http://www.yousendit.com/download/Y1RwM25DOC9samRMWEE9PQ
240 posts, 12 pages, 70,123 views
Replying to Madonna Suomeen 6.8.2009:
Sallakat, 5.8.2009 09:26:
nyt tänään vasta alkanut harmittamaan ettei tänne tullut hankittua lippua. ALunperin olin varsin tyytyväinen kun näin rouvan viime kesänä Ranskassa ja ajattelin ettei tarvitse toista kertaa. Mutta nyt on vähän harmittanut kun keikka on kuitenkin ihan viihdyttävä. Täytyy sitten uutisista yms katsella miten meni.
Super-Kerttu, 5.8.2009 09:33:
---
Sallakat, 5.8.2009 09:26:
nyt tänään vasta alkanut harmittamaan ettei tänne tullut hankittua lippua. ALunperin olin varsin tyytyväinen kun näin rouvan viime kesänä Ranskassa ja ajattelin ettei tarvitse toista kertaa. Mutta nyt on vähän harmittanut kun keikka on kuitenkin ihan viihdyttävä. Täytyy sitten uutisista yms katsella miten meni.
---
Löytyyhän noita lippuja vielä keikalle ja vielä melko paljon halvemmalla, kuin alkuperäiset liput!
speukka, 7.8.2009 09:31:
Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.
epicuros, 7.8.2009 12:37:
Oliks tonne (ilmeisesti C-alue?) rakennettu minkäänlaista koroketta?
Vaikuttais ton kuvan perusteella, ettei sieltä kovin hyvin näkynyt lavalle. Olis mielestäni ollut hiukan yleisö-ystävällistä rakentaa edes jonkinlainen tasokoroke, jos tollasia hintojakin kehtaa pyytää eikä resurssit riittäneet kahteen stadion-keikkaan :D
btw. mitkä biisit M soitti?
Olipa kyllä mahtava keikka. Miinusta oli jatkuva jonotus joka paikkaan, joka tosin ei tullut yllätyksenä. Ja yleisö. Välillä tuntui, että olin ainut joka siellä hyppi :) Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.
UzU, 7.8.2009 19:34:
---
Olipa kyllä mahtava keikka. Miinusta oli jatkuva jonotus joka paikkaan, joka tosin ei tullut yllätyksenä. Ja yleisö. Välillä tuntui, että olin ainut joka siellä hyppi :) Lopussa iski melkein myötähäpeä, kun jengi lähti talsimaan kun päättömät kanat setin loppuessa, eikä huudattaneet edes kohteliaisuudesta artistia takas. hyvä suomi.
---
Mikä jonotus?