proteus- hard nrg 6

114 posts, 6 pages, 19,427 views

efo

Posts: 1,908

#61 • • efo Laserpoint

Avernian:
Mutta onko se itse Proteus joka kurlaa ja kehottaa pesemään hampaat?

*eiei*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

display23

Posts: 3,069

#62 • • display23
Eipä oikein yllättäny millään asteella...kovia biisejä oli,mutta kuultu liikaa*justjoo*
labin uus biisi on ainoa jonka oon kuullu vaan kerran,joten se uppos parhaiten

tästä setistä puuttu sellanen ihokarvat nostattava fiilis kokonaan...jäi vähän köyhä fiilis(nukahdin jopa busissa töitten jälkeen,vaikka kuuntelin tätä*hymy*)
Niinkun muutamat on jo sanonu niin suomi tuotannon levitys cd...

6,5/10
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#63 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kuka se siellä sitten kehottaa pesemään hampaat? mä olen totellut sitä silti, vaikkei se olekaan harri! *voiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

blender

Posts: 2,552

#64 • • blender Arcade | KAIKU
joo sain omanikin vihdoin käsiini...

tuli vähän kaksjakoset tunnelmat mut iha jees maku jäi suuhun... olihan tuo imarreltavaa et oli harri laittanu nemes & blender biisinki sinne... hmm joo olihan toi vähän tehty kulutetuist biiseist mut muutama kipale oli jotka jaksovat pitää kuuntelu nautinnon yllä... toi god of hellfire biisi oli kyl tosi siisti... ehket vää vähä liikaa pomppi ne basarit siin koko ajan... uppos tosi hyvin ku kuulin ekaa kertaa....

mut kumminkin tää kannattaa ostaa jos on ollu nukkumas viimesen vuoden tai ylikin nrg-musiikin puolella...

Omasta mielestä harrin parhaimmistoo on kyl proteus vs neon - hardtrance evolution ja hard nrg 1-3.... Nelonenki melkee noitte rinnalle ylettää mut sen jälkee on vähä taso laskenu imo...

Mut ei mikää paha tää Vi:kää harrilta... saas nähä sit tuleeko tuoreempaa saundii oleva VII joskus *hih*
blender

Posts: 2,552

#65 • • blender Arcade | KAIKU

hardikaveri:
joo siis toi prodigyn fire biisin vokaalit on ripattu tosta vanhasta rokkibiisistä...
sitä fire biisiä ei koskaan sinkkuna julkaistu..

en itseasiassa muista milloin se on julkaistu kun mulla se on viropiraattikopio cdllä jossa on se kala oranssilla pohjalla
mun tietääkseni se ei ole virallinen kokoelma vaan jonkun igorin väsäys... kyseisellä cdllä on myös l o i s t a v a rythm of life..



Mulla toi sama viro cd mut toi fire on kyl taiettu julkasta jerichon kans samal sinkul.. muistelisin..
Avatar
#66 • • EmppuH Guest
pisteet harrille! loistava levy kyllä täytyy myöntää...*joo**plur**iloinen**nauru**sydän*
Rocca

Posts: 3,064

#67 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Olisko joku ystävällinen ja kertois mist sen setin sais onn meinaan ettiny sitä kauan ja se on pakko saada ku on kuullu noi muut setit *pahis*


Keep It Hard Keep It Hardcore *piis**heiii**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Howdy

Posts: 7,955

#68 • • Howdy Oldie
Tulet kylään ja otat tyhjän levyn mukaan *plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#69 • • yana Guest

efo:
---
hardikaveri:
ja nyt kun tracklist on julkaistu niin ei tarvii enää mennä kaupaan ostaakkaan tätä levyä sillä nää biisit on jo kuultu moneen kertaan ja suurin osa löytyy esim enrg setistä..

