270 posts, 14 pages, 64,996 views
Styge_, 29.4.2009 15:05:
Maksukortille vaan ylen kanavat, niin voi sitten ihmetellä kuinka moni niitä haluaa katsoa ja maksaa.
Juhgu, 29.4.2009 10:58:
---
Miika, 29.4.2009 10:45:
Kuten Jungner itse sanoi puheessaan (ilmeisesti Yleläisille):
Älkää ottako skeidaa vastaan!!
---
Tää oli kyllä hilpeän ironinen lausahdus. :) Kuten myös Järventauksen repliikki "kriittisesti suhtaudun siihen, että nyt maksun saattavat joutua suorittamaan myös ne yritykset, joilla ei näitä tv-laitteita ole". Ironinen on myös kansanedustajan titteli jos menee tätä mediamaksua puoltamaan.
mini_mi, 21.5.2009 14:41:
Vanhanen: Yle-maksun huomioitava köyhät
Pauli Huhtiniemi, 24.5.2009 12:51:
En ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa siitä, että Ylex tuuppaa Lady GaGaa radiosta päivisin, kuten tekevät kaikki kaupalliset kanavatkin. Toisaalta taas Ylex:n erikoisohjelmat, kuten Tiistain tanssi-ilta, ovat sellaista sisältöä, jota koko kanavan oikeastaan pitäisi olla.
Replying to Mediamaksu:
alek szahala, 20.9.2009 00:33:
Voiskin tässä palata aiheeseen. Nythän Vanhanen jo alustavasti lupaili vapautusta ylemaksusta niille, jotka ovat "ylen palveluiden tavoittamattomissa", ts. eivät omista tv:tä, radiota tai internetiä. Jipii!
IMO toi netin sisällyttäminen Ylen palveluksi on aika härskiä. Periaatteessahan tällä logiikalla myös ulkomaalaisten pitäisi maksaa ylemaksua, koska Ylen uutiset voi lukea englanniksi mistä päin palloa tahansa.
Taidanpa tästä laittaa laskua menemään Yleisradiolle. 175 euroa vuodessa mulle tänks, koska niillä on mahdollisuus käydä mun keikoilla ja kuunnella mun musaa. Jos ei Alekkimaksu maita, niin voi toki painua v*ttuun mun internetistä vapaamatkustamasta.
Iso :us.
Replying to Mediamaksu:
Taidanpa tästä laittaa laskua menemään Yleisradiolle. 175 euroa vuodessa mulle tänks, koska niillä on mahdollisuus käydä mun keikoilla ja kuunnella mun musaa. Jos ei Alekkimaksu maita, niin voi toki painua v*ttuun mun internetistä vapaamatkustamasta.
Replying to Mediamaksu:
IMO toi netin sisällyttäminen Ylen palveluksi on aika härskiä. Periaatteessahan tällä logiikalla myös ulkomaalaisten pitäisi maksaa ylemaksua, koska Ylen uutiset voi lukea englanniksi mistä päin palloa tahansa.
Replying to Mediamaksu:
lohikarme, 20.9.2009 09:57:
Tää on tulossa. Ei auta valittaa kun se ei auta. Paska homma imo. Laitetaan yle kortin taa ja katotaan moniko sit ostais palvelun ;)
Replying to Mediamaksu:
lohikarme, 20.9.2009 09:57:
Tää on tulossa. Ei auta valittaa kun se ei auta. Paska homma imo. Laitetaan yle kortin taa ja katotaan moniko sit ostais palvelun ;)