Assembly Summer 2009 raves day 2/3 7.8.2009 @ Helsinki

10 posts, 1 page, 2,945 views

Avatar
#1 • • niomic Guest
Hyvä et on artistit julkaistu, saisko myös soittoaikatauluja tänne ja asm09-sivuille mahdollisimman pian, thx.
minea_cocoon

Posts: 7

#2 • • minea_cocoon minea_cocoon
Hei jos joku on tanaan pe menossa ja ei harmistu yhdesta lisaihmisesta ni olisin tulossa!!! Just muutin Sydneysta suomeen ja mun kavereista ei kukaan tajua reivejen paalle. :( Eli ilmoitelkaa jos ok liittya seuraan!
ezzy

Posts: 8,060

#3 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Assembly Summer 2009 raves day 2/3 7.8.2009 @ Helsinki:

minea_cocoon, 7.8.2009 14:56:
Hei jos joku on tanaan pe menossa ja ei harmistu yhdesta lisaihmisesta ni olisin tulossa!!! Just muutin Sydneysta suomeen ja mun kavereista ei kukaan tajua reivejen paalle. :( Eli ilmoitelkaa jos ok liittya seuraan!



Ota huomioon, että se on ilmainen vain assemblyn rannekkeella, joka maksaa 35Eur
Goala

Posts: 332

#4 • • Goala It is your own imagination!
assytassyt ravitravit <3

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Assembly Summer 2009 raves day 2/3 7.8.2009 @ Helsinki:

minea_cocoon, 7.8.2009 14:56:
Hei jos joku on tanaan pe menossa ja ei harmistu yhdesta lisaihmisesta ni olisin tulossa!!! Just muutin Sydneysta suomeen ja mun kavereista ei kukaan tajua reivejen paalle. :( Eli ilmoitelkaa jos ok liittya seuraan!



No Assythän nyt on niin iso tapahtuma että sinne voi ihan hyvin mennä ilman mitään ennalta määriteltyä seuruetta. :) Mut reivitkin tosiaan vaativat Assyjen pääsylipun kuten Ezzy sanoi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aazu

Posts: 50

#6 • • Aazu
Jep asmeil ollaa.. Jos menis ton Szahalan kattoo ens yön. :D
minea_cocoon

Posts: 7

#7 • • minea_cocoon minea_cocoon
oho en huomannut etta naa on tallaset datailujumpat. :) Mutta mikali kuitenkin meno on ihan oikeaa technohouseaciddeepmitanaitnyton (??), niin olen siis edelleen ihan perusvalmis maksamaan sen 35. niita lippuja sai ilmeisesti ovelta?

Voisitko aazu vaikka laittaa sun numeron mulle sahkopostilla tai jotain, voisi ehka kontaktoitua jos siis party on ihan aitoa kivaa... En epaile messutapahtumien afterpartyja sinansa, mutta varmistusta vain. email on [email protected]
Avatar
#8 • • niomic Guest

Replying to Assembly Summer 2009 raves day 2/3 7.8.2009 @ Helsinki:

minea_cocoon, 7.8.2009 17:02:
oho en huomannut etta naa on tallaset datailujumpat. :) Mutta mikali kuitenkin meno on ihan oikeaa technohouseaciddeepmitanaitnyton (??), niin olen siis edelleen ihan perusvalmis maksamaan sen 35. niita lippuja sai ilmeisesti ovelta?

Voisitko aazu vaikka laittaa sun numeron mulle sahkopostilla tai jotain, voisi ehka kontaktoitua jos siis party on ihan aitoa kivaa... En epaile messutapahtumien afterpartyja sinansa, mutta varmistusta vain. email on [email protected]



On näissä ihan hyvät meiningit ollu ainakin aikaisempina vuosina. Kannattaa tosin huomioida ettei tuolla ole mitään alkoholimyyntiä, eikä siellä edes saa olla kännissä - lapsiystävällinen tapahtuma kun on kyseessä.

Itse en yhdestä illasta kyllä 35e maksaisi, mutta mikäli käyt tänään ja huomenna ja ehkä tutustut itse demo-kulttuuriinkin hieman, niin kyllä tuo on sitten jo helposti hintansa väärtiä.

Check this out: Lifeforce by Andromeda Software Development 2007
minea_cocoon

Posts: 7

#9 • • minea_cocoon minea_cocoon
ok kiitos kaikille vastauksista ja avusta. :) Pitanee ihan normibiletysta sitten tana viikonloppuna, ens viikollahan on jo flowkin. Sielta ainakin Kode9 oli mainio kun sen viimeksi nain. Ja muutenkin toki iso viikonloppu.

Olisi ehka pitanyt lukea taas tarkemmin ennenkuin alkaa spammailla... :/
pasik

Posts: 174

#10 • • pasik
Tervetuloa vaan kaikille reiveihin!

Soittoaikataulut löytyy http://www.assembly.org/summer09/program/rave sivulta:

Friday

22:30 - 23:30 DJ Daemon (Belgium, DJing the past, now and the future DJ Set)
23:30 - 01:30 No raves during the 4k intro and oldskool democompos
01:30 - 02:30 Byproduct LIVE (Psytrance/Acid/Drum'n'Bass)
02:30 - 03:30 Nitro (Electro)
03:30 - 04:30 Alek Szahala (Freeform)
04:30 - 05:30 Glxblt (Drum'n'Bass)

Saturday

23:30 - 00:30 Takomo (Dubstep/Breaks)
00:30 - 01:30 K.Larm & J.Raninen LIVE (Acid)
01:30 - 02:30 DJ Proton (Germany, Techno)
02:30 - 03:30 Trisector (Drum'n'Bass)
03:30 - 04:30 Pasik (Goatrance)