5.12 & 6.12 Colors Festival 2009

653 posts, 33 pages, 259,142 views

AlkaZ

Posts: 17

#621 • • AlkaZ
Aika terästä koko setuppi, tosin mix-puolella elämäni vietin.. A&b:ltä muutamat biisi meni hieman ohi mut olihan siinä listassa munaa. Schultz ja Gareth oli jees, kaikille thumbs up.
trianda100

Posts: 20

#622 • • Edited trianda100
Loistoilta!!En voi sanoa muuta, kuin että yllätyin positiivisesti, kun vähän varauksella lähdin liikkeelle!
yellowblaaer

Posts: 211

#623 • • yellowblaaer
Kiitos videoista, erityisesti Schulzista! Jouduin jättämään väliin. Silti näin jälkikäteen kyselen soittiko Schulz Daydreamia tai Cause You Know The Endia?
mardis

Posts: 334

#624 • • mardis Humppa-Hannele

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

yell_ow, 8.12.2009 21:07:
Kiitos videoista, erityisesti Schulzista! Jouduin jättämään väliin. Silti näin jälkikäteen kyselen soittiko Schulz Daydreamia tai Cause You Know The Endia?



Daydream tuli ainakin

--
~Dancers have happy feet~

Laurizio

Posts: 10

#625 • • Laurizio
Hei vaan kaikille. Colors oli mulle ensimmäinen tapahtuma lajissaan ja tykkäsin meiningistä. Siis tila, valot jne. erikseen, mutta ihmisillä oli oikeasti hauskaa, mikä teki vaikutuksen ainakin minuun.
Oon tällanen melkein 10 v Tiistain tanssi-iltaa fiilistellyt ja sieltä biisejä bongaillut hemmo, jonka laajasta kaveripiiristä ei oikein konemusiikin kuluttajia löydy. Enkä ollu oikein hahmottanut, että näin isot nimet ravaa täällä keikoilla jatkuvasti. Nyt sain kuitenkin itseni ja tällä saralla täysin ummikko kaverin houkuteltua Colorsiin. Ei ollu viiminen kerta.

Tossa pari lyhyttä videota Above & Beyondin setistä.


*Tomzah*

Posts: 69

#626 • • *Tomzah*

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

katjusha, 8.12.2009 19:36:
Loistoilta!!En voi sanoa muuta, kuin että yllätyin positiivisesti, kun vähän varauksella lähdin liikkeelle!
Ja asiasta kolmanteen, mut pitäis saattaa yhteen sen tummatukkasen miehen kanssa, jolla oli valkoinen t-paita ja kiltti. En typerä mennyt tekemään tuttavuutta, vaikka olisi pitänyt. Nyt kiltit sana kiertään, jos joku tuntee sen!!Olen se violetti hameinen brunette, mitä se pälyili koko illan..



Yks kiltti ilmottautuu, väärä vai oikee, sitä en tiedä :)
SESSIONS2

Posts: 532

#627 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Main Thing!

It has been 1.5months since I last photographed anykind of club event. Main reason was that my 1Dmark3 body wasn't working (it had a little water accident) and it waited for repairs and some parts for a month at JAS. I finally got my camera back and decided to do some testing and compare it to 5Dmark2 -body. I'm thinking of changing my camera body to that particular model - not because of event photography, but because my work at hand demands a bigger and more accurate photocell. 5Dmark2 worked for me pretty well despite a bit slower autofocus plus it sometimes miss focused. It was a bit interesting to find out, that 5Dmark2 was really easy camera to photograph at events. I think it has something to do with the fact that the cell is bigger. Well, enough with the tech shit :)

Colors changed the venue from Kaapelitehdas to Helsinki Onnela. I had been looking forward to photograph at Kaapelitehdas and was at the same time bit down and somehow enthusiastic to photograph at a totally new venue for me. Unofortunately I was a bit tired so I left the place just after midnight. But anyway, here are the photos from that event, hope you like them :)

- Karo


IMG_5589-Edit.jpg
Syntse

Posts: 1,652

#628 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

katjusha, 8.12.2009 19:36:
Loistoilta!!En voi sanoa muuta, kuin että yllätyin positiivisesti, kun vähän varauksella lähdin liikkeelle!
Ja asiasta kolmanteen, mut pitäis saattaa yhteen sen tummatukkasen miehen kanssa, jolla oli valkoinen t-paita ja kiltti. En typerä mennyt tekemään tuttavuutta, vaikka olisi pitänyt. Nyt kiltit sana kiertään, jos joku tuntee sen!!Olen se violetti hameinen brunette, mitä se pälyili koko illan..



