5.12 & 6.12 Colors Festival 2009

653 posts, 33 pages, 254,003 views

freddy

Posts: 20

#481 • • freddy
bile paikkoina "sedulta" on huonoja, koska niin ahtaita ja sokkeloisia... mut eihän sinne bileisiin mennä, bile PAIKKOJEN takia vaan NIIDEN HYVIEN DJ:TEN ja NIIDEN HELVETIN HYVIEN SETTIEN JA MIX:IEN !!!! vai oonko MÄ ainoo joka on ymmärtäny hyvinen DJ:ten musat ja setit???
Odotan innolla lauantain ja sunnuntain settejä ja DJ:tä, silloin meinaan biletetään kunnolla!!!
*jiihaa**aplodit**plur**pihkassa**pahis*
atsu

Posts: 173

#482 • • atsu

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

remotion, 3.12.2009 01:53:
---
atsu, 3.12.2009 00:54:
Sedulat on tarkoitettu niin eri genren tapahtumille kuin 3kilon ihmismäärille!! Seduloihin mennaan

---


Nyt joku järki näihin läppiin! Eivätköhän ne bileet ois kaapelilla jos ennakoita olisi se 3kiloa myyty tai edes puolia siitä, right?



Jos olisi myyty niin kyllä, bileet olis kaapelilla.

Lippujen hinta PVD keikal oli todella kova, silti paikka aivan täysi.

Nyt kun lipun hinta on vain 10€=>eli käytännössä ILMAINEN tollasta kattausta varten niin....
Veikkaan et paikka on tosi täynnä.

Mun "läppäni 3kilon" ihmismäärästä perustuu siihen et huomenna Perjantaina on KLF pikkujoulut samassa paikassa, viime vuonnakin Onnelassa oli yli 3000 ihmistä.

Ei muuta ku toivotaan et kaikki menee hyvin ja ruuhkat siedettäviä ja ennakkoluuloni vääriä.
Rouman

Posts: 35

#483 • • Rouman Bileeeet!
Colors festival @ onnella
painuuu vittuu mun tapahtumalistalt
kajis

Posts: 345

#484 • • kajis
Eletään toiveessa että humalanhakuinen nuoriso tuhlaisi kaikki rahansa perjantain KLF-pikkujouluissa, niin välttäisi niidenki paikalletulon sitte sunnuntaina *jiihaa*
W_Gekko

Posts: 146

#485 • • W_Gekko

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

kajis, 3.12.2009 13:11:
Eletään toiveessa että humalanhakuinen nuoriso tuhlaisi kaikki rahansa perjantain KLF-pikkujouluissa, niin välttäisi niidenki paikalletulon sitte sunnuntaina *jiihaa*



+1 ehdottomasti. Jännä tapahtuma kun ei tiiä pitäiskö pelkää vai odottaa innolla : )

--
O.o

Ergilion

Posts: 751

#486 • • Ergilion
No siis, jos homma menee niin kuin PVDn tapauksessa niin ne myy siitä ovelta 200% yli sen aateltujen lippujen määrän.

Ei niitä kiinnosta fiilistelijöiden ja tanssijoiden mukavuus vaan raha :>

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

motik

Posts: 4

#487 • • Edited motik
Kurkkasin tota 5.12 ohjelmaa ja sieltä oli Arnej kadonnu mysteerisesti. Pitääkö paikkansa?

P.S. Eikö mainostettu että esiintyjiä tulee lisää eikä ketään huipuista jätä tulematta. Nyt sieltä taitaa ainakin Arnej olla poissa ja tilalla K-System(?)
Dj WerneX

Posts: 394

#489 • • Dj WerneX
meikä osti lipun viime viikolla ja oon menossa vaan tonne 5.12 oleviin ei oikein innosta toi sunnuntai päivä..
MNML_

Posts: 1

#490 • • MNML_
tuts tuts tuts!!!!
Jokke L

Posts: 1,203

#491 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

Dj WerneX, 4.12.2009 13:22:
meikä osti lipun viime viikolla ja oon menossa vaan tonne 5.12 oleviin ei oikein innosta toi sunnuntai päivä..


