Rahaa jotta voisin elää mukavasti. Kyllä niitä kavereita muutenkin saa kuin ostamalla. Enkä todellakaan eläisi mitenkään leveästi vaan käyttäisin rahaa silloin kuin tarvitsisin jotain enkä ostaisi kaikkea mitä vastaan tulee. Enkä myöskään tyrkyttäisi rahaa kaikille. Sitä saisi tulla pyytämään jos todella sitä tarvitsee.
jos se pullon henki osuis kohdalle (heh) niin toivomukseni olisi kyky omaksua kaikkia kuulemiani kieliä. mikä voima olisikaan osata puhua n. 20-30 eri kieltä - joka puolella maapalloa pärjäisi.
Mä varmaan toivoisin kauheesti rahaa, et saisin omat rahalliset ongelmani hoidettuu, ja samalla voisin
avittaa paria mulle tärkeetä ihmistä niiden rahajutuis.. Mut jos en toivois rahaa ni toivoisin ehkä jotain
maailman ihaninta rakkautta, ku oon niin romanttinen ja kaikkee.
Tai emmätiiä.
Mä toivoisin jotain ihan älyttömän tyhmää, niin että kaikki maailmanpelastajat ja muut vastaavat alkaisivat kitisemään, että olisit nyt pelastanu maailman. Sitten ostaisin sipsejä ja ehkä jopa dippi kastiketta ja nauttisin tilanteesta kun kaikki maailmanpelastajat veisaisi yhteen äänen samaa virttä maailman pelastamisesta ja söisin sipsejä ja salaa nauraisin maailmanpelastajille etten provosoisi niitä mihinkään julmuuksiin allekirjoittanutta kohtaan. Se olisi varmaan ratki riemukasta. Saattaisin ottaa jopa kaverit mukaan hauskan pitoon.
miten niin jos saisin yhden toivomuksen?
mulla niitä on jo läjäpäin sukanvarressa, toteutusta vailla.
mutta jos siis joku tai jokin jostain kumman syystä haluaisi toteuttaa jonkun toiveistani, olisi se varmaan tämänmoinen:
"toivoisin että osaisin elää elämäni niin, että matkani lopussa voisin katsella taaksepäin ja todeta tyytyväisenä et sissus, tästä selvittiin suhteellisen kunnialla"
Fucking Nobody:
Toivoisin tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa. Ja voimaa muuttaa, mitkä voin. Ja viisautta erottaa nuo kaksi toisistaan.
Versio 1.9b:
Toivoisin tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, voimaa muuttaa ne asiat, mitkä voin, ja viisautta piilottaa niiden ruumiit, jotka seisoivat tielläni.