En tiedä oliko kyseinen henkilö kyseisissä bileissä mutta tuntomerkit menee aika 100% yhteen http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Aeslie kanssa jonka vakio bileasustus on valkoinen paita ja kiltti.
Ironraver1

Posts: 1,158

#629 • • Ironraver1 Housemotion

katjusha, 9.12.2009 14:46:
---
Syntse, 9.12.2009 14:05:
---
katjusha, 8.12.2009 19:36:
Loistoilta!!En voi sanoa muuta, kuin että yllätyin positiivisesti, kun vähän varauksella lähdin liikkeelle!
Ja asiasta kolmanteen, mut pitäis saattaa yhteen sen tummatukkasen miehen kanssa, jolla oli valkoinen t-paita ja kiltti. En typerä mennyt tekemään tuttavuutta, vaikka olisi pitänyt. Nyt kiltit sana kiertään, jos joku tuntee sen!!Olen se violetti hameinen brunette, mitä se pälyili koko illan..

---


En tiedä oliko kyseinen henkilö kyseisissä bileissä mutta tuntomerkit menee aika 100% yhteen http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Aeslie kanssa jonka vakio bileasustus on valkoinen paita ja kiltti.

---



Tää se ei ollu:) Te ootte loistavia, klubitus on kun mikäkin senssipalsta kohta...*hymy*



tuli kans aeslie ekaks mieleen *nauru*, onnea etsintään!
Avatar
#631 • • Edited Reivaaja Guest

katjusha, 9.12.2009 14:46:
Tää se ei ollu:) Te ootte loistavia, klubitus on kun mikäkin senssipalsta kohta...*hymy*



Olix se kiltti oikea-oppisesti puettu, vai mikäs ihme häslinki täs on meneillään?

Jos vastaus on kyllä (tai sen puoleen ei:kin kelpaa), niin kilttimiehenä pitäisin pääni kiinni.

EE:
http://www.mtv3.fi/kadonneenjaljilla/ Auttaa löytämään isukin.
Miltzu

Posts: 188

#634 • • Miltzu

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

dj.creme, 9.12.2009 15:11:
oliks ed hardyn paita? *nauru*



Ai niin tostahan mun piti kommentoida omiin plussiin ja miinuksiin kanssa et oliks se Ed Hardy joku dresscode kun näytti siltä et Suomen kaikki Hardyn paidat löytyi Onnelasta sunnuntaina...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Pete Input

Posts: 454

#636 • • Pete Input Asiantuntija
Kiiitooosshh!

--
Input Sessions

Fiilis

Posts: 49

#637 • • Edited Fiilis Finnish Wonder

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

Toni_L, 7.12.2009 21:50:
---
ShepherdMoon, 7.12.2009 21:24:
vitsi kyl toi A&B vaan niin huikeen setin veti, mahtaako olla mitään videoita siitä? ^^

---


Kyllä. *joo*

Oceanlab - Lonely Girl (Gareth Emery Remix)
Oceanlab - On A Good Day
Aalto - Rush (Super8 vs Orkidea remix)



Nyt anteeks vaan ... vituttaa, töiden takia pääse koskaan kattoo tällasii "must see" hommii kute a&b : kieltämät vähä ahtaan näköstä, noh onpahan ainakin tiivis tunnelma ;D

opmdevil, 8.12.2009 10:01:
Mä olen vähän huomaavinani täällä klubbarissa oman identiteetin korostamista ja pikkuista elitistisyyttä. Hirveen hienoo vetää remmihousuissa velotikkujen kanssa ja tuntea ylemmyyttä siitä että tuntee kaikki soitettavat biisit etukäteen. "Voi ei, nuo tanssii erisuuntaan kun muut, *itun tavikset ja niillä on meikkiä naamassa..."



Hei mulla on paritki eri remmihousut, ja en tunne kuuluvani tähän elitistiseen klubitukseen millään tavoin ! >:|

--
:::::::::::::

nezme

Posts: 10

#640 • • Edited nezme

Milky, 10.12.2009 09:40:
---
katjusha,


---

Noi tuntomerkit on ehdottomasti ***!
lyhyt tukka pystyssä . kaverina vaaleetukkanen mies jolla pitkä tukka.
Olin jatkoilla joissa hän mm. mukana
Hmm. Pekal varmaan olis yhteystiedot



Editoihan, ei halunnu paljastua. ;)

On muuten komee ja oikein mukava setä! Kiitti jatkoista, pusuja!