Madonna Suomeen 6.8.2009

240 posts, 12 pages, 70,140 views

TrailerTrash

#222 • • TrailerTrash
Vaihtoehtoiset Madonna-jatkot jos ei kiinnosta Oakenfold ja Hard Candy-jatkot(Hard Candy EI muuten ole edes kiertueen nimi,hyvä Live Nation ja Warner...)niin DTM tarjoaa vaihtoehdon:

DTM MADONNA PARTY !!!
Missä ?

Tapahtumapaikka : DTM nightclub

Milloin ?

torstaina 06.08.2009, showtime klo 22:00

Tapahtuman lisätiedot:

MADONNA !!

Juuri kun ollaan toivuttu mielettömästä keikasta, dtm jatkaa mihin Madde lopetti..

Koko illan pelkkää Maddea.. Maddea ja Maddea.. Ehkä pari muutakin biisiä, mutta tämän diivan nimeen vannotaan koko yö !!

Pukeudu Madonnaksi, parhaat asut palkitaan kosteasti !!

Tervetuloa!

Pääsymaksu:

2.50 €

http://www.dtm.fi/tapahtumat.php?c=1249585200&f=1259
Amma

#223 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
YLE Teema 3.8.2009 (ens maanantaina) klo 21.30-22.30
Madonna Buenos Airesissa Sticky & Sweet Tour -kiertueella viime joulukuussa.

--
*etsiskel*

speukka

#224 • • speukka
Pitää se sit tännekin tulla. Sen verran halvalla tuli saatua lippu :) Tallinnan tracklistissä näytti olevan sitä hyvää vanhempaa matskua, monta suosikkiraitaa. Noi uudet Timbalandin tuottamat sätökset olis voinu jäädä kyllä levyttämättäkin.
Sallakat

#225 • • Sallakat jungle, baby !
nyt tänään vasta alkanut harmittamaan ettei tänne tullut hankittua lippua. ALunperin olin varsin tyytyväinen kun näin rouvan viime kesänä Ranskassa ja ajattelin ettei tarvitse toista kertaa. Mutta nyt on vähän harmittanut kun keikka on kuitenkin ihan viihdyttävä. Täytyy sitten uutisista yms katsella miten meni.
-Kerttu-

#226 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Madonna Suomeen 6.8.2009:

Sallakat, 5.8.2009 09:26:
nyt tänään vasta alkanut harmittamaan ettei tänne tullut hankittua lippua. ALunperin olin varsin tyytyväinen kun näin rouvan viime kesänä Ranskassa ja ajattelin ettei tarvitse toista kertaa. Mutta nyt on vähän harmittanut kun keikka on kuitenkin ihan viihdyttävä. Täytyy sitten uutisista yms katsella miten meni.

Löytyyhän noita lippuja vielä keikalle ja vielä melko paljon halvemmalla, kuin alkuperäiset liput!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

#227 • • Sallakat jungle, baby !

Super-Kerttu, 5.8.2009 09:33:
---
Sallakat, 5.8.2009 09:26:

---

Löytyyhän noita lippuja vielä keikalle ja vielä melko paljon halvemmalla, kuin alkuperäiset liput!

joo kyllähän niitä löytyy mutt aikataulut meneekin sitten ihan persiilleen ja kavereita tai kundikaveria en ole sitten edes aloittanut suostuttelemaan ;)
speukka

#229 • • speukka
Olipa kyllä mahtava keikka. Miinusta oli jatkuva jonotus joka paikkaan, joka tosin ei tullut yllätyksenä. Ja yleisö. Välillä tuntui, että olin ainut joka siellä hyppi :) Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.
wiwi

#231 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

speukka, 7.8.2009 09:31:
Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.

Jos ne ei halunnu sitä takas? En mä ainakaan huutais huonoa artistia edes kohteliaisuudesta takaisin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

epicuros

#232 • • epicuros
Oliks tonne (ilmeisesti C-alue?) rakennettu minkäänlaista koroketta?

Vaikuttais ton kuvan perusteella, ettei sieltä kovin hyvin näkynyt lavalle. Olis mielestäni ollut hiukan yleisö-ystävällistä rakentaa edes jonkinlainen tasokoroke, jos tollasia hintojakin kehtaa pyytää eikä resurssit riittäneet kahteen stadion-keikkaan :D

btw. mitkä biisit M soitti?

--
Valid criticism does you a favor.

Sallakat

#233 • • Sallakat jungle, baby !

epicuros, 7.8.2009 12:37:
Oliks tonne (ilmeisesti C-alue?) rakennettu minkäänlaista koroketta?