Joo, enpä mäkään menis sunnuntain tonne, mut vähän pakko kun tuli ostettua ennakko ja jos haluu edes osan rahoista takas. perseestä tollanen.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Dj WerneX

Posts: 394

#492 • • Dj WerneX
niih no itel on muuta menoo sunnuntaina niin no päätimpähän sitten mennä vaan lauantaina =)
Jokke L

Posts: 1,203

#493 • • Jokke L [GoodMusic]
Ei huono vaihtoehto ollenkaa. *hymy*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Avatar
#494 • • opmdevil Guest
Minusta olisi tosi hienoa jos sedula olisi täynnä jotain teiniminkkejä ympäripäissään. Teiniminkin ympäripäissään on vähän kuin kissat kissanmintuissa eli tosi söpöjä.
Roope Ankka

Posts: 343

#495 • • Roope Ankka
Moi,

ihan ensimmäiseksi haluaisin kiittää Kunnaria, että hän on järjestänyt todella paljon tapahtumia ja itselläni on jäänyt noin kymmenen vuoden sisällä vasta yhdestä paha maku suuhun ja sekin johtui portsareiden käyttäytymisestä. Eli hienoa työtä kokonaisuudessaan. *super*

Tapahtuman järjestämisen mustat aukot

Bileet Kaapelitehtaalle, 3000 hengelle, sunnuntaiksi, ei loma-aikaan kuten kesä, ilman maanantaista pyhäpäivää on mielestäni täysin tuhoon tuomittua niin Suomessa kuin monessa muussakin maassa. On aivan eri asia löytää 1000 henkeä (eli Armin Freda 51:een tms.)kuin 3000 henkeä, sillä noin suuressa luvussa on olennaisesti enemmän ihmisiä, joilla on joko maanantaina muutakin tekemistä tai sitten ei kapasiteettia lähteä tiukan illan jälkeen maanantaiaamu kahdeksaksi minnekään. Parasta bisnestä mielestäni edelleen on tuoda soittajia Suomeen silloin kun muualla on normaalipäivä eli kansallisten vapaapäivien aikaan kuten itsenäisyyspäivä. Nyt tuo itsenäisyyspäivä vain sattuu olemaan sunnuntai, joten eipä ole hirveästi hyötyä siitä tänä vuonna.

Hinta oli aivan yläkanttiin verrattuna siihen, paljonko ihmiset olisivat valmiita maksamaan sunnuntai-illasta (en ota mitenkään kantaa siihen paljonko kulut ovat vaan siihen, mitä siitä ollaan valmiita maksamaan). Ne, joilla on rahaa pistää 50€, ei ole aikaa, ja ne, joilla sitä aikaa on, ei ole 50€:tä. Uskoisin hallin täyttyneen max. 30€:n hinnasta, välttämättä sekään ei olisi ollut tarpeeksi halpa.

Tiedottaminen oli kyllä aika huonoa, mutta minun mielenkiintonihan heräsi vasta kun sana 10 euroa tuli ruutuun…

Pikkuravettajat

Jos yksi tapahtuma siirtyy Onnelaan, niin ei se ole maailmanloppu. Bileitä tulee ja bileitä menee eikä mikään ole todella ainutkertaista ainakin, jos käyt pidemmän aikaa kuin yhden vuoden ajan bileissä. Moni on helposti uugee-puristi-unity-plur, kun bileet ovat tulossa ja sormukset vaihdettu ja niistä tulee sellaiset, joista oli unelmoinutkin. Mutta miten on sitten vastamäessä, häh? Avioehtokohtaa lukemaan ja lusikat jakoon vai? Ensimmäisenä ollaan asiakkaita ja pettyneitä asiakaslupaukseen. Epäkohdista huomauttamisessa ei ole mitään vikaa, sillä näin saadaan prosessia parannettua. Mutta on aika kaksinaamaista olla plur ja valittaa siitä, että paikka (vaikkakin oleellinen) muuttuu ja hinta tippuu 40€. Niin minähän olen itse aina vain asiakas enkä koskaan uugee-puristi-unity-plur, vaikka annankin kaikkien kukkien kukkia.

Kookie: Minusta Colors on ihan yhtä hyvin ravekansan, juttu kuin uugeistauugeimmat kutsulla vain sisään bileet. Näitä vain mainostetaan enemmän ja tyylilajilla on paljon kannattajia.

