What to do in London?

117 posts, 6 pages, 70,835 views

Avatar
#61 • • niomic Guest

Android, 3.4.2007 20:32:
NYC



Näiden lisäksi suosittelisin myös kävelyä, varsinkin Manhattanilla - yllättävän hyvin jaksoi patikoida työpäivän verran ympäriinsä parina päivänä eikä siinäkään ajassa ehdi kuin vähän raapaisemaan. Kävelemällä tuli jotenkin henkilökohtaisempi tatsi itse kaupunkiin, oppi ymmärtämään Manhattanin valtavuuden, pysty vaivattomasti pistäytymään jokaiseen mielenkiintoiseen paikkaan ja tuli toki liikuntaa, ni kehtas hyvin käydä vetämäs jotku supermegaburgeriateriatkin välillä :)

Itse olin myös kuvitellut, että siellä olisi paljon pieniä erikoisia kauppoja, mutta aika vähän niitä tuntui löytyvän vaikka aktiivisesti niitä etsittiin ja niiden perään kyseltiin ja soittelin tutuille, jotka on NYCissä paljon enemmän ollu. Pienkauppoja ja erikoisuuksia varten lienee Lontoo huomattavasti parempi.

Iltaelämästä ei ole vielä hirveesti tatsia, mutta klubitusta varten Cielo oli erittäin raikas paikka, taisi jonkinmoinen elektrotalo soida kun itse kävin. Vähänkään parempiin / suositumpiin normirafloihin saa sitten varautua odottamaan aika runsaasti varsinkin jos ei ole kaunis nainen / masseissaan :) Ehkä paras tapa kokea suositummat mestat on käydä alkuviikosta - paikat ovat silloinkin aika tukossa ja täynnä elämää, eli meininkiä kyllä riittää.

Itse tuli käytyä Marqueessa - sielläkin tavisjonossa jo aikamoista valikoimista käynnissä, joten edustavat naikkoset pääsivät nopeasti sisään ja sitten vähän sekasin edustavat miekkoset ja rehdisti jonottaneet :) Mikäli Marquee on mikään mittapaalu NYCin isompien yökerhojen toimivuudesta, niin olen kyllä täysin myyty. Koko mesta oli aika tukossa, mutta kuitenkin kaikki tuntui pelaavan ja toimivan sujuvasti. Jengi osas jotenkin valua keskenään silleen ettei paljous häirinnyt, lasinsiruja en nähnyt kertaakaan koko illan aikana (ehkä vain siivoavat tosi nopeasti), sussut olivat ainakin ulkonäöltään aika kovaa luokkaa ja musiikki toimivaa. Vessatoiminta se vasta kivaa onkin: saatavilla on dödöjä, edt:itä, purkkaa, breathmintsejä ja vaikka mitä, kunhan vähän tippaa vessan äijää. Sama juttu oli myös Cielossa ja varmasti monessa muussakin paikassa, vessat olivat myös erittäin siistit / muutenkin miellyttävät.

Klubimeiningistä / bileistä nyt tulee persmuistista mieleen:
Cielo
Avalon
Pacha
Deep

Netistä löytyy varmaan toistakymmentä tosi hyvää saittia NYCin yöelämään ja suosittelen niitä käyttämään. NYC Nightlife, NYC Clubbing jne. hakusanoilla tulee googlesta aika roimasti hyvää eteen :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#62 • • Kon-tiki The Unsinkable

Zapa, 15.5.2007 15:18:
Pe ois Lawla / Viva @ The End, täytyy toivoa ettei tuu liian jumi-settiä herralta.



JR, mä ja co oltiin viime lokakuussa kuuntelee Lawleria just The Endissä ja setti oli kyllä ihan se sama progesetti kuin ennenkin. Ei siis myönnytyksiä teknopaikalle Lawlerin suunnasta eikä Lawlerille paikan suunnasta, sillä pääsalissa vilkkui strobo taukoamatta ja äänepainekin oli "suht riittävä". Ns. chillissä baarin puolella soitettiin vanhushousea, Queeniä ym härdelliä ja siellä sit hölmöiltiin enimmäkseen.

