Michael Jackson R.I.P.

144 posts, 8 pages, 41,976 views

Axu-T

Posts: 427

#82 • • Axu-T
Have a good journey Michael
kinderi

Posts: 1,783

#83 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

sts, 26.6.2009 18:37:
---
kindertin, 26.6.2009 16:15:
ettei teidän tarvii enempää täällä itkeä kuinka mun mielipiteet on vääriä.

---


Mutta ku ne on!



*lmao*
Ei ne ole onneks sen enempää vääriä kuin sunkaan *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ANONYM

Posts: 731

#84 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
lukko kiinni ja avain aurinkoon*lukko*
Inferno@Tre

Posts: 678

#85 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Ilkeetä kun näin kävi, mutta rehellisesti sanoen äijän tilan huomioiden. Ihme ettei noutaja tullut aiemmin. (hirttäkää pois, mut karu fakta tunnustaa ken tahtoo)

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#86 • • jukebox Guest

vala, 26.6.2009 20:11:
Jani Juntunen kertoi radio rockissa tänään meitä kohdanneen kaksi isoa menetystä. Toinen oli Juntusen mukaan charlien enkelien näyttelijän kuolema ja toinen tänään viimeistä kertaa tullut eräs radio rockin ohjelma, joten tää letkautus häneltä tuli ainakin mulle jokseenkin puskista..


no, mutta onko tuo nyt edes mikään ihme: kato missä ks. tyyppi "työskentelee". lol. *lmao*
Caro²

Posts: 5,301

#87 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

kindertin, 26.6.2009 11:55:
Linnaan se ois kuulunu.


Paniko MJ sua paksiin, vai mistä moinen faktatieto?

Monihan sitä venkasi, että lapsia pani Mikko tuo - mutta se yksikin keissi josta MJ:n sanottiin maksaneen muutaman kymmenen miljoonaa, niin miettikääpä sitä tältä kantilta:
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...

Melko vastuuntunnotonta vanhemmilta ottaa rahat ja kadota maan alle jos oikeesti on jotain tommosta sattunut. Ei ainakaan mahdu mun moraalikäsitykseen.
Timce

Posts: 5,381

#88 • • Edited Timce

Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...



Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.

Raha - Kaiken hyvän alku ja juuri. Sillä vaiennettiin tuokin perhe.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Sampson

Posts: 634

#89 • • Sampson Bujashaka

Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...

---


Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.

Raha - Kaiken hyvän alku ja juuri. Sillä vaiennettiin tuokin perhe.

Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa. Ei tohon oo mitään rahasummaa jota korvata, vaan oikeuden tuomio. Tää oli mun mielestä se "pointti". Mut tosiaan pitää ottaa se kans huomioon, että ihmiset on erilaisia ja jotkut vanhemmat vois toimia eri tavalla, valitettavasti. Ite en saa kyl MJ:stä ikipäivänä mitään lasten raiskaajaa.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Timce

Posts: 5,381

#90 • • Timce

Sampson
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi?



Ei varmasti(?) kukaan, mutta esitinkin vain yhden mahdollisen, mutta epätodennäkoisen skenaarion.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anis

Posts: 2,451

#91 • • anis

C-Hill, 26.6.2009 12:19:
Mistäs te tiedätte oliko se loppujen lopuksi syyllinen mihinkään muuhuh kuin omissa maailmoissaan olemiseen. Ette mistään, joten please, älkää viitsikö.

Ainakin mulle mies on aina ollut yksi innostavimmista ja ihailtavimimmista artisteista / viihdyttäjistä, ja hänen henkilökohtainen elämänsä menestystä lukuunottamatta on ollut aika traagista ja shokeeraavaa seurattavaa. En pysty uskoa, että mies olisi tahtonut pahaa kenellekään. Pystyykö joku??



Joo täytyy sanoo että mä en usko pätkääkään noita pedofiliasyytöksiä. Eihän sillä kaikki inkkarit ollu kanootissa varmaankaan mutta uskon kyl että hän eli vaan menetettyä lapsuuttaan ja haluisi leijailla omissa maailmoissaan jonain Peter Panina lasten kanssa : ) Varmaan tosi hyväksikäytetty mies myös, salee managerit vieny sen rahat kun tuskin paljoo ymmärtänyt bisnesmaailmasta mitään, teki vaan musiikkia. Mutta mutta, nää on vaan mun ajatuksia enkä tiedä totuutta, kuten ei varmasti kukaan muukaan täältä.

Michael *sydän*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

akir0

Posts: 2,554

#92 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kovia levyjä ja biisejä on ukko tehny, mut Quincy Jonesin ansiot jää aika usein mainitsematta kun tästä menestyksestä puhutaan.

Muuten Michael ei mun mielestäni enää Historyn jälkeen saanu aikaiseksi musiikillisesti mitään hirveän merkittävää, mutta siihen asti tuotokset kyl on muokanneet pop-musiikkia isolla pensselillä.

Itekään en usko, että Michael oli välttämättä ihan pedofiili, mut onhan se ny vähä epäilyttävää, että kaverilla on Neverlandissä aina kasa lapsia vieraina. Mutta toisaalta jos kaverin lapsuus on ollu sitä mitä se on ja elämäkin ollut tunnettuvuuden myötä täysin erilaista kuin kenelläkään muulla, niin annettakoon anteeksi.

