proteus- hard nrg 6

114 posts, 6 pages, 19,434 views

Avatar
#41 • • ikj Guest

Unity(f):



08. Robbie Long and Devastate - 50,000 Watts of Hardcore Power



eeerm sanoo mun mielestä kyllä '50,000 watts of fucken hip hop power' ? eix juu?
Avatar
#43 • • Silentium Guest
Mikä tämä Fire Wire ”Prodigy-Fire” vokaaleilla on? *blush*

[muokattu 10.6.2003 01:07]
UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se
*blush**blush**blush**blush* Mut toi lista on nyt sinnepäin...*iloinen* pieniä virheitä mut joo...*plur*
puupi

Posts: 385

#46 • • puupi the puupi
:) Harri on kyl ihan paras *sydän*

Eilen pitkästä aikaa paukutin vanhoja mixejä menemään. Voi kun oiskin viellä sellasta bileissä niin jaksaia taas lentää.

Pitää toi kyl hankkia, kun on koko suora ja kuullu vähän huhuja et ois silleen positiivista matskua pistäny taas poika kasaan.



*hellokitty*

--
KM

enrg

Posts: 2,040

#47 • • enrg

Unity(f):
Êli kokonaisuudessaan tämmöinen :


01. Intro
02. Re-Form - Extremely Dangerous
03. DJ E-NRG & Carbon Based - Kraateri
04. Nemes & Blender - Inquisition
05. Lab4 - Requiem
06. [o]Cosmic Gate - Fire Wire (Prodigy - Fire vokaaleilla) [/o]
07. DJ E-NRG & Carbon Based - Ultimate Protection
08. Robbie Long and Devastate - 50,000 Watts of Hardcore Power
09. DOK - Mental Ward
10. Shanty, Tazz & Concept - Beast of Hardcore
11.[o] DJ E-NRG & [/o]Carbon Based - Cyclone
12.Lab-4 - Resurrection(napalm mix)


en muista nyt tota kutosta, mut ei liity tohon mitenkään.



*plur**vink*

hrdkvr

Posts: 3,929

#48 • • hrdkvr KURGO

PoisoN:
---
SiSu:
12.Lab-4 - Resurrection(napalm mix)

---


Ootko ihan varma tosta? En löytäny tosta biisistä mitään mikä viittaisi originaaliversioon ja vocaalitkin oli ihan eri......*hmph*




noniin en oo vieläkään kuullut miksausta mutta niinkuin aikaisemmin arvelinkin niin juuri tämä napal mix olisi tällä levyllä... harrihan on kaikissa haastatteluissa nimenny juuri tän omaksi lempi biisikseen..

ja vielä pari pointtia..
omista alkuperäisen ja voin sanoa että ei kyllä tempo varmaan riitä tohon settiin.. bpm varmaan tossa setissä pyörii jossain 170 korvilla ja orginaali on jotain 155..

vokaaleista:
i'm gonna babtise everybody...with fire... alkuperäisessä.. joten resurrection sanaa ei siinäkään esiinny.. kyseinen vokaalihan esiintyy kevin energyn &co biisissä babtist.

ja vielä mikset ole kyseistä raitaa löytänyt johtuu siitä että sitä ei ole julkaistu kun uusimmalla lab4 laboratory cdllä bonustrackinä muistaakseni.


että silleen..



ja nyt kun tracklist on julkaistu niin ei tarvii enää mennä kaupaan ostaakkaan tätä levyä sillä nää biisit on jo kuultu moneen kertaan ja suurin osa löytyy esim enrg setistä..

--
-keep it hard-

efo

Posts: 1,908

#49 • • efo Laserpoint

hardikaveri:
ja nyt kun tracklist on julkaistu niin ei tarvii enää mennä kaupaan ostaakkaan tätä levyä sillä nää biisit on jo kuultu moneen kertaan ja suurin osa löytyy esim enrg setistä..

juuri tämän takia biisilista julkaistaan kunnolla sit kun on sen aika.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#50 • • Silentium Guest

PoisoN:
Miten sen nyt vois tota paremmin selittää. varmaankin Proteuksen oma vääntö Fire Wiresta jossa ei tule alkuperäisiä vokaaleita vaan tilalle on laitettu Prodigyn ”I am the god of hellfire and I bring you” vokaalit.



Mä hain tässä lähinnä takaa sitä, että en ole ikinä Prodigyltä tollasta biisiä kuullut. Mun käsityksen mukaan ne on Arthur Brownin 70-luvun klassikosta. Mene ja tiedä...
Avatar
#51 • • hyperventilaatio Guest

Silentium:
---
PoisoN:
Miten sen nyt vois tota paremmin selittää. varmaankin Proteuksen oma vääntö Fire Wiresta jossa ei tule alkuperäisiä vokaaleita vaan tilalle on laitettu Prodigyn ”I am the god of hellfire and I bring you” vokaalit.