Kerrotusta huolimatta oli tosi kiva ilta. The End on kuitenkin legendaarinen mesta ja Lontoon ydinkeskustan paikaksi varmaan kivalla tavalla ug (muista ydinkeskustan paikoista ei olekaan tän vuosituhannen kokemusta, kun on tullut hypättyä Camden - Shoreditch kehällä).
Avatar
#63 • • Annakins Guest

Kon-tiki, 18.5.2007 12:51:
---
Zapa, 15.5.2007 15:18:
Pe ois Lawla / Viva @ The End, täytyy toivoa ettei tuu liian jumi-settiä herralta.

---


JR, mä ja co oltiin viime lokakuussa kuuntelee Lawleria just The Endissä ja setti oli kyllä ihan se sama progesetti kuin ennenkin. Ei siis myönnytyksiä teknopaikalle Lawlerin suunnasta eikä Lawlerille paikan suunnasta, sillä pääsalissa vilkkui strobo taukoamatta ja äänepainekin oli "suht riittävä". Ns. chillissä baarin puolella soitettiin vanhushousea, Queeniä ym härdelliä ja siellä sit hölmöiltiin enimmäkseen.

Kerrotusta huolimatta oli tosi kiva ilta. The End on kuitenkin legendaarinen mesta ja Lontoon ydinkeskustan paikaksi varmaan kivalla tavalla ug (muista ydinkeskustan paikoista ei olekaan tän vuosituhannen kokemusta, kun on tullut hypättyä Camden - Shoreditch kehällä).



Mä tsekkasin Lawlerin viimeks elokuussa The Endissä eikä kyllä ollut yhtään jumittava setti. Tossut vaan vipatti jalassa koko yön. Tosin itse poistuin jo klo 3.30 kun Lawler piti taukoa ja 2 jamppaa (joita en nyt juuri muista) soitti jotain jumitusteknoa. Kaverit tuli himaan vasta 6 jälkeen.

Mut pakko kyl sanoa, että Lontoossa asuessani kävin The Endissä vähintään kerran kuussa lauantaisin eikä ikinä ollu yhtään tylsää tai huonoa settiä.
Avatar
#64 • • x Guest
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(
JR Ewing

Posts: 985

#65 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Mites toi Nykin skene tänä päivänä? Oon kuullu aina välillä hieman huolestuttavia uustisia.. esim et baareis ei saa tanssii ollenkaa yms..*hmph* haluisin esimerkiksi parhaimmat sivustot, mis näkyy about kaikki bileet. Thanks *känni*
Avatar
#66 • • Annakins Guest

petraxx, 12.9.2007 09:13:
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(



Onks sul infoo miks Cross ja Turnmills suljetaan? Sulkeeko ne samalla muuten ne muutki klubit siel King's X:n aseman takaa?
Verano

Posts: 4,649

#67 • • Verano Merituuli

petraxx, 12.9.2007 09:13:
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(



Eiks siinä Crossin vieressä ole ollut mesta nimeltä Bagleys? Onks Renaissance ollut aina just Crossissa, vai mahdollisesti Bagleysissä joskus..? Kyseessä olis kesä -95. Olen kuvitellut käyneeni Bagleysissä, mutta Renaissance-bileet ne kyllä oli.

T. Silloin olen käynyt viimeksi Lontoossa x/
Zapa

Posts: 1,393

#68 • • Zapa Mr Wrangler

Verano, 13.9.2007 20:17:
---
petraxx, 12.9.2007 09:13:
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(

---


Eiks siinä Crossin vieressä ole ollut mesta nimeltä Bagleys? Onks Renaissance ollut aina just Crossissa, vai mahdollisesti Bagleysissä joskus..? Kyseessä olis kesä -95. Olen kuvitellut käyneeni Bagleysissä, mutta Renaissance-bileet ne kyllä oli.

