Jos saisit yhden toivomuksen...

213 posts, 11 pages, 28,860 views

ella_

Posts: 1,329

#81 • • ella_

hallucinogen:
Raha tekee sen ,että ei tarvitse kuluttaa aikaansa varojen hankintaan ja ei tarvitse miettiä omaan talouteen liittyviä asioita.
Vois vain keskittyä niihin asioihin mitä rakastaa eniten *hymy*



mutta toisaalta tosta puuttuu saavuttamisen tunne, esim että on tehnyt paljon töitä josta saanut palkan jonka sitten voi tyytyväisenä käyttää muuhun.. eli itse en kyllä vain rahaa toivoisi *ding*

--
Elementary, my dear.

_2

Posts: 325

#82 • • _2
Jos saisin yhden toivomuksen niin toivoisin:
- Että osaisin kaikki mahdolliset kielet mitä löytyy, täydellisesti.
ella_

Posts: 1,329

#83 • • ella_

Lansetti:
Jos saisin yhden toivomuksen niin toivoisin:
- Että osaisin kaikki mahdolliset kielet mitä löytyy, täydellisesti.



toi olis kyl *sydän*

--
Elementary, my dear.

hallucinogen

Posts: 8,190

#84 • • hallucinogen Edain

ella_:
mutta toisaalta tosta puuttuu saavuttamisen tunne, esim että on tehnyt paljon töitä josta saanut palkan jonka sitten voi tyytyväisenä käyttää muuhun.. eli itse en kyllä vain rahaa toivoisi *ding*



Itse en ole kokenut mitään saavuttamisen tunnetta palkan saadessani. Voihan sitä perustaa jonkun pienen firman, vaikka jonkun pubin jos haluaa saavuttaa jotain ja tekee siellä hommia kun siltä tuntuu *iloinen*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#85 • • hallucinogen Edain
Yksi mikä olis kiva niin haluisin tietää totuuden ”kaikista” asioista *iloinen* Ois tosi kiva tietää onko jumalaa olemassa, onko muualla kuin maapallolla elämää, kuka murhasi kennedyn *iloinen*

--
pikku-*possu*

ella_

Posts: 1,329

#86 • • ella_

hallucinogen:


Itse en ole kokenut mitään saavuttamisen tunnetta palkan saadessani. Voihan sitä perustaa jonkun pienen firman, vaikka jonkun pubin jos haluaa saavuttaa jotain ja tekee siellä hommia kun siltä tuntuu *iloinen*



niin tarkoitinkin ehkä sitä syön palkitsevuutta, mistä palkka on sitten vain yksi osa

--
Elementary, my dear.

Claquesous

Posts: 3,206

#87 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Salettiin sanottu jo mut...

Toivoisin miljardi toivomusta

--
32. of December

Tetsu

Posts: 688

#88 • • Tetsu Naksutohtori
Kaksi lentolippua Havajille! *iloinen*
Avatar
#89 • • emppu Guest
Aiheuttaisin (toivoisin) JOTAIN SAATANNALLISTA KIPUA kaverilleni joka tekee lopputyötä kanssani. KUSIPÄÄ EI TULLUT HAASTATTELUUN TÄNÄÄ...VOISIN VITTU PIESTÄ SEN IDIOOTIN TÄL HETKEL.*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa* Melkein kaiken sulatan mut tälläst en. VITUN HUORA*hmph*
Avatar
#90 • • greenie Guest
Että mä en sais tota toivomusta.

Sitä kuitenkin jäis odottamaan toista toivomusta jne. Vastaavat lottovoitto -ideologiat vaan ajaa kauemmas ”todellisuudesta”. Prinssiä ei tule, eikä sitä lottovoittoakaan kovin suurella todennäköisyydellä saada ;)
2000

Posts: 420

#91 • • 2000 Opetuslapsi
Minä toivoisin... Itselleni yhden vapaapäivän!!

