Muistakeehan että jatkot Coyote Clubissa heti tapahtuman jälkeen klo 04 asti.
Bussikuljetus Telakka > Coyote vaan 4! ja sisältää sisäänpääsyn Coyoteen ja bussilipulla vielä linimentti tiskiltä, ILIMATTEEKS!
Itse päästän huuruja dj kopissa ja luvassa freeform jytinää.
Huh tekisi kyllä mieli tulla päästelemään höyryjä, mutta ei taida yksin viitsiä. Sinänsä olisi kiva nähdä Száhalan setti, jos herra soittelisi jotain uutta matskua.
Fintek, 16.10.2009 13:23:
Huh tekisi kyllä mieli tulla päästelemään höyryjä, mutta ei taida yksin viitsiä. Sinänsä olisi kiva nähdä Száhalan setti, jos herra soittelisi jotain uutta matskua.
eihän tuolla yksin joudu olee.. onhan siel muitaki :)
Oli kyä tosi loistavat pilleet oli hyvää mjuusikkia ja hienot dekot, lisäksi näki pitkästä aikaa ihania ihmisiä Itselle eniten kolahti Jennin psykeilyt. Kiitos järjestävälle taholle sekä kanssaihmisille, erityisterveiset sille pojalle jonka kanssa keskustelin syvällisiä mm. tupakoinnin lopettamisesta
Hyvät kinkerit oli Telakalla tänä iltana. Allekirjoittanutkin taisi hieman tassahdella vaikka ei ole moneen kuukauteen moista harrastanut. Teki meinaan ihan hyvää vaan.
oli kyllä bileet ! Telakalla tila taas kerran toimi ja jatkoillakin oli peruslahtelainen meininki!
Pyydän anteeksi sanojani jatkojen virheellisestä mainostuksesta. Eli ymmärsin väärin tapahtuman järjestäjän tarkoittaman jatkosysteemin ja näin ollen mainostin sitä aikaisemmassa topikissa tietenkin lainvastaisena. Sekaannuksesta kaiketi selvittiin kissalanpoikien visiitillä ilman suurempaa sirkusta. Jos joku kokee saaneensa virheellistä mainontaa, voi ottaa suoraan yhteyttä minuun niin keksitään joku tapa korjata mahdollinen mielipaha. Toivon, että mahdollinen offtopic keskustelu jätetään jauhamatta. Mun moka siis.
Joo-oh!
Meinattiin eksyä matkalla ja ajettiin ihan suoraan mestan ohiki kertaalleen :D
Ihan kivat kekkerit oli, todella huono ilmanvaihto latisti fiilistä. Ja tietysti se ettei alkuun musiikit oikeen ollu sitä mitä Minä eniten kuuntelen ja mistä Minä eniten tykkään, mutta paranihan sekin.
Alekin setti rokkas tietysti, ja aivan mahtava se nukkumatti siinä lopussa, se on niin ihana <3
Aika paljon oli tuttujakin paikalla, pakko mainita erikseen Hansu! Niiiiiin pitkään aikaan ei olla nähty
Järkkäreistä on pakko kysyä, oliko siellä niitä muuten kuin vahtimassa ovea? Ykskin sankari sai örveltää koko illan, ja sitten vasta 00/01 maissa heitettiin ulos.. Hajotti jatkuvasti tuoppeja ja kulki pitkin pöytiä ja sikaili muutenkin..
Kovasti oli klubbarirakkautta ilmassa, syksy on nähtävästi jotain pariutumisaikaa
..ja toki Lahti sitten pilas tunnelman kun lähettiin ja päästiin kattomaan kuinka pojat tappelee