Replying to Jumalaa tuskin on olemassa, lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästä:
Todellisuudessa oikeaa ja väärää ei ole olemassa niin kuin hyvää tai pahaakaan. Se miten mä tunnen ja koen maailmankaikkeuden: pelkästään tekoja, sattumia, tunteita ja tulkintoja, siihen se ihmisyys tiivistyy - eli syömiseen ja paskomiseen.
Ongelmat syntyykin lähinnä siitä, kun yritämme kertoa toisillemme omia tulkintojamme totuudesta, kun voisimme keskittyä jakamaan tunnetilojamme ja sitä kautta antaa tilaa myös toisten tulkinnoille elää ja kasvaa, jotta ne hylätyt haaveet ja tukahdetut tunnetilat ajatuksineen, vielä jonain päivänä pääsisivät täyteen kukkaansa ja tuottamaan tarkoitusta / merkitystä / tyydytystä kantajalleen.
Jakakaa tunteitanne, koska musta tuntuu siltä - että 100% kaikista eksistentiaalisista tulkinnoista tuottaa ratkaisun vain keksijälleen, koska se kokemus itsessään joka synnyttää ratkaisun tapahtuu subjektiivisesti.
Me koetaan kaikki sitä samaa vain ainoastaan eri konteksissa.. .
Loppuhöyryt-Ottakaa itseenne ketkä tunnette piston sydämmessänne vitun "musiikin palvojat" :
Tiiäksä miten ahdistavalta se tuntuu välillä katsoa tätä eloa, kun haluaisi liitää aurinkotuulen harjalla sienisurffilaudallaan? Jatkuvasti sitä vain kuitenkin tuntee sen realiteettien vedon kohti harmaata ja äärettömältä tuntuvaa massaa. Keskiverto bileisiinkin pitää vetää muutama GRAMMA sieni-ainesta, ihan vaan että sais kokea sitä vanhaa plur:a itsekseen musiikin parissa.
Vittu joku siis otti ja kaupallisti skenen, nyt sitä sitten nautitaan tosi ihanista pileistä tosi ihanien juopuvien ihmisten seurassa, FAAAK JUU ÄÄÄSHOLES!
Välillä tuntuu siltä että pitäis mennä varmaan suviseuroihin kaatuilee ekstaasisa ihmisten syliin, ihan vaan että sais sitä vanhaa PL -UNITYÄ- R koettua! Vitun pellet jotka jätitte skenen yksin mun hoitoon, tukehtukaa kebabbiinne pleikkari sylissänne ja elyseet housuissanne! Tältä musta tuntuu tällä hetkellä, ja vittu klubituksen suurimmat keskustelut:
" Ai vittu MÄ PELKÄÄN MUSLIMEITA! "
" Ai vittu MÄ PELKÄÄN JUMALAA! "
miten ois
" Ai vittu MÄ PELKÄÄN RAKKAUDEN PUOLESTA TEIDÄN KUOLEMATTOMIEN SIELUJEN TOTEUTTAMIA IKUISIA VIRHEITÄ! "
Tää paska pyörähtää taas uudestaan käyntiin kuhan se eka luhistuu kasaan ja jos joku muu ei halua uskoa kollektiiviseen binääri-lihasmuistoon evoluutiosta tässä todellisuudessa, niin no se kärsiköön itse omassa ikuisessa pahassa olossaan. Omasta puolestani voin sanoa että mä tunnen sen kaikkialla, mut mun aivokemia pyöriikin eri herzeillä.