Kunnarille keljuileminen

En ota mitenkään kantaa Kunnariin persoonana, koska en tunne häntä henkilökohtaisesti. Vaikka tuntisinkin, niin en minä ainakaan foorumilla alkaisi kitisemään. Onhan totta, ettei savua ilman tulta, mutta mahdollisista negatiivisista piirteistä huolimatta (minusta ei ole mitään negatiivista soittaa Sedun baareissa Poker Facea) pitäisi kiinnittää asia ihan muihin seikkoihin. Mielestäni Kunnari on tehnyt hyvää työtä, vaikkakin rahasta tai kun minun mielipiteistäni on kyse, niin erityisesti juuri siksi. Ei kaikkien tarvitse tehdä vapaaehtoisena vaan voi sitä rahaakin pyytää. Toisekseen tämä 10€ (tai 11€ ennakkona (kalliimpi ennakkolippu on kyllä tyhmää), jonka nielin vain siksi, että olen ihan varma että tapahtuma on aivan täynnä tuolla hinnalla) on erittäin edullinen hinta kyseisistä artisteista ja tietämättä mitään artistien hinnoista tai tilojen vuokrista, veikkasin tästä tulevan takkiin. Itsehän en olisi mitenkään maksanut Kaapelitehtaalle tai muuallekaan 50€:tä yhdestä illasta. Kunnari on pitänyt koko syksyn ajan kohtuuhintaisia bileitä Freda 51:ssä ja olisin käynyt useammassakin, mikäli ei olisi ollut muita menoja. Koska useimmat eivät lähde joka viikonloppu johonkin, olisi Colorsillekin mielestäni riittänyt 1 krt/kk ja tapahtuma olisi ollut täynnä joka kerta. Toisekseen Kunnari tavoittaa enemmän suurta yleisöä ja uusia ihmisiä perusravintolakeikoillaan ja se minusta on vain hieno juttu.

Olisi ollut todella tyhmää ottaa taloudellisesti älyttömästi takkiin, kun ennakkolippumyynnistä voi päätellä varmasti aiempien iltojen järjestämisen pohjalta, että bileitä ei myydä lähellekään loppuun ainakaan plussan puolella. On eri asia ottaa takkiin henkilökohtaisesti pienen 200 hengen tilan vuokrasta kuin 3000 hengen tilan vuokrasta. Erityisesti, jos tämä olisi vaikuttanut järjestäjän mahdollisuuksiin järjestää uusia tilaisuuksia.

Minusta Kunnaria ei kohdella muutenkaan kovin tasa-arvoisesti tässä topikissa eikä aina muissakaan topikeissa. Kuinka moni kävi kuittailemassa Orkidealle City-lehden haastattelusta, jossa hän suositteli 23-tunnin Spacen bileitä matkakohteeksi, kun tapahtumaa ei ole voitu järjestyssääntömuutoksen vuoksi järjestää nyt pariin vuoteen? Veikkaanpa, että aika harva ja tuskin Orkidea on sen vähempää in bilejärjestäjänä kuin ennen tuota lausuntoa. Nyt ei kannata vetää sitä johtopäätöstä, että minulla olisi jotain Orkideaa vastaan vaan päinvastoin. Orkidean bileet ovat persoonallisempia ja parempia mielestäni kuin Kunnarin, vaikkeivät ne spektaakkeleita olekaan. Mutta tämä on vain makukysymys ja ei tee mielestäni Kunnarista mitenkään huonoa bilejärjestäjää. Minulla on muistissa kultaiselta 90-luvulta monenlaista bilejärjestäjää, joista osa on vieläkin järjestämässä bileitä, joissa tapahtuman järjestäjä on yllättäen kadonnut A)rahojen kanssa tai B)ilman rahoja (kukaan ei tullut bileisiin) tapahtumapaikan karhutessa vuokria ja esiintyjät palkkioita. Kunnari ei ole syyllistynyt mihinkään tällaiseen.

