Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki

95 posts, 5 pages, 15,652 views

Horzi

#42 • • Horzi FINRG Recordings
Iso kiitos! Ihan mielettömät bileet. *hihu*
Snaggo

#43 • • Snaggo ;__;
Joo tuli käytyä baari-illan päätteeksi täällä. Noin Nuancen setin verran jaksoin olla. Ei siin, hyvät bileet*joo*
Mutta noita hyttysiä oli kyl aivan järjettömästi tuolla, tuli noin 14000230 puremaa chilloutin puolelta, ja tapoin useampia kymmeniä niitä, huhhuh.

--
bojoing.

EskimoBlueDay

#44 • • EskimoBlueDay
Aivan mahtavat bileet, nyt on jalat kipeät, mutta oli sen arvoista.
nuance

#45 • • nuance cov ops, combat, sunrise
au mun pää
SmILE

#46 • • SmILE Esanssi mössöö
PARAS EVER*jiihaa**tanssittel**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

^Ananas^

#47 • • ^Ananas^ Lumimies-Rölli-Mörkö-Otus
Mahtavat bileet, jalat muussina ja joka paikka täynnä hyttysenpuremia mutta ei se mitään, oli se sen arvoista ^^
kupla

#48 • • kupla o_O

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

Söin vahingossa hyttysen :I

^Ananas^, 28.6.2009 15:40:
Mahtavat bileet, jalat muussina ja joka paikka täynnä hyttysenpuremia mutta ei se mitään, oli se sen arvoista ^^

Säkin pysyit elossa, jossain vaiheessa veikkailtiin että oot kompastunu, kolauttanu pääs ja menettäny tajus, sen jälkeen sua ei oliskaan enää kukaa löytäny :p

Nuancelle kiitos varsinkin loppupuolen dubstepeistä, Adachigaharas theme toimii aina. Kesäkiksujunkat lähinnä hajotti :D

--
jungle business. serious business.

voxel

#50 • • voxel space rogue
Mahtavat bileet oli! Inkeri Tähdelle iso kiitos hyvästä musiikista!
#51 • • astaroth Guest
en varmaan yhtään liioittele, jos sanon että oli parhain keikkakokemus mitä tähän asti olen kokenut ja oli kunnia saada olla osana näin hienoa ja laadukasta tapahtumaa
Djane J7

#52 • • Djane J7 [FINRG,2Ibiza,Supercharged,Harder.fi]
Yhdet parhaimmista bileistä tänä vuonna ehdottomasti, näitä lisää! *aplodit*

Tultiin paikalle Gohain setin aikana, ja täytyy sanoa että kaikkien setitykset
upposi kyllä läpi illan meikäläiseen *hymy* Nomicilta You have a Dream *sydän*
- toimii kyllä mulle aina *hihu* Mikäköhän naisvokaaleilla varustettu biisi soi aika tarkalleen puolessa välissä Nuancen settiä...? Jäi mieleen, kivan kuulonen ralli :) Miazun ja Pollyn soundit olikin sitte sitä herkullisinta menoa *plur* ei olis millään malttanut lopettaa tanssahtelua vielä 7 aikoihin kun joutui sitte lähtemään kotiin päin..
Decion

#53 • • Decion Koneradio
vähän vaan olin kujalla

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Acid City

#54 • • Acid City
Druuuuuiiiiiiiii! Kiitos ja anteex. Harvinaisen hauskaa. Kaikki!

Bom Shanti!
Raver71

#55 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

astaroth, 28.6.2009 17:48:
en varmaan yhtään liioittele, jos sanon että oli parhain keikkakokemus mitä tähän asti olen kokenut ja oli kunnia saada olla osana näin hienoa ja laadukasta tapahtumaa

Samoilla sanoilla aika pitkälle. Sillä erotuksella että olin rivi bilettäjä. Extreme mestassa. Erikoisin paikka ehdottomasti missä koskaan olen bileissä ollut..
xl8r

#56 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huh huijaa, oli kyllä vallan mainiot bileet. Chilli toimi, musiikki oli koko ajan todella loistavaa. Luolan puolella tuli tampattua riittävissä määrin, Tryanoid/Strongstream & Nomic sai polven nousemaan koko setin ajan täysiä. Pollyn ja Miazun biisivalinnat uppos kyllä lujaa.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Stonewoman

#57 • • Stonewoman
Oli kyl niin ekstreme paikka pitää bileet, ihan käsittämättömän hieno ilta!! Näitä kyllä ehdottomasti joo lisää! Tekno nyt ei niin kauheesti uponnut, mutta mikäpä siel luolassa kavereiden kanssa hengaillessa. Harmi vaan et iski väsy liian "aikasin" ja piti lähtee kotiin valmistautumaan työpäivään...
Iso kiitos järjestäjille... ja Eewolille takista ja energiajuomasta *hihu*
Abysmal

#58 • • Abysmal Kaaosteoreetikko
Aivan loistavat pileet, iso kiitos järjestäjille :)