Nyt makuuhuone remiksaajan ejayt esiin ja järjestelemään palikoita.
60 posts, 3 pages, 16,239 views
Individual, 28.2.2009 22:49:
Niin, jotkut repii suutansa topikista toiseen ja omat näytöt mistään osaamisesta on lähellä nollaa, jotkut pitää turpansa kiinni ja antaa duuniensa puhua puolestaan. Eläköön se pieni ero.
Caro², 28.2.2009 22:20:
Jos remiksi-kilpailuksi olisi ilmoitettu: "Tee remiksi ja paras remiksi päätyy julkaistavalle kokoelmalle", olisi tähänkin topikkiin kirjoittaneet negatiivissävytteiset urpot olleet suin ja päin tekemässä remiksiä.
Mutta nyt kun erehdyksessä oli laitettu palkinnoiksi "saat kasan levyjä, joissa on sun remiksi" niin eiköhän sitä ole yks jos toinen soittamassa tietokoneen sijaan poskea "kun on paskat palkinnot". Onhan se niin kumma juttu, että jos Suomalaiset huipputuottajat luovat tälläisiä mahdollisuuksia...
Mikä VITTU teitä ihmisiä oikein vaivaa
Eli siis jos skabassa on paskat palkinnot, niin sitä ei saa kommentoida?
Sekö sun pointti nyt on?
Vai se, että jengi ei arvosta K-Systemin hyväntekeväisyyttä tarpeeksi, kun se tarjoaa mahdollisuuden tehdä ilmaiseksi biisin kaupalliselle kokoelmalle?
Tuskin jengillä mitään K-Systemiä tai sen skaboja vastaan on, eiköhän noi kommentit kumpua ihan vaan siitä, että parempiakin palkintoja on musaskaboissa nähty.
Mechanik, 1.3.2009 12:13:
Niin, missä on sananvapaus? Mikä vittu siinä on jos ihminen ei saa sanoa että paska kisa jos tuntuu siltä että se tieto on muille jaettava.
Itte en oo vinkunu palkinnoista, mutta silti omaa luovuutta olisi mukava käyttää, joten omien "komponenttien" tuomista biiseihin olisi se hyvä juttu.
Mua alko jo vituttamaan siinä vaiheessa ku tuota samplepackia piti yrittää ettiä jostain saatanan jumalan selän takaa ja loppujen lopuks se löytyi vaan pepsin sivuilta ja sitäkää onnistunu avata.
Caro²,
---
Tämäkin sääntö varmasti maalaisjärjellä varustettuna pohjaa ihan siihen, että remiksin vastaanottajalla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta tarkistaa onko soundien käytössä rikottu tekijänoikeuksia vai ei. Tolla tavalla voidaan varmistaa se, että tehtyyn remiksiin on käytetty laillista pohjamateriaalia ilman, että tulee jälkikäteen isoa laskua laittomien soundien käytöstä? Tuliko sellasta mieleen :)
Mechanik, 1.3.2009 12:56:
---
Eikä ketään kiinnosta jos siellä joku tietty vaikka breikkilooppi pyörii taustalla, että onko se nyt ostettu sample cd:llä vaiko ladattu netistä.
Mutta kuten sanottu, onhan se nihkee se riski sitten ottaa.
6. Remiksin tekijä on vastuussa remiksissä käytettävien soundien ja samplejen laillisuudesta. Remiksit, joissa käytetään luvattomia elementtejä muiden artistien kappaleista tullaan hylkäämään.
Loopy, 1.3.2009 13:32:
---
Mulla on vähän semmonen kutina, että jos tän skaban palkinto olisi ollut vain pääsy Supadupasounds 2009 sinkulle, niin tällaista "kohua" ei olisi syntynyt. Mutta voi auta armias kun kaupanpäälle laitetaan 20 sinkkua ja 5 kokkaria, niin jo on kauheeta.
Loopy, 1.3.2009 13:32:
Mulla on vähän semmonen kutina, että jos tän skaban palkinto olisi ollut vain pääsy Supadupasounds 2009 sinkulle, niin tällaista "kohua" ei olisi syntynyt. Mutta voi auta armias kun kaupanpäälle laitetaan 20 sinkkua ja 5 kokkaria, niin jo on kauheeta.
opmdevil, 1.3.2009 14:52:
Lueskelin nillitysä palkinnoista ja vaikka asia ei minua mitenkään kosketa, niin kerrottakoon omakohtainen kokemus vastaavista kilpailuista,
Aikoinaan tuli osallistuttua kirjoituskilpailuun jossa pääpalkinto oli että sai kirjoitettamansa noin 10 sivuisen tarinan julkaistua jonkin sortin novellikokoelmalla ja kipaleen teoksesta ilmaiseksi postin kautta ovelle. Kyllä vitutti aivan saatanasti sitten kun sai sen kirjan postissa ja katteli omaa kirjoittamaansa vähäpätöistä juttuaan painettuna kirjan sivuille ja parille kaverillekin sitä tuli näytettyä. Harmitti niin vietävästi, elämäni hirvein päivä!
Caro², 1.3.2009 12:47:
Tiesin, että johonkuhun se kalikka kolahtaa ja pakko vielä perään älähtää. Hyvä niin, tietää ainakin osuneensa.
nykyään siitä sitten mussutetaan kun ei saada heti kaikkea mulle nyt ja salaisissa unelmissa toivottu 100.000euron levytyssoppari kyseiseen lafkaan ei kuulukkaan diiliin.
Mun mielestä tommonen sarkasmi kuuluu just sellasen kaverin suuhun jolle tää remiksi-skaba ei ole suunnattu.
Heikosti menee, jos luulet, että tän skaban palkinnot on jotenkin uniikki juttu ja "never done before".
Aika noloa, että koet asiakses silti lytätä
Menkää nyt kiittämättömät otukset itteenne
Urpot.
Klubbari-idiotismi
Seke, 1.3.2009 17:17:
Ja näin suomen foorumikansa osoitti jälleen kuinka vähän ihmisillä onkaan tekemistä. Remix-topicci muuttui virtuaaliseks taisteluareenaks täynnä väittelyä, vasta-argumentointia ja vasta-argumentoinnin vasta-argumentointia.
Hyvä pojjaat :)