Madonna Suomeen 6.8.2009

240 posts, 12 pages, 70,539 views

Yallu

#161 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

speukka, 10.2.2009 10:28:
---
Yallu, 10.2.2009 00:49:
Nyt ainakin tiedetään mihin kaikki liput joutuivat.. http://huuto.net/fi/cats/liputkons.php3

---

Montahan noistakin myyjistä myy lippua, jonka itse aikoo ostaa voittamillaan rahoilla huutamalla vierestä halvemman.

Niinpä.. Mitkä mahtaa olla Lippupisteen intressit oikeustoimiin sopimusrikkomuksista.. Käyttäjäsopimuksessa kun lukee selvällä suomenkielellä, että lippujen jälleenmyynti on kielletty? Huuto.netillä kun on myyjien tiedot rekisterissä..
Peppermint

#164 • • Peppermint
Jessus miten typerä lehtijuttu. Ei kai kentältä sinne lavalle näekään, sama tilanne on kaikissa isoissa konserteissa ja festareilla. Mutta toivotaan, että screenit on isot, niiltä näkee yleensä hyvin ja vieläpä ohjattuna.

--
Oldschool, baby

Sallakat

#165 • • Sallakat jungle, baby !

Individual, 11.2.2009 09:49:
---
speukka, 11.2.2009 09:43:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200902119065566_vi.shtml

---

Doh, koko festarialueen perukoilta näkee huonosti lavalle, tämäpä yllätys. Silti koko juttu on otsikoitu, että "keikalla nollanäkyvyys". *justjoo*

joo voi harmin paikka kun maksaa keikalle sisään eikä NÄE yhtään mitään *justjoo* tämäpä ainutkertaista ja huonosti suunniteltua..

Madonnan kyseisellä keikalla on talon kokoiset screenit lavan molemmin puolin sekä iso screenihässäkkäjuttunen keskellä lavaa. Ellei näköKYKY ole olematon niin ei kyllä varmasti jää mikään kohta keikasta paitsi jos screenejä katselee.
tomii

#166 • • tomii kallion herttua
aika lollero, kun joku jannu myy huuto.netissä b-katsomoon lippuja 1900e/kpl :DDDD

--
reivaan kunnes kuolen

m1kk3

#167 • • m1kk3 no-life

tomii, 11.2.2009 11:11:
aika lollero, kun joku jannu myy huuto.netissä b-katsomoon lippuja 1900e/kpl :DDDD

:'D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Epailija

#168 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tomii, 11.2.2009 11:11:

Linkki? En ainakaan itse bongannut moisia hintoja. Sen sijaan huomasin, että joidenkin lippujen kohdalla ihmiset nokittelevat omia tarjouksiaan. Yksikin oli korottanut lipun hintaa yhteensä sadoilla euroilla ilman, että kukaan olisi väliin heittänyt parempaa tarjousta. Vaikuttaisi siis siltä, että joillakin on kaksi käyttäjätunnusta käytössään ja pelaavat sitten toisella itselleen parempaa hintaa lipuista.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Verano

#169 • • Verano Merituuli

Lyylikki, 10.2.2009 09:57:
Mä en sano, että Madonna olis ollu mulle henkilökohtaisesti mikään sen suurempi idoli tai muukaan. Kyllä mä olen sen musiikista aina jollain tapaa tykännyt ja toiset biisit on osuneet enemmän kuin toiset (*nuotti* La isla Bonitaaaaaaa *nuotti*. On se kuitenkin vaan semmonen hätsäntätsä, että ei toista yhtä suurta löydy tältä pallolta. Sen ura todellakin hakee vertaistaan ja itsekin haluaisin 50-vuotiaana olla samanlaisessa kunnossa kun Madonna (enpä ole sitä nyt, enkä siis ehkä tule olemaan myöskään 50-vuotiaana).

Tuleva konsertti tulee olemaan myös jotain todella erikoista, jollaista toista tuskin Helsingissä ihan heti nähdään.

-

Mä haluan tuntea sen täysin käsittämättömänkokoisen ihmismassan, joka jätkänsaareen tulee pakkautumaan, sekä aion lähteä konserttiin sellaisella elämää ihmettelevällä fiiliksellä. Jonoista ei tuolla kannata alkaa stressaamaan, koska ne voi välttää saapumalla tarpeeksi aikaisin paikalle tai sitten vain joutuu tyytymään siihen jonottamiseen.

