EARTHCORE 23.5.2009 @ Helsinki

36 posts, 2 pages, 7,619 views

Tha Rippah

Posts: 222

#22 • • Tha Rippah

RujoNic, 23.5.2009 13:44:
---
Tha Rippah, 23.5.2009 12:49:
---
-disease, 21.5.2009 15:09:
Ouuu fak. On vähän vaakalaudalla mun tuleminen näihi bileisiin... Rahaa kun ei oo. :C

---

Joo, pitäis saada jostain 5 euroo kasaan, et pääsis ees sisälle *uuh*

---
khyl tollasen kolehdin nyt jostain saa kasaan ;))


*iloinen*
tomii

Posts: 3,594

#24 • • tomii kallion herttua

PulseDemon, 23.5.2009 15:50:
"Hei, ei sul ois euroo heittää, pitäis päästä reivaa..." ;)



Kyl mä ainakin vippaisin se euron, jos joku tulis tolleen kysyy! :D

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#27 • • tomii kallion herttua

Tha Rippah, 23.5.2009 16:45:
aistin pientä vittuilun makua *iloinen* täl hetkel tilanne on kyl oikeesti sellanen *hih*



Äh... jos rahat on finaalis, niin ne on finaalis, ei sille minkään voi. *piis* Been there.

--
reivaan kunnes kuolen

Teknojta

Posts: 1,031

#28 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Asiallinen mesta, asialliset bileet.. näki taas ettei vaatimattomat ug hc bileet, missä soi parempi musiikki, ole suinkaan kuolleet :)
Åke Kara ja Windom loi alussa ysäri reivi tunnelmaa ja Scinet soitti sit ekana mätömpää power electronicsii ym. Oli hauska tavata Schmerz ekaa kertaa ja alotti kyllä rankemmalla kun mitä olin odottanut mikä oli vaan oikein! Mukava tyyppi :). Vihakoneen setti meni vähän övereiks, mutta hyviä tykitysralleja tuli aina välillä. RujoNic ja xl8r olikin mitä osasin odottaa, ei valittamista. Valovoiman liveä kerkesin kuulla alusta jonkin verran ja diggailin. Porukkaa oli vielä ihan kivasti oman setin aikana loppuun asti. Kiva et jengi diggas :)
Onneksi seuraavia ei tällä kertaa tarvii odottaa vuotta :P
RujoNic

Posts: 1,161

#29 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Oli khyl perkeleen siistiä käydä soittaas ja muutenkin nähdä miten stadin pään HC kemut potkii munille. Mikseri oli alkuun vähän outo ja soittovalon puuttuminen haittas vähän mutta mitäpä noista valittamaan kun setti osu ja uppos. Hetken päästä uudestaan ja vähän vielä kovempaa*vink*Kiitos koko järkkäriporukalle ja kaikille paikalle saapuneille.
tomii

Posts: 3,594

#30 • • tomii kallion herttua
Yllättävän timmit kemut. Onneksi tuli lähdettyä ex-tempore, vaikkei alkujaan pitänytkään tulla. Jalat kiittää, kun tuli reivattua välillä aika villisti mun omatakeisella tyylillä. :D Mukavaa jengiä kanssa mestoilla. *piis*

--
reivaan kunnes kuolen

Kvagga

Posts: 19

#31 • • Kvagga
Hauskimmat bileet vähään aikaan, ja tosiaan rentoo porukkaa paikalla. :)
hllsngn

Posts: 113

#32 • • Edited hllsngn Pälli
Mesta oli tosi hyvä (mukavat sohvat) ja todella kivaa porukkaa paikalla. Musiikki vähän turhan nopeeta paikoittain mun tanssitaidoille mutta ei se huonoa ollut missään vaiheessa. Kiitos ja kumarrus.

--
Peace, Love, Unity and Rape.

Tha Rippah

Posts: 222

#33 • • Tha Rippah
Tulin aika myöhään paikalle, mut sen ajan minkä olin, niin viihdyin kyl mainiosti. Varsinkin Zutsuun setin alku oli loistava. "Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Noise Made By Tapage And Meander Ofzo)", "Enzyme X - Kegadoru", "Zenith - Flowers Of Intelligence" anyone? *iloinen* Loppuvaihees alko vähän väsyttämään ja taisin torkahtaakki hetkeks *justjoo*

Erittäin onnistuneet kemut oli. Kiitoksia siitä =)
Valovoima

Posts: 528

#35 • • Edited Valovoima teknohippi
Joo, kiitos kaikille soittajille, järkkäreille, siivoajille, kuvaajille ja yleisölle. Oli aika mahtavat kemut taas. Kaikki soittajat pisti parasta matskua aikoihin (valitettavaa poikkeusta lukuunottamatta) ja tunnelma oli katossa. Oli sen verran tyhjentävä kokemus etten osaa vieläkään oikein muuta sanoa :)

Kahden kuukauden päästä uudestaan! Heinäkuun 25. päivä, sama paikka, sama aika!
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=17336