Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki

95 posts, 5 pages, 14,913 views

Christina_Death

Posts: 43

#81 • • Christina_Death
Joo no siis huh huh!!
Mukavaa oli ja kyllä täytyy sanoa että näiden bileiden parhaimmistoa oli kyl ehdottomasti Inkeri Tähden chillaus-setti sekä Mian Ja Ollin IHAN MIELETTÖMÄN SAIRAAN IHANA psyke sitten aamusta...jakso tanssia vaik oli jo muuten ihan rikki...WAU sanon minä ja kiitos tästä!! *tanssittel**sydän**sydän**pus*
maiu

Posts: 328

#83 • • maiu ..miau..
Jeesus, että olin humalassa.. Mutta mitä voi olettaa, kun tulee suoraan kaverin polttareista. Muistan vain koittaneeni koko ajan käydä johonki nukkumaan, puhhui. *poks*

Tack för Ninni och pojkarna! Kun saitte mut taksiin saakka. Oli kivampi nukkua omassa sängyssä eikä hyttysten armoilla.

--
sitä saa, mitä tilaa

Avatar
#84 • • niomic Guest

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

polly, 30.6.2009 15:38:
---
Christina_Death, 30.6.2009 13:31:
Mian Ja Ollin IHAN MIELETTÖMÄN SAIRAAN IHANA psyke sitten aamusta...jakso tanssia vaik oli jo muuten ihan rikki...WAU sanon minä ja kiitos tästä!! *tanssittel**sydän**sydän**pus*

---


kiitos :D konemetsässä sit lisää samaaa settiä ;)



Kuhan jätätte ne pienet verta imppaavat vampyyrilinnut kotiin!

Meni yks kossu + russchianikin pilalle ku pari veripalloa hyppäs suoraan pullon suuhun ku olin kaatamas blandista sisään ja osaksi drinksua :D Siinä meni hetki täysin jäissä et "ei oo vittu mahdollista, oikeesti".

Aika myöhään paikalla tällä kertaa, taisi olla ihan hyvä veto, neljän maissa oli jengiä ihan tarpeeks paikalla. Loppuaamun setit rokkas kyllä aika täysillä, vaikka alkuun harmittikin ettei Psydog ollut paikalla naungeyn ja P&M välissä :/

See you at KM!
Indigo

Posts: 918

#85 • • Indigo
Aivan loistavat bileet! Henki oli hyvä, tunnelma katossa ja edes rikkinäinen cd-soitin ei vienyt fiiliksiäni ;) Kiitos tästä järkkääjille ja tietenkin kaikille bilettäjille :)

Oma luolapuolen settini tuli äänitettyä ja löytyy täältä http://klubitus.org/musiikki.php?id=6891
Tyranoid

Posts: 1,552

#87 • • Tyranoid FINRG
Nomic vs Tyranoid/Strongstream live @ Final Fallout

01 Orkidea - Unity (Tyranoid/Strongstream remix)
02 Tyranoid/Strongstream - Return to Base
03 Dystopia - Segmentation Fault
04 Panzer AG - Filth God (Tyranoid/Strongstream remix)
05 Nomic - Falling Star 08
06 Nomic - Bad Dream
07 Tyranoid/Strongstream vs Substanced - Still Hope?
08 Nomic - You Have a Dream
09 Osmo - 2023 (Tyranoid/Strongstream remix)
- -
10 Dystopia - Necromancer
11 Dystopia - Droid Whore
Koskinen

Posts: 38

#88 • • Koskinen
Nyt on ihan pakko kysyä kun kaverit väittävät: soiko jonkun muunkin mielestä tuolla vähän väliä jokin samankaltainen biisi kuin Builder - My Life Is Just A Demo ?

--
Epäilen, siksi saatan olla.

NaSu*

Posts: 236

#89 • • NaSu* psyKepossu
Ei pySty kyL sanoin kuvaan miten V******A ku en päässyT meStoiLLe! *uuh* ei voi miDn. 39 kuumeTTa teki tehtävänSä.... toisen keRRan sit. Kuvat oLi upeiTa! varmasti kaikiLLa on ollut huippua!

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Inkeri Tähti

Posts: 99

#91 • • Inkeri Tähti

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

Christina_Death, 30.6.2009 13:31:
Joo no siis huh huh!!
Mukavaa oli ja kyllä täytyy sanoa että näiden bileiden parhaimmistoa oli kyl ehdottomasti Inkeri Tähden chillaus-setti sekä Mian Ja Ollin IHAN MIELETTÖMÄN SAIRAAN IHANA psyke sitten aamusta...jakso tanssia vaik oli jo muuten ihan rikki...WAU sanon minä ja kiitos tästä!! *tanssittel**sydän**sydän**pus*



Kiitos paljon palautteesta, kivaa olikin siellä soitella metsän keskellä [hyttysten syöttinä :D]

Paikka oli ihan mahtava, vaikka muuten jäikin omalta osalta anti aika vähäiseksi johtuen paukkujen säästelystä seuraavaan viikonloppuun -> nähdään siis Konemetsässä!

Kiitos paljon järjestäjille!
Koskinen

Posts: 38

#92 • • Koskinen

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

astaroth, 1.7.2009 18:27:
---
Koskinen, 1.7.2009 16:45:
oiko jonkun muunkin mielestä tuolla vähän väliä jokin samankaltainen biisi kuin Builder - My Life Is Just A Demo ?

---

epäilen hyvin isosti :]



En siis meinannut hardstylea mutta samankaltainen melodia.. Itse en moista huomannut mutta kaks kaveria väitti kivenkovaa vastaan :) Ehkä ne vaan oli niin sekasin :D

--
Epäilen, siksi saatan olla.

m8si

Posts: 9

#93 • • m8si
joo kiitosta kaikille järkkäreille ja immeisille jotka oli mestoilla! oli super meininki!

ainoo mikä jäi kaivelemaan oli kadonnut reppu!

sattuko järkkärit tai joku muu löytämään pusikosta tai jostakin punavalkosta reppua jonka selkäpuolella oli semmonen tuki hommeli?

ois pelastus jos se löytys !

thääänks
Indigo

Posts: 918

#94 • • Edited Indigo

Replying to Fusion Drive presents: FINAL FALLOUT 27.6.2009 @ Helsinki:

m8si, 2.7.2009 13:52:
joo kiitosta kaikille järkkäreille ja immeisille jotka oli mestoilla! oli super meininki!

ainoo mikä jäi kaivelemaan oli kadonnut reppu!

sattuko järkkärit tai joku muu löytämään pusikosta tai jostakin punavalkosta reppua jonka selkäpuolella oli semmonen tuki hommeli?

ois pelastus jos se löytys !

thääänks



kysypä tuolta

Fusion Drive, 29.6.2009 12:19:
Löytötavaroita voi tiedustella Fusion Driven profiilista yksityisviestillä tai kommentilla.

m8si

Posts: 9

#95 • • m8si
uuh thänks, empäs nähnykää tommosta