohan se vissii tänne on sit tulla *nauru*
*jiihaa**känni*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Sapphire Promotions

Posts: 11

#35 • • Sapphire Promotions

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

Sjel, 16.9.2009 16:57:
---
Sapphire Promotions, 12.9.2009 03:29:
Moikka vaan kaikille..

Elikäs...

Olen tuntenut Tunemasterzin perustajat jo pidemmän aikaa ja innostuin todella, kun he lähtivät järjestämään näitä bileitä. He kysyivät minulta kerran, että onko minulla mitään paikkoja missä juhlia voisi järjestää ja hoidin asian. Jos nämä bileet onnistuvat, niin sitten ruvetaankin miettimään isompia ja parempia paikkoja, joita minulla on. Myös suunnitelmissa on tuoda ulkomailta artisteja.

Eli kaikki ovat enemmän kuin lämpimästi tervetulleita...

Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri.


T: Sebastian

---


Aikamoista leijutusta. Saako kysyä millaisia "isompia ja parempia" paikkoja löytyy, lähinnä mistäpäin?
Myös tuo "minulta löytyy" on helposti käsitettävissä niin, että omistat ravintolaketjun?






Heh *hih* En omista ravintolaa puhumattakaan ketjusta. Hyvillä suhteilla tässä pelataan...
Dj Phenoxy

Posts: 73

#36 • • Dj Phenoxy Phenoxy
Time Table julkaistaan Pian!!!!!!!!
Tunemasterz

Posts: 27

#37 • • Tunemasterz
TIMETABLE:

21.00 - 22.00 Kriss G
22.00 - 22.45 Combo
22.45 - 23.30 Phenoxy
23.30 - 00.30 Inch
00.30 - 01.30 Triton
01.30 - 02.30 Neon
02.30 - 03.30 Sasha F
Dj Phenoxy

Posts: 73

#38 • • Dj Phenoxy Phenoxy
Timetable julkaistu..........
Dj Phenoxy

Posts: 73

#39 • • Dj Phenoxy Phenoxy
Kuukausi enään koviin bileisiin....
Crome

Posts: 123

#40 • • Crome tillälailla
dodiii! :) ....odotus on kova :D