T. Silloin olen käynyt viimeksi Lontoossa x/



Oli Bagleys, se oli entinen mikä lie varastohalli/rakennus kahdessa kerroksessa. Yläkerrassa oli enemmän huoneita joissa tuli erityylistä musaa ja niiden läpi pääsi kulkemaan.

Cross on maatasossa ja muistaakseni sisältä sellaista vaaleaa tiiltä ja myös pystytolppia tukemassa rakenteita...
Avatar
#70 • • Annakins Guest

Zapa, 13.9.2007 20:47:
---
Verano, 13.9.2007 20:17:
---
petraxx, 12.9.2007 09:13:
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(

---


Eiks siinä Crossin vieressä ole ollut mesta nimeltä Bagleys? Onks Renaissance ollut aina just Crossissa, vai mahdollisesti Bagleysissä joskus..? Kyseessä olis kesä -95. Olen kuvitellut käyneeni Bagleysissä, mutta Renaissance-bileet ne kyllä oli.

T. Silloin olen käynyt viimeksi Lontoossa x/

---


Oli Bagleys, se oli entinen mikä lie varastohalli/rakennus kahdessa kerroksessa. Yläkerrassa oli enemmän huoneita joissa tuli erityylistä musaa ja niiden läpi pääsi kulkemaan.

Cross on maatasossa ja muistaakseni sisältä sellaista vaaleaa tiiltä ja myös pystytolppia tukemassa rakenteita...



Siinä alueella taitaa olla nykyisin ainakin 3 klubia: Cross, The Key ja joku kolmas, jonka nimee en koskaan muista.
happosepi

Posts: 1,070

#71 • • happosepi

petraxx, 12.9.2007 09:13:
lontoossa käyvien kannattaa käydä the crossissa, joka sulkee ovensa vuoden lopussa sekä turnmillsissa jonka päivät on myös luetut. legendaarisia renaissance at the cross -bileitä on jäljellä vielä kahdet. rip :(



Jaaha, nyt sit kuulee tämmösiä just kun on päässyt takas Lontoon reissulta :)

Turnmills kävi mielessä yhtenä vaihtoehtona viikonlopun ohjelmassa pe-iltaan, mutta Armin van Buuren-ilta sai suunnitelmat vaihtumaan. Päätettiin suunnatta The Endiin junkkabileisiin, jonne ei sit päästy koska ei ollut ennakoita (nekin oli myyty loppuun) ja paikka oli täynnä. Tunti paikallaanseisovassa jonosso riitti. Vitutti :(

Lauantaina saatiin sit ennakot Fabriciin missä olikin sit ihan mukavaa. Tilana kyllä ehkäpä makein klubi missä on tullut käytyä, ja soundi.. Optimoitu todella ammattimaisesti, riittävästi kaikkea eikä mitään liikaa. Potkua riitti, mutta tulppia ei tarvinnut. Musa ei vaan oikein jaksanut innostaa tällä kertaa.

BTW. IMO Lontoolle ja Nykille voisi kyllä perustaa omat topiccinsa..
Zapa

Posts: 1,393

#74 • • Edited Zapa Mr Wrangler

happosepi, 13.9.2007 21:26:


Lauantaina saatiin sit ennakot Fabriciin missä olikin sit ihan mukavaa. Tilana kyllä ehkäpä makein klubi missä on tullut käytyä, ja soundi.. Optimoitu todella ammattimaisesti, riittävästi kaikkea eikä mitään liikaa. Potkua riitti, mutta tulppia ei tarvinnut. Musa ei vaan oikein jaksanut innostaa tällä kertaa.



Fabricissa on joo hyvä soundi. Me oltiin puolestaan Ministry Of Soundissa viime La ja siellä pääpuolella todellakin olisi tarvinnut tulppia. Huh miten kovaa soittivat, aikaisemmilla kerroilla ei oo volat olleet lähelläkään noin kovaa. Tulppia ei ollut joten piti sit vessapaperista kyhää säälittävät tukot korviin jotka jeesas varmaan tosi paljon *igor* Mut yllättäen tuli tanssittua puhdasta teknoakin kun John Aquaviva soitti ihan menevää tehnoa.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#75 • • Kon-tiki The Unsinkable

happosepi,
BTW. IMO Lontoolle ja Nykille voisi kyllä perustaa omat topiccinsa..