---


Mä hain tässä lähinnä takaa sitä, että en ole ikinä Prodigyltä tollasta biisiä kuullut. Mun käsityksen mukaan ne on Arthur Brownin 70-luvun klassikosta. Mene ja tiedä...



Löytyy Prodigyn levyltä \”Experience\”. Ja ainakin siinä kappaleessa \”Fire\” on juuri nuo vokaalit.
hrdkvr

Posts: 3,929

#52 • • hrdkvr KURGO
joo siis toi prodigyn fire biisin vokaalit on ripattu tosta vanhasta rokkibiisistä...
sitä fire biisiä ei koskaan sinkkuna julkaistu..

en itseasiassa muista milloin se on julkaistu kun mulla se on viropiraattikopio cdllä jossa on se kala oranssilla pohjalla
mun tietääkseni se ei ole virallinen kokoelma vaan jonkun igorin väsäys... kyseisellä cdllä on myös l o i s t a v a rythm of life..



ja efolle...

oot oikeessa tässähän syödään harrin leipää, mutta ehkä odotukset oli liian korkeella... tai pitäiskö sanoo että muutkin suomalaiset dj on alkanu kiitettävästi näkee vaivaa levyjen hankinassa..

--
-keep it hard-

PoisoN

Posts: 1,555

#54 • • PoisoN

hardikaveri:
joo siis toi prodigyn fire biisin vokaalit on ripattu tosta vanhasta rokkibiisistä...
sitä fire biisiä ei koskaan sinkkuna julkaistu..

en itseasiassa muista milloin se on julkaistu kun mulla se on viropiraattikopio cdllä jossa on se kala oranssilla pohjalla
mun tietääkseni se ei ole virallinen kokoelma vaan jonkun igorin väsäys... kyseisellä cdllä on myös l o i s t a v a rythm of life..



Menee nyt ihan offtopiciks mut olkoot..
Prodigyn Fire/Jericho sinkku o julkaistu vuonna 92 kuten myös experience levy. Ja se sun pira cd on feikki bootleg The Rest, The Unreleased, The Last! Painettu venäjällä...
hrdkvr

Posts: 3,929

#55 • • hrdkvr KURGO
ai jaa ai se on om a sinkkeli.. no niin.. on muuten se jericokin hyvä biisi...olit oikeessa sen pirankin suhteen...

--
-keep it hard-

insejn

Posts: 689

#56 • • insejn
iahn hyvä setti tää oli, tosin melkee puolet biiseistä löytyy enrg levylt, mut silti ihan menevää
aika lailla soitettua matskua, mut toi 8 biisi palkitsee *hih*
todellakin paljo parempi levy ku vitonen, mut seiskalle vois kyl tulla jo jotain muutaku carbonii


PS. PoisoN on näemmä ainoo joka tietää jotain prodigysta täällä *iloinen*

--
*aplodit*

Jone

Posts: 8,258

#57 • • Jone Archibald Haddock

hardikaveri:
sitä fire biisiä ei koskaan sinkkuna julkaistu..



Ah, kummallista. Mulla kun on se juuri tällä hetkellä sinkkuna edessäni. *igor*

-

Edit: Kah, joku oli jo maininnut saman.

[muokattu 10.6.2003 16:05]
hrdkvr

Posts: 3,929

#58 • • hrdkvr KURGO
joo kyllä mäkin vanhana prodigyfanina kyllä aika paljon bändistä tiiän ja ittelläni aika monta sinkkua ja kaikki cd:t on mutta toi fire/jericho on nyt jääny sinkkuna ohi..ohho..

mutta pakko sanoo että prodigyn yks parhaista levyistä on taas pira boottis... the singles.. siinä on aikas kovia sellasia kunnon vihasia prodigyn tekemiä remixejä.. varsinkin religionit aikoinaan sytytti...


ja wheater experience sinkulla on aivan yksi loistava remixi ..
noniii joo /offtopic

--
-keep it hard-

Proteus

Posts: 968

#59 • • Proteus
Moi kaikki ja kiitos palautteesta!!!!!!

Haluan vain kertoa että dj E-NRG onnistui veikkaamaan biisilistan lähimmäksi. Ainoa virhe oli biisi numero 12 joka ei ole Labin Resurrection Napalm mix, sillä se oli jo Hard Nrg 5:lla. Biisi on kyllä tottakai mestareiden tekemä, mutta vielä uudempaa tuotantoa.
*vink*
-Proteus
enrg

Posts: 2,040

#60 • • enrg
no enhän minä mitään tienny*hih*
korjasin vaan et mul ei oo osuutta Cycloneen.