79 posts, 4 pages, 21,767 views
Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:
ohgreat, 15.9.2009 23:56:
Noh eipä toi teidän uuskaan nimi nyt ihan käyttämätön oo...mistä lie sitte keksitty.
http://www.youtube.com/watch?v=W1-q4MbAQbk
MRC, 16.9.2009 08:44:
QLIMAX - Next Dimensional World oli kyl myös kyseisen vuoden tapahtuman nimi. Ei vaan anthemin :)
'Syntse, 16.9.2009 09:35:
---
MRC, 16.9.2009 08:44:
QLIMAX - Next Dimensional World oli kyl myös kyseisen vuoden tapahtuman nimi. Ei vaan anthemin :)
---
Nooh tuskin qlimax pistää pahakseen jos pojat järjestää itä helsingissä samalla nimellä menevän tapahtuman. Tuleehan noita päällekkäisyyksiä nimissä väkisinkin, ei se oo nii justiinsa.
Sapphire Promotions, 12.9.2009 03:29:
Moikka vaan kaikille..
Elikäs...
Olen tuntenut Tunemasterzin perustajat jo pidemmän aikaa ja innostuin todella, kun he lähtivät järjestämään näitä bileitä. He kysyivät minulta kerran, että onko minulla mitään paikkoja missä juhlia voisi järjestää ja hoidin asian. Jos nämä bileet onnistuvat, niin sitten ruvetaankin miettimään isompia ja parempia paikkoja, joita minulla on. Myös suunnitelmissa on tuoda ulkomailta artisteja.
Eli kaikki ovat enemmän kuin lämpimästi tervetulleita...
Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri.
T: Sebastian
Sjel, 16.9.2009 16:57:
---
Moikka vaan kaikille..
Elikäs...
Olen tuntenut Tunemasterzin perustajat jo pidemmän aikaa ja innostuin todella, kun he lähtivät järjestämään näitä bileitä. He kysyivät minulta kerran, että onko minulla mitään paikkoja missä juhlia voisi järjestää ja hoidin asian. Jos nämä bileet onnistuvat, niin sitten ruvetaankin miettimään isompia ja parempia paikkoja, joita minulla on. Myös suunnitelmissa on tuoda ulkomailta artisteja.
---
Aikamoista leijutusta. Saako kysyä millaisia "isompia ja parempia" paikkoja löytyy, lähinnä mistäpäin?
kabuu, 16.9.2009 19:04:
"Rakennetaan yhdessä Suomeen kunnon konemusiikkikulttuuri."
Eikös se rakennettu jo 90-luvulla..?
tättähäärä, 16.9.2009 21:50:
Oli miten oli mutta näin on . Tänne olis tarkoitus tulla tanssahtelemaan, kunhan vain osaan suunnistaa paikalle, ei tuo Itä-Helsinki ole sitä kaikkein tutuinta seutua.
Mutta onko niin, että lippu ostetaan ovelta, vai myydäänkö jossain ennakkoon?
Sjel, 16.9.2009 16:57:
---
Moikka vaan kaikille..
Elikäs...
---
Aikamoista leijutusta. Saako kysyä millaisia "isompia ja parempia" paikkoja löytyy, lähinnä mistäpäin?
Myös tuo "minulta löytyy" on helposti käsitettävissä niin, että omistat ravintolaketjun?