Unity(f):
08. Robbie Long and Devastate - 50,000 Watts of Hardcore Power
eeerm sanoo mun mielestä kyllä '50,000 watts of fucken hip hop power' ? eix juu?
114 posts, 6 pages, 20,042 views
Unity(f):
Silentium:
Mikä tämä Fire Wire Prodigy-Fire vokaaleilla on?
[muokattu 10.6.2003 01:07]
Unity(f):
Êli kokonaisuudessaan tämmöinen :
01. Intro
02. Re-Form - Extremely Dangerous
03. DJ E-NRG & Carbon Based - Kraateri
04. Nemes & Blender - Inquisition
05. Lab4 - Requiem
06. [o]Cosmic Gate - Fire Wire (Prodigy - Fire vokaaleilla) [/o]
07. DJ E-NRG & Carbon Based - Ultimate Protection
09. DOK - Mental Ward
10. Shanty, Tazz & Concept - Beast of Hardcore
11.[o] DJ E-NRG & [/o]Carbon Based - Cyclone
12.Lab-4 - Resurrection(napalm mix)
en muista nyt tota kutosta, mut ei liity tohon mitenkään.
PoisoN:
---
SiSu:
12.Lab-4 - Resurrection(napalm mix)
---
Ootko ihan varma tosta? En löytäny tosta biisistä mitään mikä viittaisi originaaliversioon ja vocaalitkin oli ihan eri......
PoisoN:
Miten sen nyt vois tota paremmin selittää. varmaankin Proteuksen oma vääntö Fire Wiresta jossa ei tule alkuperäisiä vokaaleita vaan tilalle on laitettu Prodigyn I am the god of hellfire and I bring you vokaalit.
Silentium:
---
PoisoN:
Miten sen nyt vois tota paremmin selittää. varmaankin Proteuksen oma vääntö Fire Wiresta jossa ei tule alkuperäisiä vokaaleita vaan tilalle on laitettu Prodigyn I am the god of hellfire and I bring you vokaalit.
---
Mä hain tässä lähinnä takaa sitä, että en ole ikinä Prodigyltä tollasta biisiä kuullut. Mun käsityksen mukaan ne on Arthur Brownin 70-luvun klassikosta. Mene ja tiedä...
hardikaveri:
joo siis toi prodigyn fire biisin vokaalit on ripattu tosta vanhasta rokkibiisistä...
sitä fire biisiä ei koskaan sinkkuna julkaistu..
en itseasiassa muista milloin se on julkaistu kun mulla se on viropiraattikopio cdllä jossa on se kala oranssilla pohjalla
mun tietääkseni se ei ole virallinen kokoelma vaan jonkun igorin väsäys... kyseisellä cdllä on myös l o i s t a v a rythm of life..