FLOW 09 - VAMPIRE WEEKEND ja THE JUAN MACLEAN LISÄTTY OHJLELMISTOON

137 posts, 7 pages, 32,484 views

pirpeli

#121 • • pirpeli
Upeita kuvia, ja fiilis välittyi mahtavasti jopa ei Flowssa olleelle :) Kuvia kun katsoi, niin saattoi kuvitella olleensa itse paikalla :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mr.a

#122 • • mr.a
Kesän paras ja odotetuin Festariviikonloppu takana. Odotukset oli korkeammalla kuin koskaan, eikä Flow pettänyt taaskaan. Tuli tanssittua, naurettua, itkettyä, dokattua, tavattua vanhoja ja uusia ystäviä, mistä johtuen moni artisti jäi näkemättä mutta mä näen homman niin, että toi tapahtuma kerää yhteen ihmisiä, tunnelmia ja jotain sellaista kosmista yhteenkuuluvuutta mikä pesee mennen tullen muutaman livevedon, bändejä tulee ja menee mutta ystävät on ikuisia. Grace Jones oli jotain täydellisyyttä hipovaa. Lily Allen oli vähän liian tyttö. JuanMcCleanin missaaminen vähän harmitti. Nollan leipä maistui, samoin se lammaspasta. Kalia oli kylymää. Nyt on krapula ja väsyttää. En voi kyllin kiittää, tää viikonloppu meni mun festarikirjassa ykköseksi.

one flow. one love.
herra tassu

#123 • • herra tassu
lauantai oli hieno päivä.
ruuhkiin, kusilammikoihin ja töniviin känniääliöihin on jo niin tottunut flow:ssa ettei ne jaksaneet edes ärsyttää ja seun kuti oli juuri niin hyvä kuin osasi toivoakin.

ainoa mikä pisti vixxxtamaan, niin mikä siinä voimalan pa:ssa tai säädöissä oli vikana, etenkin radio slaven aikana vähän väliä alko bassot napsua ja paineet hävitä?? alkoi olla jo melko ärsyttävää.
liian kovalla ei musa ollut, vaan hieman jopa liian hiljaisella.
z

#125 • • z
huippujärjestelyt taas. tänäkään vuonna en onnistunut törmäämään kääliöihin tai likaisiin vessoihin tai viettämään minuuttiakaan baari-, sisäänpääsy-, narikka-, turvatarkastus- tai vessajonoissa. paikalla tosin vain sunnuntai-illan.

ohjelma hyvä, sää kaunis, fiilis korkea

tnx
Snaggo

#126 • • Snaggo ;__;
Tuli oltua Pe-La.
Eka kerta FLOWssa ja ihan mielenkiintoista settiä. Parhaiten iskivät saunateltan teknot, Huoratron, Flying Lotus sekä Grace Jones. Järjestelyt pelas enimmäkseen ihan ookoo, Voimalan ovitungosta lukuunottamatta. Harmittaa vähän et gerald jäi näkemättä.
Mielenkiintoista nähdä vähän muita kulttuureja, tässä tapauksessa tätä indie-menoa. Ja mukavan rauhallista, mitään rähinöitä ei osunut silmiin.

kaiken kaikkiaan *joo*

--
bojoing.

Cosmic City Survivor

#127 • • Cosmic City Survivor
Kiitoksia kaikille niin risuista kuin ruusuistakin, palaute on meille tärkeetä.
Näin järjestäjän näkövinkkelistä kokonaisuus toimi paremmin kuin koskaan aikaisemmin.
Iso kiitos kuuluu FLOW09 tiimille, yhteistyökumppaneille ja huippu yleisölle. Ainahan on parantamisen varaa ja sehän tästä tekeekin mielenkiintoisen tapahtuman.
Vuonna 2010 taas uudet kujeet.
Lupu

#128 • • Lupu Supersaha
Oli kyllä mahtava viikonloppu aina torstain Kraftwerkistä Kutosen sunnuntai-iltaan. Musiikki, järjestelyt, ihmiset, kaikki - täydellistä.