Rahaa olisi tietysti kiva olla enemmänkin, maailmanrauha olisi kiva, aidsin katoaminen maailmasta olisi kiva, uhanalaisten eläinlajien pelastuminen olisi kiva, päivä ilman kärsimyksiä olisi kiva, nälänhätä olisi kiva lopettaa, maailman katulapsia olisi kiva auttaa, tasa-arvoinen elämä kaikille olisi kiva mutta....

... jos se vapaapäivä voisi olla vielä tiistai!!! *ding*

--
2 nasty 4 U

Lenita

Posts: 1,423

#92 • • Lenita
Että normiradiosta tulis jotain hyvää musiikkia päivällä!

Ja sit tietty pitäis olla sellanen duunikaveri samas huonees joka haluais kuunnella muutakin ku sävelradioo*poks*

Mutta kaikkee ei voi saada*uuh*

--
^_____________^

Avatar
#93 • • Enkeli Guest
taas nähdään että ihmisen pää on rajallinen *eiei*
mikään noista ei ole mun kohdalla paras mahdollinen toivomus...
mulle kaikki nyt heti *pahis**pahis**pahis*
Lenita

Posts: 1,423

#94 • • Lenita

tarzan:
Että normiradiosta tulis jotain hyvää musiikkia päivällä!

Ja sit tietty pitäis olla sellanen duunikaveri samas huonees joka haluais kuunnella muutakin ku sävelradioo*poks*

Mutta kaikkee ei voi saada*uuh*



Hitto tää toimii oikeesti! Heti tuli joku kixubiisi, kun laitoin tän viestin tänne*täh**justjoo*

--
^_____________^

Occu

Posts: 2,528

#95 • • Occu

2000:
Minä toivoisin... Itselleni yhden vapaapäivän!!

Rahaa olisi tietysti kiva olla enemmänkin, maailmanrauha olisi kiva, aidsin katoaminen maailmasta olisi kiva, uhanalaisten eläinlajien pelastuminen olisi kiva, päivä ilman kärsimyksiä olisi kiva, nälänhätä olisi kiva lopettaa, maailman katulapsia olisi kiva auttaa, tasa-arvoinen elämä kaikille olisi kiva mutta....

... jos se vapaapäivä voisi olla vielä tiistai!!! *ding*



Tämä on oikeasti hyvä toivomus...*iihhih*

Ei taida olla kuin yksi itselleen henk. koht. tarkoitettu toive... tai kaksi*hymy*

--
..::MOI::..

rZi

Posts: 587

#96 • • rZi 42
hmm...

että viikossa ois kaheksan päivää, mieluiten toinen lauantai vaikka heti sen ekan jälkeen tai sitten ennen perjantaita. Viikonloput on liian lyhyitä, varsinkin jos on jotain velvollisuuksia.

.............

tai sit että synttärit ois kerran kahessa vuodessa ja ikääntyminen näin tippuisi puoleen. Ehtis opiskella as much as possible ja vieläpä tutkii maailmaa ennen ku on kolkyt.

............

varmaan kuitenki toivoisin Batmanin pirssii, kaikilla herkuilla*iloinen*
ämsee

Posts: 722

#97 • • ämsee
Et loma-anomus menis duunis läpi. Ei jaksais millään tulla milleniumin jälkeen maanantaina töihin..

--
hyvä yritys

KaveriTavara

Posts: 440

#98 • • KaveriTavara pyryharakka
”mitä muuttaisin jos voisin? toivoisin, enemmän päiviä valoiseen maailman, josta nään vain unta...”

--
hyvässä lihassa ei harmita

Progress

Posts: 955

#99 • • Progress
toivoisin maailmanrauhaa... *sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

kuu

Posts: 1,174

#100 • • kuu tyttttö
Toivoisin, että saisin omat raha-asiani hyvään kuntoon. Velat maksettua ja kaikki laskutkin siedättäviin summiin. *poks* Kiitos.

--
köh köh