Lyylikki, 10.2.2009 09:57:
Mä en sano, että Madonna olis ollu mulle henkilökohtaisesti mikään sen suurempi idoli tai muukaan. Kyllä mä olen sen musiikista aina jollain tapaa tykännyt ja toiset biisit on osuneet enemmän kuin toiset ( La isla Bonitaaaaaaa . On se kuitenkin vaan semmonen hätsäntätsä, että ei toista yhtä suurta löydy tältä pallolta. Sen ura todellakin hakee vertaistaan ja itsekin haluaisin 50-vuotiaana olla samanlaisessa kunnossa kun Madonna (enpä ole sitä nyt, enkä siis ehkä tule olemaan myöskään 50-vuotiaana).
Tuleva konsertti tulee olemaan myös jotain todella erikoista, jollaista toista tuskin Helsingissä ihan heti nähdään.
-
Mä haluan tuntea sen täysin käsittämättömänkokoisen ihmismassan, joka jätkänsaareen tulee pakkautumaan, sekä aion lähteä konserttiin sellaisella elämää ihmettelevällä fiiliksellä. Jonoista ei tuolla kannata alkaa stressaamaan, koska ne voi välttää saapumalla tarpeeksi aikaisin paikalle tai sitten vain joutuu tyytymään siihen jonottamiseen.
Mä en koe heittäneeni sataa euroa hukkaan. Mä koen saavani sillä itselleni uudenlaisen kokemuksen. Supertähden superkonsertin. Tokihan mun odotukset voi olla liian korkealla, mutta kesällähän se sitten nähdään.
Prikulleen näin. Vaikken suuri Madonna-fani olekaan, tuosta tulee sellainen huikea kokemus että vastaavaa tuskin enää kohdalle osuu.
C-lippu vaihtu sit B-lippuun!
Kyllä tässä fiilikset kohos ihan johonki stratosfääreihin ku ton B:n sai sittenkin