Onnela

Sedun karvanoppien ja Koff-lippisten lippulaiva ei ole todellakaan suosikkini Helsingissä (ok, kesällä vodkabattery yhdellä eurolla sai minut tunniksi sisälle 5-7 juoman ajaksi useammin kuin kerran…), sillä siellä on ollut eniten rähinöitä oman kokemukseni mukaan, mitä missään Helsingin paikassa. Sunnuntaisin Onnela on se THE-paikka, missä ihmisiä on eli paikka tulee olemaan aivan täynnä. Suosittelen ennakkolippua, jos haluaa sisälle (se, että minä ostan ennakkolipun, vaikka sen lipun saisi euron halvemmalla ovelta, kertoo aika paljon…). Mutta kyllä, jos et kestä firman pikkujouluja ilman humalatilaa, niin tuskin kestät sitten näitäkään. Itsehän lähden limpparia litkimään ja jos joku Sedubeibe räpyttää silmiään, niin se on vain plussaa.

Reklamaatiot lipun hinnan palautuksesta

Valitettavasti en tunne lakia juuri siltä osin, miten laki suhtautuu tapahtumapaikan siirtämiseen, mutta uskoisin sen olevan sen verran olennainen osa, että lipun hinta tulisi hyvittää kokonaisuudessaan takaisin ja varsinkin käymättä hakemassa sitä Onnelan ovelta. Tämän suhteen Kunnarin kannattaisi miettiä asiaa vielä uudelleen ennen sunnuntaita, jos asiakkaiden joukossa on joku lähellekään minun kaltaiseni (harva lähtee all-in-meiningillä kokeilemaan minua vastaan oikeudessa ja ei kyllä kannatakaan). Varsinkaan Rovaniemeltä en välttämättä lähtisi liikkeelle, jos se Kaapelihalli oli se juttu.

Muuta, naamakerroin, Helsingin K-24 paikat

Ainakin Tukholmassa on yksi paikka, jonne pääsevät vain hyvännäköiset. En ole ehtinyt testaamaan, valitettavasti en muista nimeä.
Joku pohti Helsingin K-24 paikkoja. Helsingissä ei ole paljon K-24 paikkoja Sedun invaasion jäljiltä (Teatteri, Kalle, König ja näistäkin vain kaksi ekaa on isoja). En tiedä Bottan sisäänpääsy ikärajaa ja Circuksen K-24 näytti minusta ohjeelliselta (kävin kerran normaali-iltana).

Hyvät jatkot Kunnarille ja ensi kesänä vaan Ibiza-touria Sedun baareihin, minä ainakin käyn, jos on viikonloppu ja se on Kuopiossa.

Saa nähdä miten jaksaa sunnuntaina, kun lauantaina on tiedossa todella pitkä ja juomapitoinen ilta Kallessa. Tänään Danceteriassa treenataan!*jiihaa*
antti83

Posts: 206

#496 • • antti83
Ensiksi haluaisin sanoa että Colors on tehnyt hienon työn tällaisen tapahtuman järjestämisessä. Asiakkaiden toiveita otettiin huomioon niin line-upissa, soittoajoissa kuin monessa muussakin asiassa. Kuinka moni muu promoottori Suomessa huomioi niin hyvin asiakaskunnan mielipiteitä tapahtumajärjestämisessä kuin Colors? Mielestäni ei kovinkaan moni. Kun ennakkolippuja ei mennytkään tarpeeksi kaupaksi, Colors tuli ihan reilusti vastaan ja laski lipun hintaa ottaen ilmeisesti reippaasti tappiota vain ja ainoastaan miellyttääkseen asiakaskuntaansa. Tämäkään ei riittänyt kiivaimmille valittajille. Mielestäni Colors on toiminut kaikkien sääntöjen mukaan, vikahan ei ollut järjestäjässä vaan asiakkaissa jotka eivät viitsineet ostaa ennakkoja edes minimimäärän verran.

Toisekseen minua ihmetyttää täällä klubbaajien katkerat tekstit Onneloiden sisällöstä ja asiakaskunnasta. Ihmiset jotka eivät välttämättä koskaan ole käyneet yhdessäkään perusbaari-illassa saatikka sataa metriä lähempänä Onnelaa kertoilevat täällä kyseleville epätietoisille ihmisille vähän "faktatietoja" Onneloista ja niiden asiakkaista. Teksteistä käy ilmi kuinka totaalisen pihalla klubbaajat oikeasti ovat perusbaari-illoista. Täällä haukutaan näitä onnelateinejä tietämättömyydestä ja lapsellisten ennakkoluulojen esittämisestä klubbaajia kohtaan varsin avoimesti. Eihän teillä itsellännekään ole esittää mitään faktatietoja Onnela-illoista tai ihmisten käyttäytymisestä niissä, pelkkiä arvauksia ja olettamuksia nollan perusbaari-illan kokemuksella. Tajuatteko että syyllistytte näin itse juuri niihin lapsellisiin olettamuksiin ja tietämättömyyteen, joista näitä onnelateinejä haukutte. Eli siis haukutaan onnelateinejä tästä asiasta ja heti seuraavassa lauseessa tehdään itse sama perässä. Missä logiikka?