Jos pitää jotain ihan väkisin keksiä, niin idea ensi vuodelle:

Pääsisäänkäynnin tuntumaan voisi rakentaa kunnon telineet/parkkipaikan polkupyörille, niin ei tarvitsisi ripustaa rakasta menopeliään aitaan riippumaan tms. Jokin hiilineutraali sponsori järjestäisi tämän varmaan mielellään.
Lyra

#130 • • Lyra

Morrowe, 18.8.2009 19:09:

Alue veti ja toimi hyvin, ainoastaan Allenin jälkeen oli 3 minsaa tungosta.

me kai sit ei olla oltu samoilla festareilla nimittäin tota tykki tungosta oli kyl moneenkin kertaan. Esim teltan edestä oli ihan mahdoton ryysis ainakin pe ja la iltana (jossain vaiheessa rupes jo melkein pelottamaankin ku jengi ryysäs päälle), samoin kuin muuallakin välillä oli ihan järjetöntä yrittää päästä paikasta toiseen.

samoin oli vähän vaikee päästä päälavan toiselle puolelle kun toisella puolella oli yleisö, toisella puolella anniskelualue täynnä. hirveen vaikee tietty järjestää vetävää kulkutietä kun nekin pakkautuu helposti täyteen.
Vteich

#131 • • Edited Vteich

Replying to FLOW 09 - VAMPIRE WEEKEND ja THE JUAN MACLEAN LISÄTTY OHJLELMISTOON:

Lyra, 20.8.2009 11:19:
---

Alue veti ja toimi hyvin, ainoastaan Allenin jälkeen oli 3 minsaa tungosta.

---

me kai sit ei olla oltu samoilla festareilla nimittäin tota tykki tungosta oli kyl moneenkin kertaan. Esim teltan edestä oli ihan mahdoton ryysis ainakin pe ja la iltana (jossain vaiheessa rupes jo melkein pelottamaankin ku jengi ryysäs päälle), samoin kuin muuallakin välillä oli ihan järjetöntä yrittää päästä paikasta toiseen.

samoin oli vähän vaikee päästä päälavan toiselle puolelle kun toisella puolella oli yleisö, toisella puolella anniskelualue täynnä. hirveen vaikee tietty järjestää vetävää kulkutietä kun nekin pakkautuu helposti täyteen.

Et tainnut olla Flow'ssa parina edellisenä vuotena Suvilahdessa? Silloin oli ryysistä ja todella pahoja tukoksia, tämän vuoden Flow'ssa sen sijaan pienetkin ruuhkat purkautuivat todella hyvin (siihen asti, kun päälavalla soitto loppui). Juuri mihinkään ei tarvinnut jonottaa ja aina pääsi hyville paikoille keikkoja katsomaan, kun vähän osasi pelisilmää käyttää esim. vessajonotusten ja katselupaikkojen ym. suhteen. Sanoisin, että järjestelyt olivat tänä vuonna aika optimitasolla tuolla yleisömäärällä ja alueella. Ne Tiivistämön ja Voimalan öiset ruuhkatkin varmaan olivat etukäteen ennakoituja, mutta se hinta maksettakoon kasvatetusta yleisömäärästä, jolla saatiin entistä parempia ja isompia esiintyjiä paikalle.

Täysin ruuhkatonta festaria 11 000 ihmiselle nyt ei varmasti noin pienelle ja ahtaalle alueelle saa millään.
Lyra

#132 • • Edited Lyra

Replying to FLOW 09 - VAMPIRE WEEKEND ja THE JUAN MACLEAN LISÄTTY OHJLELMISTOON:

Vteich, 20.8.2009 11:27:
---
---

Et tainnut olla Flow'ssa parina edellisenä vuotena Suvilahdessa? *klip*

Itseasiassa olin kyllä toissavuonna ja sitä nyt on vähän turha verrata tämänvuoden tapahtumaan kun ihmisiä oli miljoona enemmän. Mä itse tykkään vähän pienemmistä festareista, kun kaveritki saattaa löytää paikalta Mut tää nyt ei oo mitenkään loukkaus Flow:ta kohtaan vaan omakohtainen mielipiteeni. Ja tietysti ton kokoinen festari on mahdoton toteuttaa täydellisesti.
Tottakai oon iloinen Flow:n kasvusta ja menestyksestä (ja tiedossa on että tällälailla saadaan nimekkäitä esiintyjiä ja sehän on kans plussaa) ja ainahan sitä toivoo että järkkäreillekkin jäis käteen jotain vaivanpalkkaa raadannasta!

