Juhannuksena mökkikylän vuokraus??!!!!

103 posts, 6 pages, 20,433 views

milla

Posts: 3,699

#21 • • milla
kuinka monta päivää kelasitte olla? mä voisin tukee esim yhel yöllä tms, koska haluun kuitenki käydä screeneissä*hymy*
QueenB

Posts: 302

#23 • • QueenB Yuki-Onna
näyttää hyvältä...*joo*
super-enkuli

Posts: 1,521

#24 • • super-enkuli
TONNE!!!! aika kivan oloinen paikka!

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Simon Templar

Posts: 780

#25 • • Simon Templar
Joo olen just sopimassa vuokraajan kanssa tai se miettii ja soittaa sitten..näyttää kyl hyvältä mut odotellaan sitä soittoa eka . .ja hintakaan ei ollu paha 300-350 evrk ja porukkaa mahtuu joku 30-35henk. eli hinta ei päätä huimaa ja olis suht helppo löytää..ainoaksi ongelmaksi tällä hetkellä näyttää koituvan se että kyseessä on aika uskonnollista porukkaa joten raamatut mukaan ja tietysti se HILLITÖN PA mistä oli puhe joka hoituu kyllä..mut ei vielä hehkutella liikaa kun ei ole varma *ökkö*

[muokattu 7.5.2003 12:28]
Simon Templar

Posts: 780

#26 • • Simon Templar
Avernian:

43,00 - 49,00 eur/hlö/vrk

*voiei*



Joo tohon hintaan kuuluis ruoat etc..mut ilmotin että porukka toisi tonennäköisesti omat sapuskat joten hinta pysyy huokeenpana..ne vaan kyllä vihjas että ruoka olis hyvä ottaa mut sanoin et ei pysty..
QueenB

Posts: 302

#27 • • QueenB Yuki-Onna
aika kallis... juuh...*suru*
Days

Posts: 658

#28 • • Days
Kallis??

--
...

Simon Templar

Posts: 780

#29 • • Simon Templar
Jos 10e on jonkun mielestä paljon niin ihmettelen..*eiei*

Ja se olis ilmeisesti parin paivän revittely sessio eli 20 e varaa mukaan niin saa maksettua oman yöpymisen...
Days

Posts: 658

#30 • • Days
Nii eli siis jos 2 yötä on 700 ja tulis n. 30 henkilöä tekee se per henkilö 23 E...

--
...

QueenB

Posts: 302

#31 • • QueenB Yuki-Onna
tarkotin tota avernian lukua... *huono matiikassa*...
ei kymmene euroo oo paha...sehän on ilmasta jo...(melkein)..*joo*
QueenB

Posts: 302

#32 • • QueenB Yuki-Onna
*ei sano enää mitään*
Henna

Posts: 4,965

#33 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Ihan jees idea, screenitki kiinostaa mut ehtiihän molempiin...*iloinen*
Simon Templar

Posts: 780

#34 • • Simon Templar
Ja pinellä fiilistelyllä LSSS:stä niin jotkut ehkä muistavat viime vuodesta kuinka kiksu soi non-stoppina kaksi päivää raumalla kyseisellä setillä*nauraa**ökkö*http://www.flammabul.com/sessions/

Ja mitä screeneihin tulee niin mielestäni kyseisiin hippoihin kerkiää aina pitkin vuotta mut ei juhannuksena*ökkö*

mut jokainen tietenkin päätää itse mutta itse näkisin mielelläni kaikki ne jotka saapuvat paikalle niin koko setin loppuun asti....*sydän*

[muokattu 7.5.2003 12:51]
UnityF

Posts: 15,721

#35 • • UnityF joo just se
whii.....!!!!!!!
Joo... mä oon mukana 100% *plur*
Oi kun toi onnistuis.... Ei oo nimittäin kallis juttu...*plur*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se
simontemplar:

Ja pinellä fiilistelyllä LSSS:stä niin jotkut ehkä muistavat viime vuodesta kuinka kiksu soi non-stoppina kaksi päivää raumalla kyseisellä setillä*nauraa**ökkö*http://www.flammabul.com/sessions/



*murisee*... niin kyllä mä kuulin että sielä oli ollu hauskaa...*hmph*
*mega hug*
~Maria the kahet viimeiset lsss partyt missannu peikko~
*piis**hmph**piis*
Henna

Posts: 4,965

#37 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
No vähän riippuu mitä kaikki muut frendit tekee...osa menos screeniin ja osa ei...mut enemmän tää mökkeily nappais.*joo* Harmi ku ei oo LSSS. Maria, kyl ne viel joskus järkätään ja säki pääset mukaan!! *piis**plur**piis*
UnityF

Posts: 15,721

#38 • • UnityF joo just se
Henna mennään oikeesti tänne mökkeilemään.. mua ei nappaa yhtään se screen juttu... *igor*

Niin ja LSSS järkätään varmaan seuraavan kerran kun mä oon vanhainkodissa...*igor**uuh**nauru* Mut aina ei voi voittaa... Kumpa nyt edes joku haukkius LSSS:n bileitä... *toiveajattelua**justjoo**iloinen*
Avatar
#39 • • Titityy Guest
Mikä nottei, jos tytsyt lähtee mukaan *piis*
Simon Templar

Posts: 780

#40 • • Simon Templar
Mitä ku porukka näyttäis olevan näin fiiliksissä ni mehän järkätään täs just omaa summer sound systemiä eiks je??!!!!*ökkö**ökkö*

[muokattu 7.5.2003 13:36]