Ihmettelen myös tuota ettei 50 euron sisäänpääsyssä ole mitään järkeä sunnuntai-iltana. Ei tarvitse kuin katsoa vuosi taaksepäin edelliseen Colors Festival-tapahtumaan. Tuolloin ennakkolippujen hinta oli juurikin tuo 50 euroa molempina päivinä. Silti porukkaa riitti Kaapelitehtaan täydeltä molempina päivinä. Olen täällä huomannut kuinka ihmiset haukkuvat näitä onnelateinejä (no ei nyt varsinaisesti tässä topicissa, vaan yleisesti eri keskusteluissa viime vuosien aikana) suurien listahittiartistien perässä juoksemisesta silmät sokeina mistään paremmasta mitään tajuamatta. Toisin kuin me paremmat ja ylempiarvoiset klubbaajat jotka EMME näin tee. Kuitenkin te itse juoksette Tiestojen ja Arminien perässä kuola suusta valuen Kaapelitehtaalle 50 euron lippu taskussa. Viime vuonna lauantaipäivänä Kaapelilla soittivat muun muassa John Digweed, Cosmic Gate ja James Zabiela. Oli lauantai-ilta ja ehdottomasti parempi päivä bilettämiseen, tuolloin oli täsmälleen samanlainen tilanne kuin nyt, että maanantai ei ole mikään pyhäpäivä. Silti porukkaa ei ihan tungokseksi asti ollut. Mutta kun seuraavana päivänä olikin Tiesto pääesiintyjänä, niin kyllähän paikalla oli juuri sen 3000 ihmistä. Eli siis haukutaan onnelateinejä alempiarvoisiksi meihin parempiin ja laatutietoisimpiin klubbaajiin verrattuna kun he juoksevat vain listahittinimien perässä ja heti tämän jälkeen juostaan itse kaiken maailman Tiestojen perässä Kaapelille tuhansittain. Tämän vuotisessa Festivaalissa soittavat artistit ovat ainakin omasta mielestäni niin dj- kuin tuottajapuolella aivan huomattavan paljon lahjakkaampia kuin joku Tiesto, mutta silti ketään ei kiinnosta näin hieno kokoelma laadukkaita ja lahjakkaita artisteja. Pitäisi vaan olla ne Tiesto ja Armin, muuten ei kiinnosta ketään. Niin kuin nähtiin taas tämänkin tapahtuman ennakkolipunmyynnissä, kun on vaan joku Rank1 tai Gareth Emery, niin lippuja ei saada millään menemään kaupaksi edes minimin verran. Mutta kun Tiesto, Armin ja PvD löytyvät line-upista, niin johan riittää porukkaa tungokseksi asti. Mitä tällainen käyttäytyminen sitten on jos ei tunnettujen listahittinimien perässä juoksemista?