---
juuri tämän takia biisilista julkaistaan kunnolla sit kun on sen aika.



ymmärsinköhän mä ton nyt jotenkin väärin? biisilistan julkaisemattomuudelle on syynä se ettei jengi tiedä mitä biisejä ostaa, ja jos tietäisi niin jättäisivät ostamatta.

onko polkkaskene todellakin niin huonossa jamassa että sen ykkös djn mixcdllä ei ole mitään mitään lisäarvoa. sama kun laittaisi jukeboksiin samat biisit peräkkäin? ja sit ihmetellään miksi ulkomailta pitää tuoda djta kalliilla kun suomessa _muka_ on yhtä taitavaa sakkia.

voi gaaaad. sanokaa että olen väärässä. tiedän kuitenkin että taidoista ei ainakaan olisi kiinni laadukkaamman miksauksen teko.

vai mistä sulle oikein on tollainen idea tullut?
Essi

Posts: 1,246

#70 • • Essi Kukkupää!
Ah, tänään kävin hakemassa. *joo*

Kyl pistää tanssijalan vipattamaan!

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

hrdkvr

Posts: 3,929

#71 • • hrdkvr KURGO
ei tosiaankaan...

nykyään kaikki mainitsemisenarvoiset polkka dj omaa samat lätyt.... eroa on vaan miksaamisessa...
ei vaan viitti hankki cd jonka biisit on JO loppuun asti kuunneltu....

valitettavasti odotin että harri olis yllättyny ja heittäny kehää jotain tuoreita raitoja....no olihan noi tuoreita mutta näyttää olevan muillakin dj:llä oikeet nettiosoitteen tiedossa

sanotaanko että suomessa sattuu olemaan vaan niin hyvä taso

--
-keep it hard-

Avatar
#72 • • yana Guest

hardikaveri:
ei tosiaankaan...

nykyään kaikki mainitsemisenarvoiset polkka dj omaa samat lätyt.... eroa on vaan miksaamisessa...
ei vaan viitti hankki cd jonka biisit on JO loppuun asti kuunneltu....

valitettavasti odotin että harri olis yllättyny ja heittäny kehää jotain tuoreita raitoja....no olihan noi tuoreita mutta näyttää olevan muillakin dj:llä oikeet nettiosoitteen tiedossa

sanotaanko että suomessa sattuu olemaan vaan niin hyvä taso



eli _hyvää_ polkkaa julkaistaan niin käsittämättömän vähän että samat biisit soi kokoajan jokapaikassa ja muu on sita kammottavaa juustopaskaa mitä saa kuunnella aina kun joku teini ajaa datsunilla ohi. ohhohs =D

pitaakin huomenna kayda kuuntelee solarissa millaisia ovat tan hetken kuumimmat hitit ;)
Rocca

Posts: 3,064

#73 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Oisko jollain tietoa mist sen sais ostettua vaikka.Harri vois kertoo se varmaan tietää parhainten vai tuleeks se jonnekki sivuille mist sen imuttaa \”ala-ikäsenä on paha käydä pileissä vaikka mieli tekisi pirusti\”

Keep It Loud*piis**heiii**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Spanks

Posts: 789

#74 • • Spanks Löysä P***a

Unity(f):


06. Cosmic Gate - Fire Wire (Prodigy - Fire vokaaleilla)




*plur**vink*



paitsi kuutos biisi ei ole cosmic gaten fire wire... biisin nimi on Fire ja tekijä muistaakseen joku Mark Dream tai joku vastaava...

[muokattu 22.7.2003 16:07]

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

hrdkvr

Posts: 3,929

#75 • • hrdkvr KURGO
no valitettavasti samantyylisillä polkka dj on lähes samat lätyt..
esim proteus, enrg, rx... ihan samat levyt...
se pitää sanoo että näistä hard nrg/freeform dj :ä damien on ainut joka loistaa erilaisuudellaan...mukana on sekä uutta että vanhaa ja pikkasen eri tyylejä...

eikö se ole jo mielikuvituksetonta että kaikki dokin, lost soulin, carbonbasedin, mexicanin, shantyn +posee, paocalan biisi jotka on näissä seteissä 60-80% on tilatty kaikki kiltisti saman levyyhtiön kotisivulta
ei siinä mitään nää kaikki on helvetin hyviä artiseteja, mutta kohta taas kuihtuu yx hyvä genre....toisaalta se ei ole pelkästään dj vika vaan myös vikaa on artisteissa....kun ei oikeesti tuu enää kun muutama hyvä biisi vuodessa...

