sts, 26.6.2009 18:37:
---
Sunshine^82, 26.6.2009 14:19:
R.I.P. Michael Jackson
---
Empatiaa <3 How cute
Tässä sulle lohduttava koiranpentu
Aaaaaaw!!
144 posts, 8 pages, 42,914 views
---
Sunshine^82, 26.6.2009 14:19:
R.I.P. Michael Jackson
---
Empatiaa <3 How cute
Tässä sulle lohduttava koiranpentu
---
kindertin, 26.6.2009 16:15:
ettei teidän tarvii enempää täällä itkeä kuinka mun mielipiteet on vääriä.
---
Mutta ku ne on!
vala, 26.6.2009 20:11:
Jani Juntunen kertoi radio rockissa tänään meitä kohdanneen kaksi isoa menetystä. Toinen oli Juntusen mukaan charlien enkelien näyttelijän kuolema ja toinen tänään viimeistä kertaa tullut eräs radio rockin ohjelma, joten tää letkautus häneltä tuli ainakin mulle jokseenkin puskista..
kindertin, 26.6.2009 11:55:
Linnaan se ois kuulunu.
Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa. Ei tohon oo mitään rahasummaa jota korvata, vaan oikeuden tuomio. Tää oli mun mielestä se "pointti". Mut tosiaan pitää ottaa se kans huomioon, että ihmiset on erilaisia ja jotkut vanhemmat vois toimia eri tavalla, valitettavasti. Ite en saa kyl MJ:stä ikipäivänä mitään lasten raiskaajaa.Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²
Jos kerran vanhemmilla ja lapsella oli vedenpitävä keissi, niin minkätakia he eivät menneet sen kanssa oikeuteen. Sillä olis estetty kyseisten väitettyjen asioiden tapahtuminen uudelleen ja he olisivat SILTI saaneet miljoonia korvauksena - miksi siis sopia...
---
Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.
Raha - Kaiken hyvän alku ja juuri. Sillä vaiennettiin tuokin perhe.
C-Hill, 26.6.2009 12:19:
Mistäs te tiedätte oliko se loppujen lopuksi syyllinen mihinkään muuhuh kuin omissa maailmoissaan olemiseen. Ette mistään, joten please, älkää viitsikö.
Ainakin mulle mies on aina ollut yksi innostavimmista ja ihailtavimimmista artisteista / viihdyttäjistä, ja hänen henkilökohtainen elämänsä menestystä lukuunottamatta on ollut aika traagista ja shokeeraavaa seurattavaa. En pysty uskoa, että mies olisi tahtonut pahaa kenellekään. Pystyykö joku??
Replying to Michael Jackson R.I.P.:
Ja työpaikka sen kertoo millasesta musasta tms. ihminen pitää. :DDjukebox, 27.6.2009 05:29:
---
Jani Juntunen kertoi radio rockissa tänään meitä kohdanneen kaksi isoa menetystä. Toinen oli Juntusen mukaan charlien enkelien näyttelijän kuolema ja toinen tänään viimeistä kertaa tullut eräs radio rockin ohjelma, joten tää letkautus häneltä tuli ainakin mulle jokseenkin puskista..
---
no, mutta onko tuo nyt edes mikään ihme: kato missä ks. tyyppi "työskentelee". lol.
Calumet, 27.6.2009 18:09:
---
jukebox, 27.6.2009 05:29:
---
*clips
---
*clips
---
Ja työpaikka sen kertoo millasesta musasta tms. ihminen pitää. :DD
Sampson, 27.6.2009 09:36:
---
Timce, 27.6.2009 09:31:
---
Caro²
---
Haluaisitko sä itsellesi rikosrekisteriin merkinnän ja tuomion, vai maksaisitko "vähän" ekstraa, eli huomattavasti enemmän, kuin mitä korvauksen olisivat olleet oikeusteitse, jos sillä vaan saa puhtaat paperit.
---
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa.
mariiiit, 27.6.2009 22:27:
---
Sampson, 27.6.2009 09:36:
---
---
Caro²
---
---
Nyt puhutaan niistä vanhemmista, jotka ottaisivat vastaan rahat ja päästäisivät tollasen pedofiilin pälkähästä. Kuka ihme siihen suostuisi? En minä ainakaan kolmen lapsen isänä. Vaikka se tarjoais mulle 100 miljardia x 100 biljoonaa.
---
Jos Suomen oikeuslaitokset olisivat kyseessä, kyllä 100mrd. x 100bilj. sais mut erittäin vakavasti harkitsemaan rahasumman puoleen kääntymistä, kun otetaan huomioon Suomessa pedofiilien saamat tuomiot. Pari kk ehdollista ja pikku sakko, korvauksia uhrille pari tonnia (eli pälkähästä päästään). Sillä rahasummalla ei kauheesti henkisiä kärsimyksiä paikkailla, enemmänkin nuo pikkutuomiot lisäävät niitä.
Tosin minäkään en MJ:n syyllisyyteen ole koskaan uskonut pedofilian osalta, vaikka tää hänen lapsi-innostuksensa hieman (vähintäänkin) poikkeuksellista olikin.
RIP MJ*piis*
---
Caro²
---
Caro², 28.6.2009 11:45:
---
---
Caro²
---
---
Se, että saatko parikolme miljoonaa, vai 20miljoonaa, on aika yks ja sama. Summa on niin iso, että sillä elää koko perhe lopun elämää ja vielä makeasti.
Käsittääkseni kyseinen perhe on myös antanut lapsen viettää aikaa jaksosilla myös väitetyn tapahtuman jälkeen. lisää rahaako hamuavat?