Osin lääketieteellisistä syistä ja osin ihan muista kaveri sitten päätti myös vetää kasvonsa täysin uusiksi ja siitäkään ei multa ihan hirveitä propseja irtoa. Ja värikin sattu sit samoilla taudeilla ja lääkityksellä muuttumaan. Mut kukin tyylillään.

Pahin juttu mun mielestäni on silti toi Lennon/McCartney katalogin hankkiminen vähän sikamaisesti. Mut jossainhan on nyt ennakoitu, että pojat olis testamentissä saamassa oikeudet takaisin.
Calumet

Posts: 216

#93 • • Calumet

Replying to Michael Jackson R.I.P.:

jukebox, 27.6.2009 05:29:
---
vala, 26.6.2009 20:11:
Jani Juntunen kertoi radio rockissa tänään meitä kohdanneen kaksi isoa menetystä. Toinen oli Juntusen mukaan charlien enkelien näyttelijän kuolema ja toinen tänään viimeistä kertaa tullut eräs radio rockin ohjelma, joten tää letkautus häneltä tuli ainakin mulle jokseenkin puskista..

---

no, mutta onko tuo nyt edes mikään ihme: kato missä ks. tyyppi "työskentelee". lol. *lmao*

Ja työpaikka sen kertoo millasesta musasta tms. ihminen pitää. :DD
mariiiit

Posts: 408

#96 • • mariiiit marketti

Replying to Michael Jackson R.I.P.:

Sampson, 27.6.2009 09:36:
---
Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²

---


Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.


---
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa.



Jos Suomen oikeuslaitokset olisivat kyseessä, kyllä 100mrd. x 100bilj. sais mut erittäin vakavasti harkitsemaan rahasumman puoleen kääntymistä, kun otetaan huomioon Suomessa pedofiilien saamat tuomiot. Pari kk ehdollista ja pikku sakko, korvauksia uhrille pari tonnia (eli pälkähästä päästään). Sillä rahasummalla ei kauheesti henkisiä kärsimyksiä paikkailla, enemmänkin nuo pikkutuomiot lisäävät niitä.

Tosin minäkään en MJ:n syyllisyyteen ole koskaan uskonut pedofilian osalta, vaikka tää hänen lapsi-innostuksensa hieman (vähintäänkin) poikkeuksellista olikin.

RIP MJ*piis*
Sampson

Posts: 634

#97 • • Sampson Bujashaka

Replying to Michael Jackson R.I.P.:

mariiiit, 27.6.2009 22:27:
---
Sampson, 27.6.2009 09:36:
---
Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²

---


Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.


---
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa.

---


Jos Suomen oikeuslaitokset olisivat kyseessä, kyllä 100mrd. x 100bilj. sais mut erittäin vakavasti harkitsemaan rahasumman puoleen kääntymistä, kun otetaan huomioon Suomessa pedofiilien saamat tuomiot. Pari kk ehdollista ja pikku sakko, korvauksia uhrille pari tonnia (eli pälkähästä päästään). Sillä rahasummalla ei kauheesti henkisiä kärsimyksiä paikkailla, enemmänkin nuo pikkutuomiot lisäävät niitä.

Tosin minäkään en MJ:n syyllisyyteen ole koskaan uskonut pedofilian osalta, vaikka tää hänen lapsi-innostuksensa hieman (vähintäänkin) poikkeuksellista olikin.

RIP MJ*piis*


Ja sulla on omia lapsia?

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

evvk

Posts: 1,918

#98 • • Edited evvk
Iltalehden ja Iltasanomien lööpeistä voisi päätellä että Michael Jacson murhattiin lääkeruiskulla jonka lääkäri piikitti ja katosi.
Taas menee liiketoiminta törkeyden puolelle.
En ollut mitenkään Michael Jacson fani syvemmin, mutta Moon-Walkia, tuli opiskeltua sen musavideoista jäljittelemällä.
Caro²

Posts: 5,301

#99 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Michael Jackson R.I.P.:

Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...

---


Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.

Raha - Kaiken hyvän alku ja juuri. Sillä vaiennettiin tuokin perhe.



Se, että saatko parikolme miljoonaa, vai 20miljoonaa, on aika yks ja sama. Summa on niin iso, että sillä elää koko perhe lopun elämää ja vielä makeasti.

Käsittääkseni kyseinen perhe on myös antanut lapsen viettää aikaa jaksosilla myös väitetyn tapahtuman jälkeen. lisää rahaako hamuavat?
evvk

Posts: 1,918

#100 • • Edited evvk

Replying to Michael Jackson R.I.P.:

Caro², 28.6.2009 11:45:
---
Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...

---


Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.

Raha - Kaiken hyvän alku ja juuri. Sillä vaiennettiin tuokin perhe.

---


Se, että saatko parikolme miljoonaa, vai 20miljoonaa, on aika yks ja sama. Summa on niin iso, että sillä elää koko perhe lopun elämää ja vielä makeasti.

Käsittääkseni kyseinen perhe on myös antanut lapsen viettää aikaa jaksosilla myös väitetyn tapahtuman jälkeen. lisää rahaako hamuavat?



Kyllä 20 milliä saa kuluun aika haipakkaa kun ostaa Rolsroisen, Laborginin ja Ferrarin, Lentokoneen ja pistää loput osakkeihin.