Vaikuttais ton kuvan perusteella, ettei sieltä kovin hyvin näkynyt lavalle. Olis mielestäni ollut hiukan yleisö-ystävällistä rakentaa edes jonkinlainen tasokoroke, jos tollasia hintojakin kehtaa pyytää eikä resurssit riittäneet kahteen stadion-keikkaan :D

btw. mitkä biisit M soitti?

en usko että mitään korokkeita on Suomeen rakennettu kun sitä ei ollut luonnostaan (niinkuin esim stadikkatyylisissä paikoissa olisi). Mutta eihän nyt kuitenkaan voida täysin varmana odottaa näkevänsä artistia 85k ihmisen tapahtumassa jos sulla on ns. 'huonot liput'. Tuolla keikalla on kuitenkin erittäin hyvät screenit mistä näkee ja yleinen fiilishän nyt tarttuu muutenkin jo paikan päällä, mikä erottaa keikan kotona telkasta katselusta.
UzU

#234 • • UzU [33100]

Olipa kyllä mahtava keikka. Miinusta oli jatkuva jonotus joka paikkaan, joka tosin ei tullut yllätyksenä. Ja yleisö. Välillä tuntui, että olin ainut joka siellä hyppi :) Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.

Mikä jonotus? Mä en käytännössä jonottanut minnekkään muualle kuin sisään alueelle sen verran mitä portit aukes myöhässä. B-alueelle ja sieltä poiskin pääsi suht sujuvasti. Ei nyt mitään hirveää ravia mutta massa liikkui koko ajan.

Mun mielestä ennakkoon odotetut ruuhkat loisti poissa olollaan lähes täysin. Siitä kun keikka loppui meni meillä n. 30min olla LOVEssa kävellen. Matkalla pysähdyttiin narikkateltalle (johon ei ollut jonoa ollenkaan) ja vessaan.

Oli muuten ehkä härskeimmät videoscreenit mitä olen nähnyt. Muutenkin lavalla tapahtui koko ajan niin paljon että sai jatkuvasti ihmetellä "mistä toikin nyt tuli". Lavalla nähtiin kuitenkin dj-koroketta, autoa, nyrkkeilykehää, flyygeliä yms.

Kaikki sovitukset ei ihan uponneet ja sekunttiaikataulutetusta setistä jäi vähän kliininen maku mutta olihan toi kokonaisuudessaan ihan pirun hieno show! :)
irrrma

#236 • • irrrma huumori narikassa
*sydän* Oli ihan parhautta!!!! *sydän*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

ezzy

#237 • • ezzy Droid-pappa

UzU, 7.8.2009 19:34:
---

---

Mikä jonotus?

Kaveri jonotti bissee 1½h. kuulemma eka kerta, että vissii oli jano :D
Tiinuliinu81

#238 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Liian hyvä*plur*.. Mä oon rakastunut!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Roope Ankka

#239 • • Edited Roope Ankka
Oli kyllä loistava keikka ja koko päivän ja illan ja aamuun asti oli ihan tajuttoman hyvä säkä joka tilanteessa. Mm. ranneke C-lipulla B-katsomoon. Ainoa kämmi illassa oli se, että ehdotukseni "käydään hodareille ennen kuin Madonna tulee" ja Madonna aloitti sitten 15 minuuttia ennakkoon. Meni 15 minuuttia, että sai tungettua lännenpuoleiselta käytävältä sisään, kun porukka jämähti heti B-katsomoon päästyään jonon eteen kuvaamaan kameralla keikkaa, vaikka keskellä ja toisella puolella oli tyhjää tilaa vaikka kuinka... *grr*
No se on sitä samaa posséa, joka kysyy pitääkö maksaa kahdesta narikasta, jos laittaa 2 takkia samaan naulaan.

Eli oli kyllä rahansa arvoinen, vaikka alussa näytti vahvasti siltä, että olisi todellakin pitänyt ottaa riski ja jäädä odottamaan halpoja lippuja Huuto.net:iin.

Jonoja ei kyllä ainakaan ollut vessaan eikä juomatiskille, jos vain viitsi kiertää alueen läpi ja etsiä sen paikan, mihin kannattaa suunnata (esimerkkinä juomatiski, jossa jonoa oli 30 ihmistä ja 25 metriä kävelemällä ei ollenkaan jonoa (2 takin narikkapossé...).
TrailerTrash

#240 • • TrailerTrash
Suomalaisyleisö todellakin näytti mihin pystyy,tässä Madonnan managerin kuvaama MAHTAVA video: