Juhannuksena mökkikylän vuokraus??!!!!

103 posts, 6 pages, 20,438 views

UnityF

Posts: 15,721

#41 • • UnityF joo just se
simontemplar:

Mitä ku porukka näyttäis olevan näin fiiliksissä ni mehän järkätään täs just omaa summer sound systemiä eiks je??!!!!*ökkö**ökkö*

[muokattu 7.5.2003 13:36]



Jeeh...*plur*

aurinkoa...nature-smiley-015.gif

juotavaa...party-smiley-003.gif

musiikia...music-smiley-002.gif

ja ystävät!..party-smiley-020.gif



whii....!!!!
mrstraetz.gif
Avatar
#43 • • shiva Guest
meitsi on messissä. *joo*
mökille vaan ja bileet pystyyn.
keep on raving boys and girls! *pihkassa*
Simon Templar

Posts: 780

#44 • • Simon Templar
Pistäkää privatti viestii kaikki jotka olis lähössä bilestämään mukaan jussina niin tiedän ja voin infota teitä et paljon olisi lähtijöitä jne...
pr0ton

Posts: 588

#45 • • pr0ton mörökölli
Oon messis, jos tommoset järkätään! Suomenmaahan on täpötäynnä kaikenmaailman leirintäalueita yms. *joo*

Edit: ja mun mielestä toi 50e/vrk ei oo paha. Tosin mun mielestä jokainen vois ite päättää mitä syö. Itsekään kun syön tod vähän. Juhannuksena menee lähinnä nestepitoisella ravinnolla, med maggara+perunasalaatti *nauraa*

[muokattu 7.5.2003 14:14]

--
onks kaikki oke? oooookke.

avb

Posts: 1,003

#46 • • avb - Sylvester -
Ideana ihan hyvä....
Timce

Posts: 5,381

#47 • • Timce
Tämän hetkisistä vaihtoehdoista, tämä vaikuttaa (ikävä?) kyllä parhaalta. Juhannusta kun en viitsis 4 seinän sisällä viettää;kalliista viinasta ja tungoksesta saa kyllä ihan tarpeeks muutenkin kärsiä normi viikonloppuna.

Pistäkää rattaat pyörimään. Jos nämä toteutuvat, tulee täällä vietettyä ainakin yksi päivä juhannuksesta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Days

Posts: 658

#48 • • Days
Joo se on aivan varma ettei mitään dj palkkioita makseta *hymy*! Samalla periaatteella mennään kuin LSSS:sä...
Hankimme sinne äänentoiston johon voi kukin osallistua omantunnon mukaan...
Levareita tuskin pyörittelee kukaan kuka on soittanut "muutaman" kerran. Ja ainakin mulle sopii se että musa tarjonta on laidasta laitaan jos vain ihmisillä sattuu olemaan eri genreistä levyjä mukana... *plur*

Juu... *possu*

--
...

Days

Posts: 658

#49 • • Days
Totta kyllä! Mutta viimevuonna ihmiset olivat kilttejä ja tiputtivat roposia pieneen kulhoomme johon loppupelistä taisi tulla ihan sopivasti rahaa *hymy*

--
...

super-enkuli

Posts: 1,521

#51 • • super-enkuli
mä ilmottaudun ainakin tulemaan mukaan! viimevuonna LSSS tais olla joku 50 2 pv, majoitus/kyyti (rekka) 30 +++++++ kaikkea muuta...eli toi on halpa!

TAHTOO MUKAAN!!!

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

seollaQ77

Posts: 299

#52 • • seollaQ77 sauvasekoitin
olen mukana jos saan jussin vapaaksi.*nauru* tietoa tulee vasta kolmen viikon piästä. ja kaihan siä voi olla päivänki ja lähtee tsiikailee muutaki suomea siis jos ei pysy paikallaan*pahis*
Simon Templar

Posts: 780

#53 • • Simon Templar
Joo meitsi hoitaa ja pistetään pieni kulhonen jonnekkin päin niin saadaan jotain kuluja takasin päin vaikka viime vuonnakin tuli takkiin mutta se ei ole pointti vaan se että jengillä on hauskaa ja mitä dj jutskiin tulee niin valmiita miksauksia ja kokoelmia esim:paul oakenfold,nick warren ihan sama mukaan ja jokainen niinkuin viimevuonnakin saa kuulla omaa musiikkia ja soittaa levyjä oli sitten chilliä kiksua tai polkkaa mutta lähtö kohta vois olla että päivällä down temposta ja housea ja progea etc..ja pikkuhiljaa iltaa kohti nostetaan mutta mä luulen että tosta ei tule konflikteja koska ei oteta stressiä siitä vaan kaikki ottaa lemppari levyt mukaan ja otetaan rennosti.eiks vaan???
Days

Posts: 658

#54 • • Days
Kyl vaan! *plur*

--
...

SuttiS

Posts: 3,111

#55 • • SuttiS Drama Queen
Huh, olipas piiiiiiiiitkä lause. *nauru* Siis toi viimeistä edellinen...

Mä voisin olla, ainakin käydä täällä! Kuulostaa tosi hyvältä, ois oma mökkikin nurkan takana!

[muokattu 7.5.2003 15:51]

--
Suoritus tekee mestarin.

Simon Templar

Posts: 780

#56 • • Simon Templar
20 lähtijää viimesen kahden tunnin aikana et hyvältä näyttää*ökkö*
avb

Posts: 1,003

#57 • • avb - Sylvester -
No messissä ollaan!!
Simon Templar

Posts: 780

#58 • • Simon Templar
No sillon oli hyvät meningit jos sitä kysyt vai jotain muuta??
en ymmärrä??
Anne

Posts: 424

#59 • • Anne The Apina.
Hmm..

Tämähän vaikuttaa melkeinpä hyvältä idealta..
Mie voisin olla jopa ehkä messissä. *joo*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#60 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla ei ole mitään jussisuunnitelmia, mutta tämä kuulostaisi kyllä todella hyvältä... *plur**iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D