Täällä on nyt esitetty jos jonkin näköisiä mielipiteitä joten ajattelin avautua nyt ihan yleisesti ja ihan kaikesta.
Mitä tulee Ibizaan. Ibiza on aivan mahtava paikka ja joka vuosi haluaa uudestaan sinne mennä. eka kertaa saarella 2003 joten en oo niin konkari kun muut täällä topicissa! mutta sen tiedän, että Ibiza ei oo mikään underground mesta. Tietty ne Clubit on kaupallisia ja ne tarvii rahansa pois. Niin se menee joka puolella maailmassa. Mut ne tarjoaa sellaisia line-uppeja josta voidaan suomessa vaan haaveilla.
Se mitä tulee tohon "meidän" musa juttuun. Itse haluaisin sen verran täsmentää että vaikka oon konemusaa kuunnellut, soittanut ja tuottanut about 10 vuotta ni ei toi lifteri kyl lukeudu mun soittolistaan. Meidän musa on nyt vähän turhan laaja käsite. Vaikka nyt saisitte käännytettyä kyläjuntteja Ääritranceen niin mitä se koko skeneä auttaa mihinkään!? onko konemusiikista tullut nyt sellainen asia johon tarvii käännyttää..miettikää nyt ite jos sut pakotettais kuuntelee rokkia =D
Mun mielestä kaikkien kateellisten jne. kannattaa lopettaa toi piikittelty. Ainakin itse lähtisin soittamaan ibizalle aivan samantien ihan mihin vaan mestaan. Ei käy kieltäminen. Täällä on tullut hyviä pointteja ite Alexilta, Darudelta ja Lil Tonylta. Ite oon sitä mieltä et antaa tekojen puhua ja feidaa kaiken tollasen kateellisen panettelun. Kyllä mä ainakin ite olisin voinu olla Villen kengissä kun sandstorm tuli ulos aikoinaan. =)
Koska noita bileitä olikaan? =D