Sitä parempaa musiikkia.

16 posts, 1 page, 3,319 views

Avatar
#1 • • Edited Lysyy Guest
a
Kolera

Posts: 4,256

#2 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
UG?! =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Saarre

Posts: 1,151

#3 • • Saarre
Kuinkahan nopsaan luulet että tollanen piraattisivun mainostaminen täällä tuomitaan?
..aasi

--
*tähti* Full hearts cant lose

dj upi

Posts: 1,835

#4 • • dj upi
Missäköhän kohtaa tuol on se UG-osio :D
Avatar
#5 • • opmdevil Guest
Minkä vuoksi ladata biisejä netistä kun niitä voi tilata Streetbeetistä parin päivän varoajalla? En oikein ymmärrä...HALOO!!!
Ober

Posts: 587

#6 • • Ober Dog shit taco

opmdevil, 19.1.2009 15:15:
Minkä vuoksi ladata biisejä netistä kun niitä voi tilata Streetbeetistä parin päivän varoajalla? En oikein ymmärrä...HALOO!!!


sen takia että se on ilmasta eikä tartte nähä vaivaa? ymmärrän.
mitenkään siihen kommentoimatta onko se väärin vai ei
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]
. . . samalla se on ihan kaksinaismoralistista tukea miksejä imuttamalla niitä, kun ne ei eroa warettamisesta millään tasolla . . .

Se mistä tätä topic:a voisi kritisoida on väärä alue, Biisit & Remixit halutaan nähdä omille tuotoksille omistettuna alueena. Vaikka miksit ovat epäsuorasti waretusta siinä missä muukin, niin tämän tyyppinen promootio ei ole suoranaisesti ollut koskaan osa dj-kulttuuria.
Damien

Posts: 2,882

#8 • • Edited Damien [tr3ox]

Lysyy,
Jos toivotte lisää niin pistäkää vaan viestiä tänne... :)



Lisäksi vielä toivoisin, että ymmärtäisit minkä tähden piratebayn-kaltaiset sivustot toimivat ja ämpeekolme sivustot, mistä voit suoraan imeä mitä haluat ammutaan alas tekijänoikeusmafian toimesta - isojen sakkojen seuratessä perästä.

Torrent teknologia kiertää lakia erittäin tehokkaasti ja suojaa alkuperäisen postaajan identiteettiä.

Toi sun sivusto selkeesti omaa leikkimielistä kilpailua ja kannustaa jakamaan tavaraa, meinaan vaan että varo se on kohteena paljon houkuttelevampi kuin torrentti-sivusto - just ton suoran hostaamisen takia. RiAA haastaa kohteen oikeuteen - oikeus toteaa näytön hostaamisesta - saavat sun ip:n sieltä sen jälkeen ja PAM!

Vielä ei eletä vapaan kulttuurin aikaa, se on vasta tulossa. Suosittelen siirtymistä piratebayn suojiin, mikäli diggaat jakaa.
Saa sielläkin palautetta. . .

ps. eläkä turhaan pelästy, kaikkee shittii tapahtuu tai ei tapahdu, kunhan vaan tiedostat millä mailla liikuskelet.
villelope

Posts: 2,846

#9 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Lysyy, 19.1.2009 17:44:
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän.


Tää on just ongelma tänä päivänä, käyttäjät eivät edes ymmärrä tekevänsä rikoksen näin tehdessään.

Oivoi.
domi

Posts: 7,069

#10 • • domi Työn sankari.

Lysyy, 19.1.2009 17:44:
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän. pahoittelen jos luokkasin tunteitanne :)


No kai tajuat edes ottaa pois ton linkin ja musat jaosta.
Damien

Posts: 2,882

#11 • • Edited Damien [tr3ox]

Loopy, 19.1.2009 17:46:
---
Lysyy, 19.1.2009 17:44:
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän.

---

Tää on just ongelma tänä päivänä, käyttäjät eivät edes ymmärrä tekevänsä rikoksen näin tehdessään.

Oivoi.



Haluatko tällä lausumalla kenties viestittää, että sinä itse ymmärrät millä kaikilla tavoilla itse rikot lakia julkaisemalla miksauksiasi?

edit:
ps. Se oli ennen muna-KarpelaSaarelaMissihuoraalakejatehdessään ja Liedes-teostomafiaIsorahatunkee nyrkkiä hanuriis -lobbausta pelkkä rike.

