16 posts, 1 page, 3,350 views
opmdevil, 19.1.2009 15:15:
Minkä vuoksi ladata biisejä netistä kun niitä voi tilata Streetbeetistä parin päivän varoajalla? En oikein ymmärrä...HALOO!!!
Lysyy,
Jos toivotte lisää niin pistäkää vaan viestiä tänne... :)
Lysyy, 19.1.2009 17:44:
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän.
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän. pahoittelen jos luokkasin tunteitanne :)
Loopy, 19.1.2009 17:46:
---
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän.
---
Tää on just ongelma tänä päivänä, käyttäjät eivät edes ymmärrä tekevänsä rikoksen näin tehdessään.
Oivoi.
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän. pahoittelen jos luokkasin tunteitanne :)
Damien, 19.1.2009 17:59:
---
Haluatko tällä lausumalla kenties viestittää, että sinä itse ymmärrät millä kaikilla tavoilla itse rikot lakia julkaisemalla miksauksiasi?
Loopy,
En.
DJ-miksaukset näen enemmänkin markkinointikeinona kuin warettamisena.
Orion on naputellut tästä blogiinsa hyviä lyhyitä mietteitä. Allekirjoitan myös itse ko. väitteet.
http://orion.reaktio.net/?s=short+notes
Damien, 19.1.2009 18:48:
---
Onko sulla kenties omia ajatuksia aiheesta?
Loopy,
Voin kertoa niistä tarkemmin vaikka kaljatuopposen ääressä jos joskus sellainen tilaisuus tulee.