Myöskin minua ihmetyttää lippujen hinnan takaisin vaatiminen. Kun ilmeisesti ihmisten mielenkiinto ei näitä bileitä tai niissä soittavia artisteja kohtaan ole vähentynyt, ainoastaan paikkaa kohtaan. Eivätkö iso-egoiset klubbaajat siedä itseään alempiarvoisia onnelateinejä samassa ravintolassa? Tämäkö on nyt sitä kuuluisaa suvaisevaisuutta ja toisten ihmisten kunnioittamista jolla nämä klubbaajat aina kovasti ylpeilevät? Onhan tuo paikka varmasti ahdas ja vielä ahtaammaksi tulee kun se pitkä jono kiemurtelee siinä ovella. Olen itse paljon Colorsin bileissä käyneenä huomannut että Colorsin järjestäjät eivät henno jättää niitä satoja ihmisiä siihen pakkaseen hytisemään, vaan alkavat myydä lisää lippuja ovella saadakseen kaikki maksavat asiakkaat sisään. Ja tuossa paikassa se varmasti oikein korostuu, joten varmasti tulee tungosta olemaan. Mutta eikö silti voisi tapahtumaa voisi viettää suvaitsevaisessa hengessä kaikki ihmiset sulassa sovussa toistensa kanssa? Aika outoa että hehkutetaan sitä PLUR-asennetta, mutta sitten kuitenkin suhtaudutaan muihin kuin klubbaajiin halveksuvasti, ylimielisesti ja alentuvasti. Siinäpä meillä joo sitä plur-asennetta :( Kyllähän se olisi reilua palauttaa rahat, mutta jos ei ole esittää yhtään sen painavampaa argumenttia kuin että ei siedä onnelateinejä, niin luuletteko että A. Kunnari saapuu kotiovellenne positiivisella mielellä ja iloinen hymy naamallaan palauttamaan kaikkia rahojanne korkojen kera? Jos itse toimisin tapahtuman järjestäjänä, ei minuakaan paljoa kiinnostaisi ottaa vieläkin lisää tappioita ja palautella rahoja tällaisille tapauksille.

Mutta tehdään hyvä tapahtuma kaikesta huolimatta, ei niitä onnelateinejä tarvitse huomioida jos ne nyt niin kauheita tapauksia ovat. Ylihuomenna sitten paikalle :)
sapeli

Posts: 11,768

#497 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

antti-r, 4.12.2009 20:16:
Myöskin minua ihmetyttää lippujen hinnan takaisin vaatiminen. Kun ilmeisesti ihmisten mielenkiinto ei näitä bileitä tai niissä soittavia artisteja kohtaan ole vähentynyt, ainoastaan paikkaa kohtaan. Eivätkö iso-egoiset klubbaajat siedä itseään alempiarvoisia onnelateinejä samassa ravintolassa?



Pahinta ei ole ehkä se, että tämä on Onnelassa, vaan se, että tämä ei ole Kaapelitehtaalla. Siinä paikassa on muistoja ja fiilistä mitä ei mikään muu voi korvata.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jokke L

Posts: 1,203

#498 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

sapeli, 4.12.2009 20:26:
Pahinta ei ole ehkä se, että tämä on Onnelassa, vaan se, että tämä ei ole Kaapelitehtaalla. Siinä paikassa on muistoja ja fiilistä mitä ei mikään muu voi korvata.


Enemmän kuin totta. Kaapelissa vaan on sitä jotain...

mut jännä juttu et suomesta ei löydy mitään muuta vastaavaa (halvempaa) paikkaa missä vastaavia tapahtumia voisi järjestää. esim. joku urheiluhalli.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Takyon

Posts: 2,945

#499 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to 5.12 & 6.12 Colors Festival 2009:

antti-r, 4.12.2009 20:16:
Kuinka moni muu promoottori Suomessa huomioi niin hyvin asiakaskunnan mielipiteitä tapahtumajärjestämisessä kuin Colors? Mielestäni ei kovinkaan moni.



Väittäisin et aika moni, ainakin mitä tiedottamiseen tulee. Mut eihän se tietenkään voi mitenkään vaikuttaa asiakkaaseen joka on ostamassa sikaa säkissä, eihän?


Ihmiset jotka eivät välttämättä koskaan ole käyneet yhdessäkään perusbaari-illassa saatikka sataa metriä lähempänä Onnelaa kertoilevat täällä kyseleville epätietoisille ihmisille vähän "faktatietoja" Onneloista ja niiden asiakkaista.



Wat? Sä et voi olla tosissas :D Kyllä mäkin mielelläni sanon etten mä juurikaan käy missään perusjuottoloissa ja -ravintoloissa, mut kyllä niissä silti on tullu elämäni aikana melkosen monta sataa iltaa vietettyä. Mä en usko että bilettämiseen omistautuneen foorumiporukan sisältä löytyy yhtään ainoata henkilöä joka ei olis käyny edes kerran jossain vastaavassa paikassa. Ja ihan suoraan sanottuna, Colors ja vaikkapa Hallmark mä miellän just sellasiksi bileiksi joissa tuota samaa onnelaporukkaa käy "reivaamassa" joten tuskin kukaan näihinkään aikovista on siltä ilmiöltä voinut välttyä.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.