Kannatetaan. Aloitan nykkitopicin, kun seuraavan kerran on NYC-aiheesta jotain kysyttävää.

Sinänsähän tän nykyisen topicin nimi on omalla tavallaan todella liikkis ja understatement of the year -sarjan ylivoimainen ykkönen. Ehkä voitais vielä parannella tätä, mites ois "What to to in London, New York, Berlin, Ibiza and Southeast Asia?"

Tai ehkä ei.
Avatar
#76 • • ALIEN Guest
Torture Garden

Ainakin vuosituhannen vaihtees kiinnosti viel asialliset Hard House bileet.

Jos siis vähän erikoisempi meno nappaa niin voisin suositella x)
Avatar
#77 • • x Guest
joo mielellaan kyl nykille oma topikki ja tan nimen vois vaikkapa muuttaa sit pelkaks lontooks =)

Annakins,

Onks sul infoo miks Cross ja Turnmills suljetaan? Sulkeeko ne samalla muuten ne muutki klubit siel King's X:n aseman takaa?



toisella paattyy vuokrasopimus ja tilalle rakennetaan jotain tuottoisampaa, ja toisen paalle tulee eurostarin uusi asema. muista mestoista ei o tietoa.
Zapa

Posts: 1,393

#78 • • Zapa Mr Wrangler
Törmäsin tähän artikkeliin, eli vuoden lopussa puretaan Lontoon King's X:n klubit:

A CLUBBING paradise in King’s Cross that will be lost to developers at the end of the year is the “last of its kind”, according to the entrepreneur who created it.
Once the home of the legendary 1990s nightspot Bagleys, which hosted gigs by Prince, Madonna and the Rolling Stones, the freight yard Good’s Way now houses The Cross, Canvas and The Key clubs.
Developers Argent, who start work in the new year, plan to turn the sprawling site into offices, shops and homes within four years, as part of £2 billion “regeneration” of King’s Cross.
Entrepreneur Billy Reilly said the development will change London’s club scene forever.
“You’ll never find another place like it in London,” he said. “I can’t see anywhere else that gives you the freedom or flexibility and independence to be able to do this, and really that’s why it’s worked for 14 years. The interior, the garden, it’s all the best holidays you’ve ever had. As someone quoted, ‘Who needs Ibiza when you’ve got King’s Cross’.”
But while Mr Reilly, who also owns Pacha in Victoria, is sad to see his “little utopia” go, he is optimistic about the plans.
“It’s really good for King’s Cross,” he said. “I do believe in progress, things need to change. I’m quite optimistic about what’s going to be done. I think Roger (Madelin, Argent chief executive) is quite a cool guy
pathi

Posts: 224

#79 • • pathi
Fabric onkin jo ollut kehujen kohteena, mutta itse oon tykästynyt Lontoo-pyrähdyksien aikana myös The Egg -nimiseen mestaan.

www.egglondon.net/

--
D:

Dalifemme

Posts: 1,629

#80 • • Dalifemme Dementia simplex

Blues, 5.5.2003 19:27:

Toinen juttu..nyt kun tulee ikää tarpeeks että pääsee uudessa maailmassakin mestoihin (ne on ollu tähän mennessä aivan liian tarkkoja sen 21v kanssa *nyyh*) niin mitä hyviä paikkoja on New Yorkissa? Täällä taas on sitten erilaista musaa haussa..täytyy käydä katsomassa jos esim. Keoki olis jossain pyörittämäs levyä silloin kun menen sinne heinäkuun loppupuolel.

Anyway, ehdotuksia? *pupu*


No voi perse. Nyt ma vihaan itseani kun oon niin paljon yhteyksissa sinne pain.*nyyh*
Toivottavasti oli kiva reissu Nykiin, koskas tuut takasin. Ens viikolla? Mulla ois just hyvin aikaa sina viikonloppuna *iloinen*