373 posts, 19 pages, 146,271 views
Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......
leenuliinu, 2.5.2009 17:38:
---
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......
---
Outoa, sillä mun mielestä tää on ollut ainoa edes etäisesti mielenkiintoinen sisältö tällä boardilla vuosiin, jos koskaan. Lienen siis hieman "säälittävääääää". Ehkä pitäis herätä ja alkaa arvostaan jotain "siis ihan mielzit bilexet kiitti Tapsa ja Harri hyvist seteist"-postauksia.
Etenkin, kun topicin nimi on muutettu sisältöä kuvaavaksi, en näe mitään syytä, miksi pitäisi "lopetella jo" ja "Kuilunkin rauhoittua" - herraisä, Lahden vahvistushan on ollut suorastaan itse laupeus toistaiseksi! :p
Sori derailauksen derailauksesta ja kiitsat vaan hyvist seteist Tapsa ja Harri!
Moneen senttiin vedetään raja? On sitä sellasia juttuja tässä maassa tapahtunut, että sitä ois saanu hommat mennä suurinpiirtein täydellisesti jotta ois tullu voittoa, itseasiassa omilleenkin pääseminen olis ollu jo pieni ihme.ville, 1.5.2009 20:15:
Monet artistit on varmasti enemmän riskejä kun toiset, mutta tuskin sä menet väittämään, että jotkut järjestäjät on tahalleen tehneet tappiota vaan sen takia, että on päässeet tuomaan tänne jonkun tietyn nimen?
Jake, 2.5.2009 21:52:
:)
Skene.
pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.
olimme ulalla. anteeksi.
Skene.
olimme ulalla. anteeksi.
Skene.
olimme ulalla. anteeksi.
Skene.
olimme ulalla. anteeksi.
leenuliinu, 2.5.2009 17:38:
---
---
Outoa, sillä mun mielestä tää on ollut ainoa edes etäisesti mielenkiintoinen sisältö tällä boardilla vuosiin, jos koskaan. Lienen siis hieman "säälittävääääää". Ehkä pitäis herätä ja alkaa arvostaan jotain "siis ihan mielzit bilexet kiitti Tapsa ja Harri hyvist seteist"-postauksia.
Etenkin, kun topicin nimi on muutettu sisältöä kuvaavaksi, en näe mitään syytä, miksi pitäisi "lopetella jo" ja "Kuilunkin rauhoittua" - herraisä, Lahden vahvistushan on ollut suorastaan itse laupeus toistaiseksi! :p
Sori derailauksen derailauksesta ja kiitsat vaan hyvist seteist Tapsa ja Harri!