meidän porukalla nyt vaan tuli monestikkin sellanen olo ettei päästä eteenpäin ei sitten millään! kerroinpahan sen tänne kun kerran kritiikkiä kaipailtiin :}
*piis*
Vteich

#133 • • Edited Vteich

Lyra, 20.8.2009 11:35:
---
Vteich, 20.8.2009 11:27:
---
---

Et tainnut olla Flow'ssa parina edellisenä vuotena Suvilahdessa? *klip*

---

Itseasiassa olin kyllä toissavuonna ja sitä nyt on vähän turha verrata tämänvuoden tapahtumaan kun ihmisiä oli miljoona enemmän.

Itse asiassa muistaakseni ei hirveästi vähempää ollut. Tai en nyt mene vannomaan toissavuodesta, mutta viime vuonna päiväkapasiteetti oli kai jotain 2000 ihmistä vähemmän kuin tänä vuonna ja silti silloin oli paljon pahemmat ryysikset. Silloin ei oikeasti päässyt päälavan alueelta välillä liikkumaan keikan jälkeen kuin jonottamalla ja se oli välillä aika kurjaa varsinkin sadekelillä. Tänä vuonna hommaa selkeästi oli parantanut paljon isommat päälavan ja telttalavan alueet.

Siis tarkoitin vaan sanoa, että vaikka sinänsä allekirjoitankin nuo pienet ryysikset tänäkin vuonna, niin itse en voinut paikan päällä kuin ihastella miten hyvin ja nopeasti kaikki sujui verrattuna edellisvuosiin, vaikka väkeä oli tänä vuonna se parituhatta enemmän.

Ainoat vähän hermoja raastaneet hetket koin pe ja la, kun päälavalla oli soitto loppunut. Pe en meinannut mahtua näkemään Ladyhawkea telttaan (vähän sama fiilis kuin viime vuonna Crystal Castlesin keikalla silloisessa pienemmässä teltassa) ja lauantaina oli aika kovat ryysikset ruokakojuilla Grace Jonesin jälkeen, mutta muuten kaikki meni todella hyvin. Tähän päälle tietysti vielä ne kuulemani ja näkemäni ruuhkat Tiivistämöllä ja Voimalalla, niiltä tosin onnistuin itse välttymään.
mastream

#134 • • mastream
Nyt kun ryhdyin viimevuotista muistelemaan, niin erityisesti Tiivistämöllä ruuhkat olivat monesti aikamoisia ja tänävuonna paikan oviaukko veti paljon paremmin (vaikkei sitä oltu muutettu), joten en voi suuresti ryhtyä kritisoimaan tämänvuotisia tungoksia. Kyllä, olihan niitä, mutta vähitellen purkautuivat kun jossain aloitti suurempi nimi ja jopa siitä päälavan ruokakojusta sai loppujenlopuksi aika vähällä jonotuksella mainiota sapuskaa, joista sitruunatortulle erikoismaininta! Eniten tukossa oli se Makasiinin edestä mennyt käytävä, paitsi esim. Lily Allenin aikana jolloin mainiolle kahvila Aaltopellillekin pääsi jonottamatta.

Järjestelyistä ei siis valittamista, kaikki toimi ja vessat pystyivät kohtuullisen siisteinä. Järjestyshäiriöitä en nähnyt yhtään ja vaikka portilla säännöt ja tarkastus olivat viimevuotista tiukempia, niin jv:t ja narikkatyöntekijät vetivät homman hyvällä asenteella kotiin. Artistitarjonta oli varmaan tämän maan monipuolisimpia, jonka vuoksi joutui valitettavasti välillä vähän juoksentelemaan nähdäkseen kaiken haluamansa. Laadukkaita oli vaikka kuinka, mutta jos yksittäinen tila pitää nostaa esille, se on ehdottomasti Makasiini. Artistit olivat sopivan hämäriä ja itse tilassa ollut taideinstallaatio, sekä Makasiinin sisustus tekivät siitä aivan uskomattoman hyvän chillaustilan. Tälläistä ensi vuonnakin kiitos.
GERTY

#136 • • GERTY
Mun ystävä sen sanoikin, ensi vuoden toivelistalle Sigur Ros! *super*