Tunemasterz Presents: Next Dimensional World

79 posts, 4 pages, 21,083 views

Dark Star

Posts: 366

#61 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
*hihu*
prinsessa__

Posts: 59

#62 • • Edited prinsessa__
Oisin niin tahtonu tulla paikalle mut perkeleet menivät keksimään et oon töissä tän yön...*grr**toktok*
Tunemasterz

Posts: 27

#64 • • Tunemasterz
Tänään klo. 21.00.*jiihaa**jiihaa*

TERVETULOA!!! *plur*


-Tunemasterz-
(Combo & Phenoxy)
surifoe

Posts: 17

#65 • • surifoe
Dodiin :)) Tyttö ottaa auton tänään alleen ja tulee bileisiin!! Sitten kans jalalla koreesti ja näin päin pois. Kyllä nainen kiroaa jos en löydä autolleni paikkaa!!! See u at the party mates ;))

--
"Music speaks in thousand languages"

Dark Star

Posts: 366

#66 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Tänään sit itikseen bileisiin *jiihaa*
Mumuli

Posts: 28

#67 • • Mumuli UG-///
Missä on soittoajat?
Ja maistuuko naksut????? anyone?

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Crome

Posts: 123

#69 • • Crome tillälailla
R U readyyyyyy??? *jiihaa* *hih*
ANONYM

Posts: 731

#71 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
olen käynyt bileissä ja "bileissä"jo vuodesta 95 asti..mut nyt vedettiin pohjat..nyt jäbät oikeesti!*toktok*
checki

Posts: 683

#72 • • Edited checki
Diggasin ! isokäsi Sasha F:lle ja Neonille o// Tykkii settiii! Tykkäsin ! *aplodit*

--
Ämpäriin ei huku.

Dark Star

Posts: 366

#73 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
sami oli ihan ykkönen jälleen kerran...
harmi vaan että joutui lähtemään pois aikaisemmin ...
tättähäärä

Posts: 103

#74 • • tättähäärä
Noniin, annetaanpas palautetta.

Elikkä, tulin bileisiin hieman puolikuntoisena flunssanpoikanen mukana, ja selvinpäin autolla. Tämä oli sinänsä fiksua, kun nyt ei lähde ääntä juuri nimeksikään *eiei*. Selvänä on vaikea katsoa toisten kännisekoilua, jota tuolla riitti. Etenkin se yksi mustaraitahupparinen kundi oli hippasen rasittava.. Mutta kukin tavallaan. Harmittaa vain, kun tuntui, että suurin osa paikalla olleista oli siellä sattumalta.

Musiikkihan oli hyvää. Itse saavuin paikalle siinä puolen yön aikoihin ja täytyy sanoa, että kyllä Sasha F oli taas SE juttu mulle. Ja tilaa tanssia kyllä oli *nauru*, vain hetkittäin oli havaittavissa pientä ruuhkantynkää tanssilattialla. Siitäkin näki, ettei yleisö ollut sitä omistautuneinta.

Paikka itsessään oli mun mielestä kamala. Ihan kuppilatunnelma. Henkilökunta kyllä hoiti asiansa ja järkkäreitä oli ihan kivasti, mutta eihän sekään pelasta jähjäistä ulkoasua, jota ei tosiaan oltu vaivauduttu juurikaan koristelemaan. Joku sanoi, että olihan siellä katossa joku kangas, mä en huomannut, mutta hyvin mahdollista, että siellä oli *joo*.

Lyhyesti voisi sanoa, että kyllähän tuolla kävi. Soittajat oli (ainakin siinä lopussa) hyviä ja seura mukavaa, mutta kyllä mietin kaksi kertaa ennen kuin seuraavan kerran lähden tuohon ravintolaan.

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

Dj Phenoxy

Posts: 73

#75 • • Dj Phenoxy Phenoxy
Erittäin suuri kiitos kaikille jotka oli saapunut paikalle minunkin puolesta. KIITOS !
ANONYM

Posts: 731

#76 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:

tättähäärä, 24.10.2009 09:37:
Noniin, annetaanpas palautetta.

Elikkä, tulin bileisiin hieman puolikuntoisena flunssanpoikanen mukana, ja selvinpäin autolla. Tämä oli sinänsä fiksua, kun nyt ei lähde ääntä juuri nimeksikään *eiei*. Selvänä on vaikea katsoa toisten kännisekoilua, jota tuolla riitti. Etenkin se yksi mustaraitahupparinen kundi oli hippasen rasittava.. Mutta kukin tavallaan. Harmittaa vain, kun tuntui, että suurin osa paikalla olleista oli siellä sattumalta.

Musiikkihan oli hyvää. Itse saavuin paikalle siinä puolen yön aikoihin ja täytyy sanoa, että kyllä Sasha F oli taas SE juttu mulle. Ja tilaa tanssia kyllä oli *nauru*, vain hetkittäin oli havaittavissa pientä ruuhkantynkää tanssilattialla. Siitäkin näki, ettei yleisö ollut sitä omistautuneinta.

Paikka itsessään oli mun mielestä kamala. Ihan kuppilatunnelma. Henkilökunta kyllä hoiti asiansa ja järkkäreitä oli ihan kivasti, mutta eihän sekään pelasta jähjäistä ulkoasua, jota ei tosiaan oltu vaivauduttu juurikaan koristelemaan. Joku sanoi, että olihan siellä katossa joku kangas, mä en huomannut, mutta hyvin mahdollista, että siellä oli *joo*.

Lyhyesti voisi sanoa, että kyllähän tuolla kävi. Soittajat oli (ainakin siinä lopussa) hyviä ja seura mukavaa, mutta kyllä mietin kaksi kertaa ennen kuin seuraavan kerran lähden tuohon ravintolaan.

pysy jatkossa stadissa *vink* äläkä vaivaudu itään..täällä meillä on erilaista*piis*
Combo

Posts: 128

#77 • • Combo Tunemasterz
ISOT KIITOKSET kaikille paikalle saapuneille sekä soittajille.*aplodit* Hauskaa oli!!!*jiihaa**plur*
Triciatrix

Posts: 61

#79 • • Triciatrix
Juu, oli kyllä mahtava ilta, kiitos vain järjestäjille *plur* Suuri kiitos seuralaisille, kiitos myös kyydistä kotia *sydän* Ei hirveästi tullu tanssittua ku aika meni siellä täällä juostessa ja jubaillessa mut eipä se haittaa, unohtui flunssakin tuolla *iloinen* Harmitti tietysti hetken kun joutui siinä välissä metsästää eräälle taksia taas, prkl *grr* Mut joo, halvat viinadrinksut rockas myös!

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.