79 posts, 4 pages, 21,729 views
Replying to Tunemasterz Presents: Next Dimensional World:
tättähäärä, 22.10.2009 17:28:
Huomenna huomenna.. Tosin skitsoiluttaa jos en löydäkään perille.. Kun ei pimeässä näe karttaakaan lukea .
Mumuli, 23.10.2009 14:33:
Missä on soittoajat?
Ja maistuuko naksut????? anyone?
pysy jatkossa stadissa äläkä vaivaudu itään..täällä meillä on erilaista*piis*tättähäärä, 24.10.2009 09:37:
Noniin, annetaanpas palautetta.
Elikkä, tulin bileisiin hieman puolikuntoisena flunssanpoikanen mukana, ja selvinpäin autolla. Tämä oli sinänsä fiksua, kun nyt ei lähde ääntä juuri nimeksikään . Selvänä on vaikea katsoa toisten kännisekoilua, jota tuolla riitti. Etenkin se yksi mustaraitahupparinen kundi oli hippasen rasittava.. Mutta kukin tavallaan. Harmittaa vain, kun tuntui, että suurin osa paikalla olleista oli siellä sattumalta.
Musiikkihan oli hyvää. Itse saavuin paikalle siinä puolen yön aikoihin ja täytyy sanoa, että kyllä Sasha F oli taas SE juttu mulle. Ja tilaa tanssia kyllä oli , vain hetkittäin oli havaittavissa pientä ruuhkantynkää tanssilattialla. Siitäkin näki, ettei yleisö ollut sitä omistautuneinta.
Paikka itsessään oli mun mielestä kamala. Ihan kuppilatunnelma. Henkilökunta kyllä hoiti asiansa ja järkkäreitä oli ihan kivasti, mutta eihän sekään pelasta jähjäistä ulkoasua, jota ei tosiaan oltu vaivauduttu juurikaan koristelemaan. Joku sanoi, että olihan siellä katossa joku kangas, mä en huomannut, mutta hyvin mahdollista, että siellä oli .
Lyhyesti voisi sanoa, että kyllähän tuolla kävi. Soittajat oli (ainakin siinä lopussa) hyviä ja seura mukavaa, mutta kyllä mietin kaksi kertaa ennen kuin seuraavan kerran lähden tuohon ravintolaan.