taimi, 5.4.2009 11:44:
hmm...
kaveri osti tämmösen numarkin kontrollerin, mukana tuli traktor le ja numarkin cue le. Otin sitten lainaan kyseiset levyt, havitellen mielessäni toimivaa tiskisoftaa.
Tämä Cue kiinnostais erityisesti, mutta ei suostu aukasemaan sitä vaan sanoo, että ei löydä controlleria. No ei sitä mulla olekkaan, mutta luulisi, että tota voi käyttää ilmankin..? Onko mahdollisesti laitettu jotain estoja..? mikä tosin on kummaa, jos lukee nettisivun hehkutuksia.
itel on se sama kontrolleri, ja kyl traktoris ja cues taitaa olla molemmis joku esto, ei ainakaa toiminu mun traktori kaverin omas midi kontrolleris (joka siis oli eri ku se mun numark). en oo pahemmin käyttäny tot kontrollerii ja ohjelmaakaa ei oo enää koneel asenettuna, joten saattaa hyvinki olla et on ollu vaan kii jostain säädöist...
ja tuliki mieleen joo et traktorii ku asens se kysy et mille laitteelle asennetaan ja vissiin sit toimii vaan k.o. laitteen kanssa minkä valitsee alussa. cue:a kokeilin vaan kerran joten siit en osaa sanoo oikei mitää.