Modern Times -Dylan

I'm a modern man -G. Carlin

4Fuck sake -Damien
Damien

Posts: 2,882

#12 • • Damien [tr3ox]

Lysyy, 19.1.2009 17:44:
JOO ei välttämättä oo ug:tä mutta lähinnä tässä oli semmoinen juju että ajattelin jakaa musiikkia koska itse siitä niin paljon pidän. pahoittelen jos luokkasin tunteitanne :)



Kyseessä ei ole mikään UG-ilmiö, klubbari on niin pop kuin vaan voi olla. Mutta väärä alue ja forumi, jos teet noista biiseistä yhtenäisen miksauksen ja jaat sen täällä, voi vastaanottokin olla erilainen.
villelope

Posts: 2,846

#13 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Damien, 19.1.2009 17:59:
---
Haluatko tällä lausumalla kenties viestittää, että sinä itse ymmärrät millä kaikilla tavoilla itse rikot lakia julkaisemalla miksauksiasi?


En.

DJ-miksaukset näen enemmänkin markkinointikeinona kuin warettamisena.

Orion on naputellut tästä blogiinsa hyviä lyhyitä mietteitä. Allekirjoitan myös itse ko. väitteet.
http://orion.reaktio.net/?s=short+notes
Damien

Posts: 2,882

#14 • • Damien [tr3ox]

Loopy,

En.

DJ-miksaukset näen enemmänkin markkinointikeinona kuin warettamisena.

Orion on naputellut tästä blogiinsa hyviä lyhyitä mietteitä. Allekirjoitan myös itse ko. väitteet.
http://orion.reaktio.net/?s=short+notes



OBS - kumpi oli ennen muna, kana vai päätön lausuma?

Mainosarvoa ei voi käyttää perusteena, koska samainen - (kenties jopa parempi?) - mainosarvo saavutetaan myös kulttuurin vapaalla levittämisellä.

En ole lukemassa tässä Orionin blogia. Onko sulla kenties omia ajatuksia aiheesta?
villelope

Posts: 2,846

#15 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Damien, 19.1.2009 18:48:
---
Onko sulla kenties omia ajatuksia aiheesta?


On.

Voin kertoa niistä tarkemmin vaikka kaljatuopposen ääressä jos joskus sellainen tilaisuus tulee.
Damien

Posts: 2,882

#16 • • Edited Damien [tr3ox]

Loopy,
Voin kertoa niistä tarkemmin vaikka kaljatuopposen ääressä jos joskus sellainen tilaisuus tulee.



No sitä tilaisuutta kun tuskin tulee eteen (mä en tykkää laillisista päihteistäkään;) - niin tässä näitä minun omia ajatuksiani.

Bändimme osalta - meistä tässä maailmassa kaikki haluamansa tulisi saada pelkästään pyytämällä.

Minusta - tässä kun on taas kyse rahasta - kaikki kapitaaliset järjestelmät aiheuttavat osaltaan (niinkuin hyvä ystäväni lihamestari sen sanoi:) eriveroisuutta ihmisten välillä, vaikka me kaikki olemme samanarvoisia on meillä silti eri verotusarvo. Tämä luo ihmisten välille henkistä orjuutta, kun koemme että meidän on pakko toimia tietyllä tavalla menestyäksemme, vaikka tämä järjestelmä on periytynyt ajoilta jolloin oikeasti oli kuninkaita, herroja, renkejä ja orjia. Väitän että kykenemme luomaan paremman järjestelmän, mikä ei perustu tuloon ja sen arvoon, vaan auttamisen haluun ja rakkauteen.

Jokaisen tulisi saada tilaisuus luoda ja elää ilman pelkoa tässä maailmassa. Tuli se pelko sitten selviytymisen halusta kulttuuria luomalla tai selviytymisestä kulttuuria levittämällä.

Kaikki me kuitenkin haluamme samoja asioita, haluamme rakastaa ja tulla rakastetuksi, haluamme hyväksyntää ja janoamme ymmärrystä. Haluaisimme niin paljon antaa kaikkemme yhteisen hyvän eteen, mutta annamme pelkomme muutoksesta vaikuttaa liikaa päätöksiimme ja pitäydymme mielummin omalla "comfort zonellamme".

edit:
Parit typ0t