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#76 • • hrdkvr KURGO
no hyvä esimerkki löytyy k-realin ja feroxin tuotannosta...
ittekkin meinasin aikoinaan ne hollanista tilata, mutta kun ainakin 10 polkkasettiä ainoastaan plattarista imuttamalla sisälsi ne ja päälle vielä esim nemon ja fisun nu style gabbasetitkin sisäls ainakin 4 kyseisten kavereiden biisiä per setti, niin alko kyllästyttää ihan vitusti...

kyllähän nää tanssittaa bileissä kovasti, mutta en niitä omaan settiini ikinä pistäis

--
-keep it hard-

Claquesous

Posts: 3,206

#77 • • Claquesous viidettä kolonnaa
mun mielest hard nrg 6 oli iha kuunneltava vaik suurin osa oli monee kertaa kuultua paitsi se vika biisi...

--
32. of December

Jone

Posts: 8,258

#78 • • Jone Archibald Haddock
Mä en kyllä pysty ymmärtämään tässä topicissa esiintynyttä skeneilyä ja kritiikkiä joko a) siitä että tällä miksauksella olevat biisit ”on kuultu etukäteen” tai b) ”muidenkin dj:iden mixeillä on samoja biisejä.” Tulee sellainen rehellinen ”mitä vittua”-fiilis moista jupinoista; Ymmärrättekö ollenkaan koko miksauksen funktiota vai onko kyse siitä että Harrin pitäisi toimia teille jonain freeseimpien biisien kotijukeboksina vai WTF?

Mikä ihme siinä sitäpaitsi on muuttunut että ”biisit on kuultu ennen kuin miksaus tuli ulos?” No totta vitussa näin nyt on ja on ollut aina aikaisemminkin ko. miehen kohdalla; Jos on aktiivisesti keikoilla käynyt, niin on voinut hyvinkin arvailla seuraavan miksauksen tracklistiä etukäteen. Onko kyse tosiaan jostain uudesta skeneilyn muodosta niille ipanoille (ikään katsomatta), jotka ovat käyneet bileissä sen 3-6kk että voivat omasta mielestään kirjoitella rikkiviisaita ”Joo-o, tuttuu kauraa, hohhoijaa”-kommentteja tmv sontaa? Kritiikki on hyvä asia, mutta sellainen kritiikki omien pallien kasvattamisen nimissä, jota tässä threadissä on aistittavissa, saa ainakin mussa aikaan vaan aikamoista repeilyä.

Tämä kaikki tietysti täysin IMOa, mutta jollain on typerä asenne tässä threadissä. Ehkä se olen minä, ehkä joku muu, so not.

*piis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#79 • • hrdkvr KURGO
no sä ilmeisesti tarkoitat mua...

voihan siellä bileissä käydä ilman että alkaa olee kaikkien kanssa muka parasta kaveria tai tehdä ittestään niin suurta numeroo...kyllä mä nyt oon käyny bileissä jo 5v niin mitään suurempaa mölyy pitämättä...mutt eihän sillä mitään väliä ole

en missään vaiheessa sanonu etteikö miksaus ole hyvä...varmasti on hyvä... mutta en viitti sitä hankkia...
ehkä muotoilin sanat väärin mutta tarkoitus ei ollu dissata...

ehkä pidän vaan omat mielipiteeni tällä niin vappan ajattelun foorumilla ihan omana tietonani....kun 10 v klubeillakäyneet tietää mun musamaun paremmin

ps. jone mun pallit on edelleen yhtä pienet...et jos haluut tulla tarkastaa *vink*

[muokattu 23.7.2003 10:34]

--
-keep it hard-