Mä en koe heittäneeni sataa euroa hukkaan. Mä koen saavani sillä itselleni uudenlaisen kokemuksen. Supertähden superkonsertin. Tokihan mun odotukset voi olla liian korkealla, mutta kesällähän se sitten nähdään.

Prikulleen näin. Vaikken suuri Madonna-fani olekaan, tuosta tulee sellainen huikea kokemus että vastaavaa tuskin enää kohdalle osuu.

C-lippu vaihtu sit B-lippuun! *pökr* Kyllä tässä fiilikset kohos ihan johonki stratosfääreihin ku ton B:n sai sittenkin *jiihaa*
Jahas

#173 • • Jahas

Wert, 11.2.2009 13:02:
---
Zenni, 11.2.2009 12:53:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98024285

Aika jäätävää :)

---

hoho.. jollain pätäkkää ;) tolla hinnalla lentää jo minne päin maapalloo kattoon madonna paraatipaikoille.. perkele joku roti tohon hommaan! :)

Eiköhän noi oo myyjän kavereiden huutoja, joilla hintaa hinataan ylöspäin ja yritetään antaa ihmisille kuva että nuo liput voisi olla noinkin arvokkaat.

Tuokin 2300e tarjonnut jamppa näkyy ostaneen aiemmin lähinnä parin kympin x-box pelejä :D
Neko

#174 • • Neko No äläpä kerro enempää

Juki54, 11.2.2009 13:17:
Eiköhän noi oo myyjän kavereiden huutoja, joilla hintaa hinataan ylöspäin ja yritetään antaa ihmisille kuva että nuo liput voisi olla noinkin arvokkaat.

Todellakin, mitä hiton järkeä olisi muuten lyödä yhtäkkiä 2300 huuto, kun edellinen on 1000 e.
tomii

#175 • • tomii kallion herttua

Epailija, 11.2.2009 12:01:
---

Linkki? En ainakaan itse bongannut moisia hintoja. Sen sijaan huomasin, että joidenkin lippujen kohdalla ihmiset nokittelevat omia tarjouksiaan. Yksikin oli korottanut lipun hintaa yhteensä sadoilla euroilla ilman, että kukaan olisi väliin heittänyt parempaa tarjousta. Vaikuttaisi siis siltä, että joillakin on kaksi käyttäjätunnusta käytössään ja pelaavat sitten toisella itselleen parempaa hintaa lipuista.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98045448 <- voi kyl olla ihan läppäkin.

--
reivaan kunnes kuolen

Wert

#176 • • Wert Varapalkkaliukuja

Neko, 11.2.2009 13:35:
---
Juki54, 11.2.2009 13:17:
---

Todellakin, mitä hiton järkeä olisi muuten lyödä yhtäkkiä 2300 huuto, kun edellinen on 1000 e.

Näköjään editoitu ja 2300e poistettu :)
Epailija

#177 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tomii, 11.2.2009 18:10:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98045448 <- voi kyl olla ihan läppäkin.

Ei ihmekään, ettei löytynyt kun on otsikoitu noin. x)

"En olisi mitenkään malttanut luopua näistä helmistä mitä ostin itselleni vain kaksi kappaletta. Mutta harmin harmi kun tuli yllättäen muuta menoa:("

Läppä tai ei, niin naurahdin. Harmin harmi. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

#178 • • Lost-Soul los pallos

Epailija, 12.2.2009 10:00:
---
tomii, 11.2.2009 18:10:
---

Ei ihmekään, ettei löytynyt kun on otsikoitu noin. x)

"En olisi mitenkään malttanut luopua näistä helmistä mitä ostin itselleni vain kaksi kappaletta. Mutta harmin harmi kun tuli yllättäen muuta menoa:("

Läppä tai ei, niin naurahdin. Harmin harmi. :D

Muo yllätti se, että kukaan ei ollu kommentoinnu jotain tyyliin "Harmi ku mul ei ole käyttäjäpalautteen taso viel 25, olisin kyl ostanu noi 4000e"

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis